1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    snelheid van het spel is regelbaar

    afstandschoten zijn op een lager speelniveau inderdaad vrij eenvoudig te maken... vanaf professional is het echter geen vanzelfsprekendheid meer!!! (bij 2004 ook niet echt)

    first touch is briljant, daar kun je echt mensen mee op het verkeerde been zetten! kvin het een sublieme toevoeging...

    maar ja, zal altijd wel een eindeloze discussie blijven, kwestie van smaak!
    (hoewel ik PES ook erg waardeer overigens, allebei hebben ze zo hun charme... vinnik dan)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik bedoel met traag dat ze zeer sloom lopen.Als ze sprinten lijkt het net of je aan het snelwandelen zijn

    omdat ik alleen de demo heb weet ik niet of de afstandsschoten op een hooger niveau moeilijker worden maar in Fifa 2004 was dat toch echt niet het geval

    Naar een paar wedstrijden meer gespeeld te hebben moet ik zeggen dat First Touch idd soms best wel nuttig is en geinig is maar dit is echt de einige grote verandering t.o.v Fifa 2004 en daardoor vind ik Fifa 2005 toch wel zwaar tegenvallen.

    BTW ik heb al een paar ugs in de demo ontdekt.

    -Als je een speler wisselt wordt niet aan gegeven
    -als een speler een penalty mist is hij nog blij(dus net alsof hij de penelty geraakt heeft)
     
  3. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ook bij de champions leuge wedstrijden is de commentaar een beetje gaar. bij iedere wedstrijd die je dan speelt zeggen ze dat ik toch al door ben dus een doelpunt maak niet echt uit. terwijl ik pas 1 wedstrijd heb gespeeld. ik heb hem wel op engels staan
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    misschien hoor je het verkeerd ;) of begrijp je het niet :)
     
  5. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal dan wel aan mij legge haha, maar ik versta toch duidelijk dat ie telkens zegt. they are allready trough. the can relax now.
     
  6. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke knop doe je de first touch dan?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    met de rechter thumbstick
     
  8. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    joehoe ik ben kampioen van zuid korea :+
     
  9. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten! k vin fifa 2005 echt te gek enzo.. maar is er geen lijst met truukkies ofzo? :D
     
  10. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvind het wel een minpunt dat er geen topscorerslijsten zijn :confused: Voor de rest de beste fifa tot nu toe.
     
  11. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem even voor een paar dagen gehuurd, en mijn eerste indruk was positiever dan de indruk die ik nu heb van het spel..

    Offline vind ik er eigenlijk helemaal niks aan. Ben even met de career begonnen, maar kan mezelf niet opwarmen om 15 seizoenen achter elkaar te spelen met wedstrijden die heel veel op elkaar lijken...

    Online vind ik het erg gaaf, alleen komt dat niet door het spel, maar gewoon de mogelijkheid om tegen andere echte spelers te spelen. Bij Pes 4 wordt dat echt genieten zeg!

    Alleen een groot nadeel, is de veldbezetting. Zoals al eerder is verteld volgens mij, deugt die van geen kant. Wanneer jij de bal hebt op bijvoorbeeld de 16 meter lijn van de tegenstander, staat de verdediging van jouw team nog gewoon op je eigen 16 meter lijn; oftewel de verdediging sluit helemaal niet aan, wat betekent dat er enorm grote gaten vallen tussen de verdediging en het middenveld, en tussen het middenveld en de aanval. Deze gaten worden meestal overbrugt door enorme dribbels, wat toch niet de werkelijkheid nabootst. Nog een groot nadeel is dat je je moet vasthouden aan de systemen, en niet zelf de positie van de speler kan aanpassen...

    Resumerend: Fifa 2005: Een leuk spel, vooral online, maar verwacht toch veel meer van PES4 (waar de masterleaque mij ook veel meer aanspreekt!)
     
  12. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vraagje.

    Kun je in Fifa ook met guest online spelen.
    en pes4 ook wel of niet?
     
  13. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    bij fifa niet.. bij pes4 zou ik het niet weten...
     
  14. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de snelle reactie dan gaat het toch pes4 worden
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    bij pes 4 is het ook niet mogelijk hoor maar daar is de gameplay de overtreffende trap en geen lag etc
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zonder het rot te bedoelen kan ik merken dat je dit spel nog niet te lang heb, want er zitten een paar onjuistheden in je verhaal:
    De wedstrijden lijken nu juist helmaal NIET op elkaar! Alle ploegen hebben een eigen speelstijl en daardoor is het beeld van alle wedstrijden totaal anders.

    Je kan alle opstellingen die je speelt aanpassen! Als jij vind dat de verdediging niet aansluit, ga je naar het formations-menu-->TEAM-->settings list en daar zet je back-line op A. Backline is je achterhoede die daarmee naar voren opschuift. A=veel opschuiven, C is weinig opschuiven.
    We gaan verder!

    Jee, man heb jij de manual we gelezen? Het sterke punt van PES is nu juist dat je alles tot in de kleinste details kan aanpassen.
    Ga weer naar het Formations-scherm en kies 'set formations'-->edit positions en voilá, gooi alles door elkaar als je wilt!
    Je kan zelfs opgeven hoe elke speler zich moet gedragen:
    Ga terug naar het Formations-scherm en kies 'individual' en als een speler staat geselecteerd druk je weer op A, waarna je een menuutje ziet met attack, defense, enz. Druk op 'attack' en je ziet alle looprichtingen als je in de aanval bent. Druk op 'defend' en je ziet hoe veel een speler moet terug- verdedigen (lange pijtjes =veel, korte=weinig).
    ...en dan heb ik het niet eens over strategien die je ook kunt instellen.
    Kortom, kijk je manual eens door...
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    um.. han, volgens mij heeft ie het over fifa 2005...
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    OH :D ...ik vond het al zulke onzin als hij het over PES 4 had.... maar wat moeten we hier met een beschouwing van FIFA? Tikkie off topic :confused:
     
  19. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zit in het verkeerde topic denk ik ;)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oops! 8) :eek: :+ _0/
     

Deel Deze Pagina