1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. XeoN

    XeoN Guest

    @ Gods Gamer : Totaal met je eens, de Gameplay is verslavend!
    Oke, nog een keer Arsenal, en nog een keer en nog een keer en nog een keer....:cool:
    Gelukkig geeft Pes ook dat gevoel.
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi s dat PES de Nederlandse, de Spaanse (en nog één) competitie erin hebben zitten. Jammer is alleen dat Van Nistelrooy nou nog steeds Von Nistelraum heet :confused:
     
  3. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop juist niet dat fifa (EA?) dingen van pes(konami) gaat ''kopieren'' dat zullen ze vast n zeker waarschijnlijk wel doen, EA=ongespireerde troep 8) (niet serieus nemen). Mij boeit die shit eigenlijk niet zo, die echte namen van voetballers, alle clubs, creeer je eigen voetballer(yea leuk orgineel :confused: ) , creeer je eigen wk (oja dat is zo anders dan de vorige keren :confused: ), bij voetbalspellen draait tog uiteindelijk om de gameplay en dat zit niet goed bij Fifa, en dan kan fifa leuk al die extra's bijdoen(1tweetje maken, balspel zonder de bal te hebben dmv tig knoppen wat uiteindelijk met 2 knoppen sneller was) wat uiteindelijk tog niet boeiend is alleen maar n detail van t spel. Pes laat gewoon zien hoe het moet zonder al die zogenaamde speltitel verheerlijkingen met echtenamen alle clubs irritant EA logo (ja ik=anti ea) etc. Tis al belachelijk dat we zoiezo n thread hebben over FIFA! daar heeft tog iedereen n uitgesproken mening over, of zijn t weer van die ventjes die al die ''zogenaamde'' extraatjes (zoals wat ik net opnoemde) nog zich laat boeien/misleiden |:- .
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  4. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree with this guy hoewel ik denk dat Fifa 2005 meer in de buurt gaat komen van PES 4 dan dan Fifa 2004 in de buurt kwam van PES 3... Fifa = voor casual gamers Pes = voor de die hards :D (ik val onder de laatste categorie:*))
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tactisch niveau moet het van mij allemaal veel hoger. Fifa 98 (RttWC)
    kwam in de buurt (positie spelers op veld etc.) maar voor de rest heb je gewoon te weinig invloed op de speelwijze van jouw team. De stomme kut setplays mogen van mij ook weg, dat je een voorbedacht pad moet volgen slaat toch nergens op.. gewoon anticeperen op de bal zoals in het echt.
     
  6. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens. Bij FIFA 2004 kan ik alleen maar scoren vanuit afstandschoten of als ik vanuit het midden kwam, ik kon bijvoorbeeld nooit scoren als ik schuin voor het goal sta. Terwijl er in het echt zovaak vanaf die plek wordt gescoord.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    net de pc demo gespeeld het is het weer niet...
     
  8. bagagoal_89

    bagagoal_89 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2005 is wel beter geworden dan Fifa 2004 en dergelijke qua gameplay. Ik vind echter de gameplay van de demo van 2005 nog steeds klote. Ik erger me weer motherfucking kapot aan die nog steeds stroeve gameplay. Ja je kunt nu wel je mannetje zonder truc passeren, en hoe |:- Echt heel lelijk spel als ik een conclusie moet trekken uit de demo. Nee, het gaat de goede kant op, maar je weet nooit met EA. Misschien wordt Fifa 2006 weer net als Fifa 2004.

    Conclusie : International Superstar Soccer Pro Evolution 2 op de PSX speelt nog steeds beter dan Fifa 2005, laat staan PES 1, PES 2, PES 3, PES 4 _O_ :cool: :9 *) :D

    Doei _0/
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah op de pc is lijkt ie lelijk maar tjah da kan ook aan jouw pc liggen maar op de PUG kon je de ps2 versie spelen en die was al veel mooier dan fifa 2004 op de xbox
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sowieso niet zoveel vertrouwen in het spel. Hij wordt ook Live, en als dat dan net zo goed gedaan is als bij burnout3, dan zou dit wel eens een redelijk grote flop kunnen worden. Want wat is het toch kut om een potje online te gamen via dat EA netwerk.
     
  11. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    dat 15-seizoenencarriere-idee is wel vet :)
     
  12. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    zit de nederlandse competitie erin?
    (geen zin om al die pagina's door te lezen)
     
  13. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa graphics vind ik Fifa de betere ,maar Pes heeft meer diepgang.Toch vind ik dat de fifa reeks de betere game is.2005 is potentieel een echte topper,maar ja we zullen zien.
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar het Nederlands 11-tal niet :mad:
     
  15. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    dus koop maar PES 4 ;) dat is echte gameplay....geloof mij nou.... gameplay is erg belangrijk in een spel!!
     
  16. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    pff NL elftal zit in de top 10 van de wereld, k*t knvb :mad:
    een wk/ek zonder nederland |:-
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zit nederand oficiele elftal wel in pes 4 ?

    net de filmpje bij ea gekeken maar ze laten mooiere dingen zien dan de werkelijkheid (volgens mij!)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nou, in Fifa 2004 zat een 5 seizoenencarriere in en dat was het 1ste seizoen leuk, maar daarna ging het al snel vervelen. Was niets speciaals aan ofzo...vond ik dan! :eek:
     
  19. justme89

    justme89 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa.. de graphics veranderen altijd maar een beetje.. dan vind ik PES 4 beter hoor!
     
  20. justme89

    justme89 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ook zo... zit de nedelandse competitie er bij?
     

Deel Deze Pagina