1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zou inderdaad wel mooi zijn (mits je live hebt natuurlijk, dus voor de mensen zonder is het wel net zo aardig dat ze het meteen aanpassen naar huidige stand van zaken)
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    must have
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Hij lijkt me goed, maar ik wacht toch op pes4. ;)
     
  4. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 word gewoon beter...punt uit :D
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik weer geluk dat ik een broetje heb die Fifa 2005 koopt en dan haal ik me gwoon PES4:D:D
     
  6. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop geen spellen :9
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    OMF |:- G!!!!!
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Het publiek mag wel wat mooier ja.
    Ook relletjes ofzo dat je kan inschakele wanneer je wilt ofzo. ;)
     
  9. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het publiek van PES4 is lekker mooi, niet dus... (en ja ik heb Winning Eleven 8, dus ik kan het weten :p).
    De ingame filmpjes van fifa 2005 zien er eerlijk gezegd dit keer echt mooi uit en is iig veel mooier dan WE8. Ook lijkt!!! het me heerlijk spelen. Ik kijk nu eigenlijk meer uit naar deze fifa dan naar PES4 op de Xbox. Ook omdat ik WE8 al heb op de PS2 en die mij gewoon niet dat gevoel kan geven die ik bij WE7international had. PES4 zal wel weer beter worden dan WE8 hoor, maar toch heeft EA sports me weer warm gekregen voor deze titel.
    Zuigt deze fifa weer, zoals fifa 2004 (Euro 2004 was wel beter), dan heb ik het echt gehad met fifa. Maar wat ik allemaal gelezen en gezien heb, is Fifa 2005 echt eens een keer voor de verandering goed. Maar dan zal er wel weer een framerate probleem zijn, zoals bij Euro 2004. Er is bij die Fifa's tot nu toe altijd wel een irritante grote fout geweest.
    25 september komt trouwens de demo!
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind fifa toch altijd wat arcade achtiger, maar misschien heb ik het mis.. Fifa lijkt me dus leuker om te spelen op xboxlive.
     
  11. wiepie

    wiepie Guest

    Ik vond Fifa 2004 dus echt niet zuigen, ik speel het nu nog steeds altijd met een vriend van me. Ik weet dus ook al zeker dat ik Fifa 2005 ook ga kopen, en ik denk dat ik ook wel PES 4 koop, gewoon om uit te proberen hoe dat is.
     
  12. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    FIFA 2OO3 was echt vet, 2004 vond ik wat minder ... 2005 zag er weer wat beter uit, maar het is nog steeds allemaal stijf ... geef mij maar PES4....
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  14. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een beta versie want hij komt idd eigenlijk pas eind september uit :confused:
     
  15. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hem de demo dus gedownload en gespeeld.
    EDIT: De graphics: Ik heb nu de hoge resolutie patch geinstalleerd en het ziet er nu een stuk mooier uit!
    Dan de gameplay. 't Spel gaat een stuk vloeiender en sneller dan in de voorgaande versie. Het scoren gaat ook wat gemakkelijker. Je kunt beter schieten van net buiten het strafschopgebied. Ook kan je mannetje eindelijk diepgaan en dus een boog om het 16 meter gebied maken en dan schieten of terugspelen naar een medespeler die dan netjes afmaakt. Je kunt dus in het strafschopgebied makkelijker erdoorheen komen dan in FIFA 2004.
    Toch irriteerde me een aantal zaken die mij keuze voor PES4 verstevigde.
    Als je een bal naar een medespeler speelt dan gaat de bal op een of andere manier naar een andere speler die er een aantal meter vanaf staat, (en meestal terug i.p.v. vooruit.) waardoor je of de bal verliest of niet lekker een aanval op kan zetten. Ook de corners vond ik niet goed uitgewerkt. Al met al speelt het een stuk beter dan de versie ervoor. Het speelt echt heerlijk, komt steeds dichter in de buurt van PES4!
    Ik hoop dat ze her en der nog wat veranderingen doorvoeren maar ik ben bang van niet.
    Waarschijnlijk ga ik toch dit jaar voor PES4, mede door de bevestigde live functie, maar misschien zien we wellicht nog wat beters van FIFA op de PU Gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  16. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar wie twijfelt tussen FIFA 2005 en PES4 snapt het toch even niet helemaal! PES4 wordt absoluut de betere game! Argument? De voorgaande delen waren ook veel beter qua gameplay dan de FIFA reeks. Beiden hebben xbox-live functionaliteit, dus dat is geen argument.
     
  17. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan al een tijd verschillende geruchten en meningen dat dit jaar FIFA een stuk beter zou worden qua gameplay. Graphics/competities e.d. zat toch wel goed. Wat ik bij FIFA altijd heb, is dat fijne sfeertje, die echte voetbalsfeer, het geluid, de beelden, dat doet FIFA heel erg goed. En dat mis je bij PES.
    En bij PES is het nog niet bekend of er ook online competities gedaan kunnen worden. En je hoort btw veel mensen zeggen dat WES8 niet beter is dan 7 dus...

    stfu _0/ kingnbajam
     
  18. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat fifa en pes niet te vergelijken zijn: het zijn allebei games die over voetbal gaan, maar daar houdt elke vergelijking op. Fifa is gewoon arcade en voor de massa, pro evo, voor de echte gamers. Je gaat mario kart toch ook niet vergelijken met PGR2? Zijn allebei racegames, maar ze zijn niet te vergelijken. Zo is het ook bij fifa<>pes
     
  19. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo nu een aantal keren gespeeld en heb zelf WE8 en We7international.
    Oordeel over de demo: verrassend goed!!
    Je kan nou heerlijk met mooie trucjes erlangs met de goede spelers...echt heel mooi om te zien. First touch is een geweldige innovatie. De game speelt er echt 100 keer soepeler door. Voorzetten geven is sterk verbeterd, evenals het pasen en schieten. De grapghics zijn (op mijn P4 2,66 gig) errug mooi (download een resolutie patch op www.soccergamez.nl). Veel realistischere graphics dan dat slechte Fifa 2004. Veel vette animaties tijdens de gameplay, maar ook tijdens de ingame filmpjes. De sfeer is nog beter dan in voorgaande Fifa's en is nu wel erg griezelig echt. Ik werd van deze game stukken blijer dan van WE8, MAAR dat komt omdat WE8 zo weinig verschilt met WE7i (mooier en een paar subtiele gameplayverbeteringen). Deze game moet ik zeker hebben, maar de gameplay van de PES/WE serie blijft natuurlijk beter, maar ik vind deze Fifa erg goed en lekker spelen. Ook is deze Fifa weer stukken mooier dan WE8, net wanneer ik d8 dat de graphics nauwelijks nog voor Fifa onderdeed. Het enige wat mij aan FIFA 2005 stoort is dat je gewoon nog steeds niet 180 graden kan draaien in 1 keer en dat is erg storend. En dat maakt PES/WE toch weer zo veel lekkerder spelen...., maar niet leuker. Wel moet ik even vermelden dat je nu bij Fifa ook 2 verschillende soorten sprint snelheden hebt (de snelste doe je in combinatie met de freestyle stick) en dat dat de gameplay zeeeeer ten goede komt ook. Maar bij WE8 heb je 3 verschillende sprint snelheden en das dan toch weer beter.
    IK MOET PES4 EN FIFA2004 GEWOON BEIDEN HEBBEN!!!!!
     
  20. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel grappig is bij het begin van de wedstrijd zie je een kadertje staan met commentaar van: ratataa....Youri Mulder en Evert ten Apel. Ik dacht huh :confused: Wat zou dit betekenen?
    Er zit btw geen commentaar in de demo versie.
     

Deel Deze Pagina