1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of ik alle wedstijden van een seizoen kan simuleren? Want ik eigenlijk helemaal geen zin om al die wedstrijden met zon slecht team te spelen. En om iedere wedstrijd apart te simuleren duurt ook veel te lang omdat je steeds moet zien wat er allemaal gebeurt.

    edit: srry verkeerde thread.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar waarom speel je dan career??? dan kan je toch beter gelijk ac milan nemen of iets dergelijks?
     
  3. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met mijn cluppie de graafschap....en ook al zijn ze slecht(ook in de werkelijkheid jammer genoeg,ze staan weer eens onderaan:mad:)...vind ik het wel leuk om gewoon alle wedstrijden te spelen met hun in career,zie ik ze tenminste ook eens winnen:9
     
  4. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eerst bij Feyenoord hiermee ben ik 2de geworden in de competitie, en 2de seizoen Speel ik bij Sport Giijdon ofziets in de Primaire Divison. Zeg maar de Graafschap van de spaanse competitie:p maar zo blijft het spel me wel boeien al win ik niet alles
     
  5. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eerste seisoen al feyenoord kiezen???
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is echt klote verdedigen man in dit spel. Normaal gesproken schuift de verdediging mee naar voren. Alleen nu blijven ze allemaal op de eigen 16 hangen!!! Een beetje erg jammer hoor!!!!
     
  7. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met een van die ballen spelen als je ze
    in die winkel hebt gekocht?
     
  8. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het spel er voor het eerst indeed, moest ik eerst een club kiezen en toen kon ik verder. Toen begon ik career en stond boven aan het lijstje Feyenoord dus ik dacht kies ik die maar.
     
  9. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet de goeie regio kiezen en dan feyeno

    En bij mij blijft niet alleen de verdediging hangen maar ook het middenveld!!
    De enige waarmee ik acties maak en kansen creer zijn met de aanvallers de middenvelders moeten ook mee naar vooren?!!! Weet iemand wat k moet doen?!!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  10. mightymike28

    mightymike28 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde :confused:
    Echt heel irritant.....
    Ga uitzoeken hoe ik dit kan oplossen....
     
  11. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben jarenlan fifa fan geweest en altijd de pes mannetje verrot gescholden, maar deze fifa valt een beetje tegen, tis weer dezelfde bijna als 2004, ietsjepietsie aan de gameplay veranderd maar niet veel, de career ik ook kut, begin je met een kleine club kom je eindelijk bij real madrid is figo,zidane,ronaldo enzo er niet meer, dus miskoop voor mij, ik gaat deze keer ook maar pes kopen kijken of ze gelijk hebben!
     
  12. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er eigelijk al iemand bij My FIFA 2005 store al een stadion bij nacht gekocht, zoja speel je dan altijd in de nacht bij dat stadion
     
  13. mike-xxx

    mike-xxx Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind fifa 2003 en 2004 mooier dan 2005
     
  14. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan je gewoon kiezen bij spelinstellingen
     
  15. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je een stadion bij nacht koopt, kun je dan in de Career, bijvoorbeel Champions League wedstrijden savonds spelen, of gaat dat random? (want is een beetje nep, die CL-wedstrijden overdag)

    Weet verder iemand hoe je sterren verdient? Is het bijvoorbeeld voor elke prijs die je wint een halve ster, of is er nog iets speciaals om te weten?
     
  16. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ow mooi om te weten kan ik un paar stadions kopen,

    @Dwaalgast
    Die sterren krijg je gedurende je career als het teminste goed loopt, moet gewoon goed presteren dan krijg je halve ster
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb gistere met grote tevredenheid fifa verkocht :D. echt snel vervelend en lijkt qua uiterlijk veel op zijn voorganger... nee ik wacht toch op die ander....
     
  18. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel valt ook echt tegen. Het lijkt wel of elke fifa serie slechter is dan de vorige. De spelers zijn zo klein gewoon, het spel gaat traag, je ziet niks van de acties. Plus de aanvallende corner werkt ook niet. De keeper vangt gewoon alles. Ik vind het een baggerspel.
     
  19. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    op live ist wel lache
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb net een stuk of 10 keer de demo gespeeld maar ik ben toch echt niet onder de indruk van Fifa 2005

    -grafisch ziet het er niet beter uit dan Fifa 2004(ik vind zelfs nog iets slechter maar dat mag aan mij liggen)

    -spelers zijn te traag

    -afstandschoten gaan net als in Fifa 2004 bijna altijd in

    -er is geen scheidsrechter op het veld(was bij Fifa 2004 wel het geval)

    er zijn ook wel een paar dingen die beter zijn dan in Fifa 2004

    + je komt nu met de rechter thumbstick beter langs tegenspelers (in Fifa 2004 was dat bijna onmogelijk)

    +First Touch is wel geinig maar ook niet meer dan dat

    Ik ben na het spelen van de demo nu wel blij dat ik Fifa 2005 niet gekocht heb en op PES4 wacht (4 november _O_ )
     

Deel Deze Pagina