1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt dat niet. Iemand anders die het weet?
     
  2. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me sterk.. zls je als taal engels hebt, krijg je engels commentaar en als je nederlands als taal kiest, heb je nederlands commentaar!!
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap gewoon niet dat iedereen over pro evo zit te zeiken dat het geweldig is. Het is toch gewoon hetzelfde terwijl fifa er eerder was.
     
  4. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je PES4 vergelijkt met FIFA 2005, is FIFA grafisch mooier maar PES4 heeft een veel betere gameplay.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ok je hebt dus duidelijk geen verstand van voetbal(-games)
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft tips voor de off the ball besturing? Ik zie namelijk nooit waar die spelers lopen, laat staan dat ik goed kan zien hoe ik ze vrij moet krijgen. Ik speel al met de camera tele en dan de verste stand zodat ik het beste overzicht heb. Ook op de radar wordt niet aangegeven welk poppetje je hebt geselecteerd. Dus heeft iemand tips?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dude.... heb jij ooit een pes deel gespeeld? Pas dan kan je beoordelen.
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Meest kansloze opmerking aller tijden... _0/
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    vandaag pes4 gekocht en speelde iets van 400 live games met fifa

    maar daar blijft het bij pes ownt fifa er uit
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En dat is de waarheid als een koe:)
     
  11. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent voor PES of voor Fifa, zelden dat je voor alletwee de games bent, Fifa is leuker om te spelen tegen familie of vrienden omdat het simpel is en iedereen kan het na een paar matchen en PES is een spel die je eerst al zeer goed moet kunnen op single player voor je multiplayer speelt, en daarvoor hebben ik en mijn broer het geduld niet voor, dus als je geen broer, zus, moderne vader, moeder of vrienden hebt dan speel je best PES en als je ook erg gehecht bent aan realisme, maar wat ik hier ook hoor is dat de gameplay van PES stukken beter is dan van Fifa, daar ga ik niet mee akkoord, Fifa's gameplay is minstens even goed misschien zelfs beter (kwil nu niet horen Fifa-fanboy want dit is nog altijd het topic over Fifa 05) maar goed... elk zijn game hé.

    Ik heb ook een vraag over Fifa 05, wat ik nog iedere dag speel tegen mijn broer, hoe scoor je nu al koppend met B, in het boekje staat dat je gewoon op B moet drukken (dus zeg niet: 'kijk in het boekje') want als ik dan op B duw na een voorzet met X of dubbel X dan kop ie de bal in een lobkop over het goal, heel belachelijk :confused: ik scoor nu soms kopgoals met A maar dan zijn het belachelijke goals, heel zacht wat in het echt altijd zou tegengehouden worden, dus mijn vraag is simpel, hoe scoor je al koppend zo keihard binnen koppen wat je bv. ziet in de match Anderlecht - Bakoe, het goal van Jestrovic of Mpenza of voor de Nederlands die, die match niet gezien hebben, in de match Bayern Munchen - Chelsea van de CL waar het 4-3 was voor Bayern maar waar ze toch in warden uitgeschakeld (jammer dat) in die match kopte Drogba een mooie voorzet achterstevoren binnen, kan je dat ook met een knoppencombi in Fifa?
    Ik heb nog gespeeld tegen een vriend van op school en die kon heel de tijd met Sheva voorzetten hard binnenkoppen en dat was erg irritant want je kan altijd wel een voorzet geven hé.
    Dank bij voorbaat
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan druk je denk te hard op B, deed ik ook in het begin. Als je te hard drukt, gaat de bal idd huizenhoog over. Een klein, zacht tikje op B is voldoende om de bal snoeihard binnen te koppen. Maar misschien dat anderen nog meer tips hebben. Want online zie je verschillende soorten kopballen zoals poppetjes die pas op het laatste moment komen inlopen, dan kopt hij de bal nog harder in dan normaal.
     
  13. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, thx kzal het eens proberen :d
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ff wat kicken, anders maak ik nieuw draadje en dat heeft geen nut.
    Ik zit te kutten met auto switching, ff uitleggen:

    ik heb bij auxerre trabelsi gekocht, rechtsback, daar zet ik hem neer in me opstelling maar in de wedstrijd zie ik hem als rechter centrale verdediger, kijk ik naar me opstelling en ik zie dat de computer hem als centraal heeft gezet. Zelfde gebeurd met Kalou en benjani
    home auto switching staat uit.....weet iemand hoe het weg te halen?
     

Deel Deze Pagina