ik ga fifa denk ik ook maar weer verkopen. Het is wel vet maar wil nu ook wel keer kijken hoe pro evo 5 is
ik wil ze allebei pes ga ik ook spelen en fifa ook. fifa nu langer omdat het niet switchen van besturing is nu
das die keeper toch..is wel goed volgens mij kheb fifa nu ook eindelijk en kheb er nu 2 gewonnen en 1 verloren(4-0 geownd) ik moet eigenlijk eerst maar ff de boel offline gaan checken denk ik
sta nu weer 95 op naar de 75 maar goed net 4-3 gewonnen 1-0 voor 1-1 1-2 voor hem 1-3 voor hem ik dacht wtf gast stond 1100 maar toch 2-3 voor mij 3-3 met penalty net voor tijd 4-3 in verlening
frank ik ad jou wel.. 2 ranked games gespeeld op het moment 1 gewonnen 1 verloren(die kerel had 3000 punten ofzo en das hoog toch?) maar het werkt ckerz goed...zelfs tegen australische lui (bijna) geen last van lag...en het spel ownt vet
hier kom ik ff op terug... 13 games gespeelt waarvan 4 keer eruitgelaggedvaag woord... en als je unranked kiest en je verliest dan gaan er alsnog punten af.. dus het is helemaal niet unranked
ach ik speel tegen een slechte goze en weet nog te verliezen, hij scoort in een corner en dan gaat ie de hele tijd in ze verdediging over pasen is dat mode ofzo maar ieder geval ga vanavond maar weer is aan de bak; moet weer even de top 10 inwerken