1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In Schotland heb je na de competitie nog een Play-off ronde! :)
     
  2. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 ook dat ze daar 4x tegen elkaar spelen
     
  3. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij spelen ze gewoon het gehele seizoen door. De teams komen elkaar gewoon vaker tegen, maar wat wil je met 12 teams
     
  4. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    In Schotland spelen alle teams 3x tegen elkaar. dat zijn dus 3x11 wedstrijden = 33 wedstrijden. Niks play-offs, dat is waarschijnlijk de Schotse FA Cup die je bedoelt.

    Verder over de EFA Cup (UEFA Cup) : Als het goed is is de 2e ronde de groepsfase. Dus staat er een wedstrijd van de 2e ronde, dan is dit een wedstrijd van de groepsfase, dacht ik.
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha is dat echt?
    Ik vond het vroeger zo moeilijk, slechts 1-20 ballen ging erin ofzo...
    Blijkbaar hebben ze bij EA last van dingen te balanceren...
    Maar kvind toch dat ze er elk jaar op vooruitgaan dusja, mss zal fifa ooit wel pes evenaren. En met betere gfx + licenties zal mijn keuze dan wel snel gemaakt zijn.
    Alleen zal dat nog lang, lang duren.
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is vroeger? In fifa 2001 en 2002 was de voorzet en de kopgoal (afgewisseld met de omhaal) al een van de makkelijkste manieren om te scoren...
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen FIFA 2000, 2001 en 2003 zelf voor de pc. 2004 was waardeloos dus mijn geld niet waard. En inderdaad, de kopbal was, naar mijn mening tenminste, eigenlijk wel de makkelijkste manier om te scoren. Alleen wordt een beetje saai als je steeds dezelfde goal maakt.
     
  8. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, de makkelijkste manier is, met je aanvallende middevelder aan te kome lopen, en je linker of rechter spits in de loop de bal mee te geven.. sta je gelijk alleen voor de keeper...
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tip: Koop PES4! ;)

    :cool:

    /edit: woops, lees net in het PES4 topic dat je 'm al hebt! :eek:

    Sorry...
     
  10. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    maar pes4... is dat gewoon een totaal andere gameplay?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is een veeeel realistischere gameplay, met veel meer diepgang. Moeilijk uit te leggen, je zult het zelf een keer moeten spelen! :)

    Wat ik wel kan zeggen is dat PES4 1000x realistischer is dan Fifa.

    Wil je overtuigd worden? Ga dan naar de PES4 thread! ;)
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd... kom naar de PES4 thread. Je zult wel een tijdje nodig hebben om aan de controls te moeten wennen, maar dan heb je ook wat ;) Na een paar dagen ben je echter al wel aardig op weg met de besturing. Vergelijk trouwens alleen al de manier van lopen tussen PES4 en FIFA 2005 en je zult het nooit meer vergeten: PES4 is de meest realistische voetbalgame op deze aardkloot.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb fifa04, maar vind het niet fijn spelen. Slechte, lompe passes, slechte schoten. Snap nog steeds niet hoe je nou een vrije trap moet nemen, aangezien hij constant tig meter over gaat. Wil best een lekkere footie spelen, maar bij fifa04 krijg ik eerder frustraties. Hoe is fifa05 ten opzichte van fifa04? Hoorde dat PES4 wel lastiger is om onder de knie te krijgen, aangezien ik een footie wil die ik zo kan oppakken en af en toe even een lekker potje kan spelen.
     
  14. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    maar gaste, als ik een geweldige opstelling maak en die op sla, kan ik die niet gelijk online gebruiken.. of is daar wel een manier voor?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan ook in PES4. Het spel is volgens het "easy to learn, hard to master" principe. Het is idd best een moeilijk spel als je het goed wil beheersen, maar als je de basis eenmaal kent dan kun je een aardig eindje komen hoor. Je kunt na een week of wat regelmatig volgens mij best op 3* leuke en spannende wedstrijden spelen, tenzij je geen gevoel voor soccergames hebt natuurlijk.

    Als je online wilt spelen dan wordt het wel wat moeilijker maar je kunt altijd mensen van je eigen niveau vinden natuurlijk. Ik zou hem eens testen als ik jou was..... En niet een uurtje testen want dan gooi je de game waarschijnlijk door het raam van frustratie 8) . De eerste PES op de PS2 vond ik ook niet zo leuk in het begin, maar ik heb het toen toch maar geprobeerd en een week later wilde ik niets anders meer......
     
  16. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    joehoe... iemand..? :'-(
     
  17. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, dat kan inderdaad niet.
     
  18. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ah damn.. want vaak zitten super goeie spelers niet eens op de bank..!!! |:- |:- |:- maja.. ik own nu tog iedereen met ajax _O_ _O_ 8) 8) O-)
     
  19. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nederlands commentaar krijgen?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je het spel opstart krijg je voor dat je in het hoofdmenu komt de keuze in welke taal je wilt kiezen, tenminste zo is het in de meeste nieuwe EA games en in de Fifa 2005 demo(heb Fifa 2005 zelf niet)
     

Deel Deze Pagina