1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

1. mars15

mars15 Guest

heb ik nooit last van hoor unranked is unranked

2 laatste wed

Mars NL 5 XtremeAceMonkey 2
    en nog een 5-0 :)

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik had trouwens gezien dat die II germain II 7de staat ofzo :eek: maar toen ik tegen hem speelde had hij maar met 3-2 gewonnen:eek: Volgens mij ligt het meer aan hoeveel iemand speelt(Franc bijna 200games??? geen leven?:+ ;) :p) want de heletijd tegen ubernoobjes winnen dan komen de puntjes ook wel binnen...

3. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen dagen speel ik echt niet / tot erg weinig:9 komt gewoon omdat ik het eerst super vet vind en daarna steeds minder, maar moet wel in die top 32 blijven:cool:

4. metalxman

metalxman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ok zin om online te spelen heb geen xbox live en xbox is omgebouwd kan dus geen xbox live gebruiken gelukkig komt xbox 360

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer even gespeeld en niks verloren :D speel nu met brazilie en dat team bevalt me wel. Ik speel altijd erg aanvallend voetbal en oefen een grote druk op tegenstander door elke keer keihard op iemand af te rennen, en bij arsenal worden ze nogal snel moe dus heb ik maar voor brazilie gekozen. Wat ik wel altijd irritant vind is als mensen helemaal gaan opbouwen vanuit verdediging en dan helemaal gaan treuzelen:eek: dan pak ik hem af en dan is het allemaal voor niets geweest, daarom speel ik altijd naar aanvallende middevelder en gelijk aanvallen, gaat lekker snel en maak veel goals(mooie goals)...

6. mars15

mars15 Guest

sta nu weer 108 nu is het moment op door te breken man....

191 / 82

7. metalxman

metalxman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2006 is echt moeilijk man speel op amateur en speel nog steeds gelijk op fifa 2005 speelde ik op professionel --.--

8. Franc NL

Franc NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik hou ook van aanvallend voetbal bij mij gaan ze dan via de zijkanten counteren, je mag dan je aanval niet met een verkeerde breedte pass doen want dan ben je der aan, is op zich wel risico vol, ik tast eerst altijd even de tegenstander af!

9. mars15

mars15 Guest

2x gespeeld tegen germain 2x 3-1 verloren

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    doe ik het toch beter met 3-2 verliezen :+ :D ik begin eindelijk weer beetje me ritme terug te krijgen en veel goals te maken :cool: gelukkig maar want volgende week is fifa worldcup :eek: ga ik wel ff me best voor doen |:- :D

11. mars15

mars15 Guest

heb nog steeds geen mail van ea

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ach was bij WCG van halo2 ook pas donderdag voordat het begon mailtje gekregen enzo en het was op zondag, dus ben wel wat gewend. Maar hoe zit het moet je ook iets meenemen of geld betalen ofzo? of weten jullie da ook niet :{ :D

13. mars15

mars15 Guest

net gespeeld tegen een belg. een maat van hem is brian van den bussche die keeper van heerenveen lol

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde vorig jaar tegen het broertje van micheal jansen ofzo die kerel die vorig jaar(weet niet zeker of hij daar nu nog zit) bij vitesse speeldeO-) maar dat gozertje was altijd erg irritant want hij wilde altijd dat ik hem liet winnen.

15. mars15

mars15 Guest

oke
    heb je die gast nog in je friendlist ?

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jah, dat is die gast die meer blunders maakt dan goede reddingen...

17. mars15

mars15 Guest

word echt gek van dat ea zeg als je verliest kan je echt weer overnieuw beginnen en had na een nederlaag de xbox uitgezet toen de wedstrijd al klaar was -150 pff

heb je 200 wed gewonnen 88 verloren sta je nog zo laag

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ach zolang je er maar plezier in hebt he;) dan heb je tenminste nog een doel voor ogen: zo hoog mogelijk in de ranking komen. Maar wat is er leuk aan als je 1ste staat, ja leuk dan sta je eerste wat dan:confused: ik heb iets van 50wed gewonnen en 22verloren en sta iets van 500ste ofzo:D

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kan je tegen je vriendin zeggen dat je 1ste van de wereld staat met 1 of ander debiel spelletje8) Wat wil je nog meer?:+ :p

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n instelling hoef je natuurlijk nooit een spel te spelen of te kopen. Jah, speel je het spel uit en dan?? Het is de bedoeling om plezier te hebben met een spel en proberen het maximale eruit te halen. Als Mars er plezier in heeft om zo hoog mogelijk te komen, waarom niet??

Deel Deze Pagina