dat bedoel ik ook. Als hij elke keer maar zou winnen en nummer 1 staan dan heb je toch zoiets van dat je ''bang'' bent om punten te verliezen. Dus als je elke keer maar zo rond de 150 hangt en naar de top 100 wil zoals Mars, dan heb je tenminste een doel voor ogen om te spelen, lijkt mij hoor Ik vind het alleen raar dat sommige mensen met niet al te hogen ranking niet tegen mij durven spelen en gelijk quitten als ze mijn stats zien, ze hadden het gewoon zo moeten doen als bij 2005 dat je alleen de naam van je tegenstander zag en niet zijn ranking
dit ook en deze post ook... fifa gaat nu toch al steeds beter..ik krijg nu eindelijk dat schieten onder de knie..kheb gister ook echt een game gewonnen met 37% balbezit das nog eens een effectieve aanvalslinie enne welk teams spelen jullie online?? ik met AC Milan *kan je ook transfers voor online doen eigenlijk?
ik speelde altijd met arsenal maar nu speel ik met brazilie en speel altijd 3-5-2 dus met centrale aanvaller als doorvoeging naar echte spitsen. Maar je kan geen transfers doen, dus ownen speelt nog gewoon bij real madrid enz.
hij is zo gewend ownen neer te zetten dat die het niet eens doorheeft... maar aan die opstelling te zien ben jij een echt zijkant mannetje ofniet? oftewel heel irri dus..gewoon lekker rauwdouwen door het midden man!!!
hahaha had ik niet eens door man maar ik ben meer iemand die lekker door het midden gaat net als jij dus . Ik wil nog wel keer potje tegen je doen om je ff lekker te owen
komt goed hopen dat ik er nu niet uitlag...kheb het al een tijdje niet meer ehad trouwens en bij Ea zeiden ze dat dat kwam omdat je router de poorten voor ea nog nie helemaal openheeft ofzoiets.het gebeurd alleen in het begin dus.
dam man speel vandaag eindelijk weer is een match na 3 dagen sta ik 2-0 voor gaat ie weg weer geen punten verloren die josti!! wedstrijd later ja hoor verbinding verbroken weer geen punten verloren die gast
mwah ik begin fifa ook zat te worden eigenlijk, ik heb maar besloten om toch maar niet mee te doen aan dat toernooi en om (als ie er is) morgen Pro evolution soccer 5 te gaan halen, ik weet niet of iemand nog interresse heeft in fifa 2006 anders moet je maar even iets laten horen
ik ga fifa wat minder spelen als ik morgen pes 5 heb... maar stopte gistere toen pes 4 er in.. jezus wat lelijk zeg
ik ga ook wa minder fifa spelen want tis echt nie goe voor mij windt er mij veel te veel mee op. en veel leavers. en mars ik vindt fifa lelijker eerlijk gezegd ik vindt fifa meer cartoon dan realistisch
Je wordt zaterdag 12 November om 08:00 uur verwacht, het event zal om 15:00 uur afgelopen zijn. krijg net email van de FIWC tering weet niet of ik nu wel ga hoor ik zou met iemand mee rijden weet niet of hij zo vroeg al weg wil en anders met de trein van half 7 ofzo ja nog gekker nu pes 5 er niet is ga ik wel ff wat langer fifa nog doen