1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net men eerste seizoen achter de rug, 2de geworden met feyenoord met 2 punten achterstand op ajax :mad:
    TOen kon ik dus weer een nieuwe club kiezen en je mocht zelf kiezen welke regio heb zo'n FC den bosch club uit de spaanse eredevisie gekozen omdat er nix beters was :)
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu een paar uur kunnen spelen en er vallen me een paar dingen op. Het First Touch systeem werkt egt geweldig, beetje van PES afgekeken maar het speelt heerlijk. De GFX zijn natuurlijk weer erg goed.
    Maar het nederlands commentaar begint toch wel na een tijdje te vervelen, vooral Youri Mulder valt zwaar tegen. Die hadden ze beter weg kunnen laten.
    Maar wat ik het minste vind is dat er geen snelheid in het spel zit, de bal rolt toch nog steeds wat te langzaam en de spelers bewegen net wat te langzaam om snel de bal rond te spelen.
    Voor de rest een zekere verbetering op nummertje 2004.
     
  3. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2005 staat boven aan de lijst van verkochte spellen in de UK....VOOR FABLE!!! Terwijl op Fable iedereen zat te wachten koopt men toch liever de nieuwe Fifa. Opmerkelijk niet?

    oh ja, je kan bij Fifa 2005 nu zo super relaxed de keeper voorbij spelen en dan scoren...eindelijk!!! Lukt zo goed als altijd en ziet er vet uit.
     
  4. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook al veel geprobeerd maar hoe lukt da nou het best, bij mij pakt de verdedeging hele tijd de bal
     
  5. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    met de sleepbeweging...dus de rechter analoge stick naar onder of naar boven doen. Lukt echt zo goed als altijd...probeer maar eerst in de trainingmode. :)
     
  6. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx

    verders vind ik dit egt een goed spel en carriere mode geeft het nog meer reply waarde
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als het seizoen voorbij is dan kan je op banen jacht
    eerst kies je een richting
    net als nederland en duitsland enzo en dan kan je bijv. bij ajax aanmelden en dan zeggen ze of ze je willen
    en elgee
    je kan hem sneller zetten hoor
    maar ik vind dat je snel genoeg naar voren kan en snel pasen enzo
    ik pas altijd heel snel naar voren met Y
    je moet gewoon een opstelling hebben met 2 spitsen achter elkaar
    egt relaxed
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en ik was aangenaam verrast.
    Hij is leuker geworden sinds 2004 en ook op verschillende punten verbeterd.

    Wel vind ik pes3 nog steeds beter...
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het irritante aan dit spel vind ik, is de manier hoe EA het moeilijker heeft gemaakt.

    Volgens mij is het niet puur alleen dat de tegenstander beter is gemaakt, nee, jij bent ook een stukje slechter dan bijvoorbeeld bij semi pro.

    Ik speel nu op prof en ik ben echt slecht!!!

    First-touch? Nou niet in mijn versie, althans niet bij mijn spelers.

    Sprinten? Kruipend ben ik nog sneller.

    Verdedigen? Sinds wanneer spelen we weer met sweepers? En dan niet 1, nee al je verdedigers

    De backs? Waarom is hun fitness altijd zo snel zo laag?

    AHHHHH een en al frustratie. Misschien dat het op live leuker is.
     
  10. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik ook last van, vind ik ok een irritant gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  11. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    nog mensen opgemerkt dat het spel een stuk vlotter speelt op ps2 (snelheid)
    ofwel moet je je xbox op 50hz zetten 8) (ik weet niet of dit lukt)

    maar ps2 versie is een stuk vlugger (vorig jaar was de ps2 versie onspeelbaar traag en de xbox versie snel op 60hz)
     
  12. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis lang geleden dat ik me controller tegen de muur gesmeten heb... begin de game offline spuugzat te worden... ik denk dat ik offline gewoon niet meer speel, enkel live nog, of offline multiplayer...

    Het is echt bizar hoe de tegenstander zo makkelijk kan scoren, vooral irritant dat ze vaak op dezelfde manier scoren... (keeper slaat bal weg, tegenstander pakt, en scoort)

    Maar als je zelf een grote kans krijg... dan vliegt ie er gewoon naast... erg vreemd...

    Ook worden er vaak onterechte doeltrappen weggegeven vind ik, ook al tikt je tegenstander bal weg bij je... het kan zijn dat er geen corner voor komt...

    Waar maak ik me eigenlijk verder druk om, soms vraag ik me af waarom ik dat spel speel... ik maak me er offline alleen maar boos om... enkel op live is het rechtvaardig vaak...
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ben je zo slecht ? dat je zoveel verliest online is altijd spannend :+
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    fruscfilea je hebt gelijk!
    in de rebound zijn de aanvallers altijd 10x zo rap bij de bal & de verdedigers kijken er gewoon naar...
     
  15. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu een uur of vier gespeeld op de ps2 bij een vriend (morgen heb ik het voor xbox), ne stuk of 15 matchen tegen elkaar gespeeld.
    eerste impressie: first touch system is zeer geslaagd, heb al heel mooi doelpunt gescoord met henry, hij nam de bal met een hakje aan en draaide en schoot keihard paal binnen, 2-1 gewonnen.
    heb dan de volgende match wel verloren met 6-2 maar mijn vriend had drie vrije schoppen gescoord, hij heeft daarvoor een techniek die ik niet beheers :mad:
    de keeper is ook heel wat beter geworden, in fifa 04 wanneer je schoot op de keeper en hij liet los dan zat de rebound altijd nu niet meer.
    het publiek is ook wat verbeterd; iedere supporter beweegt nu lijk afzonderlijk.
    die nederlandse commentaar kon ik maar 1 match aanhoren, jammer dat er ook geen belgische commentaar is, Frank Raes zou dat goed doen.
    heb wel lang moeten zoeken tegen dat ik gevonden had hoe je de taal verandert :d
    het spel stond eerst op normaal maar dat was wat 'traag' we hebben het dan gezet op snel en zo vond ik het prima.
    over het algemeen ben ik zeer enthousiast over fifa 05, het is twee maal zo goed als fifa 04.
    goed zo EA sports (y)
     
  16. driewieler

    driewieler Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je het nederlands commentaar?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    als je het spel opstart kun je een taal kiezen.Als je dan het nederlandse valggetje kiest dan krijg je nederlands commentaar
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het nou toch dat als je een optimatch speelt, en je bent klaar, de leaderboard niet bijgewerkt wordt, m.a.w hij telt de winst cq verlies of het gelijke spel er niet bij, en als je op dat moment bij mijn Fifa kijkt, dan zie je ze daar wel bij staan!! Dit terwijl bij bv optimatch de game ranked is, en bv de wedtrijd duur 4 minuten bedraagt!! Is dat omdat de servers het later up-daten?

    Greetz
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    me live stats

    gewonnen 36
    gelijk 24
    verloren 31

    dit sinds maandagavond
    beetje fifa verslaafd :p
     
  20. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa 2005 op de xbox.. toen ik het spel voor het eerst speelde heb ik veel teams verandert qua opstellingen en spelers, maar bij sommige teams heb ik dat nog niet gedaan en wil dat nu doen. Alleen ik heb een probleempje als ik een spelersselectie van bijv. Portugal open en dan op L1 (linksachter) of op L2 (rechtsachter) druk dan blijft het spel vasthangen en moet ik de xbox aan/uit zetten. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?
     

Deel Deze Pagina