1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    deze zaterdag is het al zover de landelijk finale + de lokale ronde in amsterdam heb er zin aan wie gaan er nog meer
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Tijd Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails
    06:21 i Rotterdam Lombardijen 2 Rotterdam Centraal Stoptrein 5112 NS
    06:32 i Rotterdam Centraal 8

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    06:45 Rotterdam Centraal 8 Den Haag HS Sneltrein 2212 NS
    07:16 i Leiden Centraal 4b

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------------------

    07:19 Leiden Centraal 4a Schiphol Stoptrein 5723 NS
    07:49 i Amsterdam RAI 1

    pff dit is de enige optie morgen kan niet met de auto
    word vroeg op
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel moeite voor iets waar je hard onderuit gaat ;) Franc gaat naar mijn idee winnen, en hoop dat jij(mars) op een plek bij de beste 5 bereikt :)
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    laatste 8 in de ochtend is al goed dan heb je een spel gratis en ga je door naar de finale

    is na 4 wed winnen
     
  5. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zat er niet veel naast bullet verloor in de finale van me grote vriend omnirocket. We zeiden het nog voor de grap van te voren nou samen in de finale is ook inderdaad gebeurt. Heb erg goed gespeeld de kwart en halve finale ( met 5-1 en 5-2 gewonnen) maar in de finale kwam ik duidelijk ervaring te kort om van hem te winnen:mad: maar het zal anders wezen. Natuurlijk ging ik verder naar de Nationale ronde. Daar heb ik de eerste 2 duels erg goed gespeelt ook gewonnen, maar daarna wist een erg aardig jongen van 11 jaar die totaal geen spanningen had en super lekker speelde (zelfde stijl als mij) hij won helaas van me met 3-1 maar ik had veel pech maja had ook soms geluk mee maar deze game niet. Owja ik had de eerste ronde verloren helemaal bij het begin maar omdat er teweinig mensen waren moet ik nog een x spelen had toen de finale gehaalt dus had erg veel geluk:) . Nu staat die jongen in de finale waarvan ik heb verloren weet niet precies hoe hij het gaat doen maar heb er vertrouwen in. Omni was helaas ook in de kwartfinale gestrand. Maar was een erg leuke ervaring, zal binnenkort nog even microsoft bellen hou het nou zit moet die xbox live grand final dus misschien ga ik daar nog naar toe wie weet!!!!
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit het met mars?
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Ben ook weer terug ben er uitgekegeld in de 3e ronde ( laatste 16 ) van de ochtend.. Heb verloren van Omnirocket ( stond 1-0 voor ) maar door 2 gare voorzetten waar een man van hem vrij stond 2x precies het zelfde was het 1-2 en daarna 1-3... Maar was een rare dag duurde lang om er te komen maar was zeker de moeite waard. en heb voor het eerst op een xbox 360 gespeeld Condemned wat een mooi en leuk spel maar was niet echt lekker spelen geen idee waar ik heen moest en dan nog eens 20 mensen achter me die maar al te graag mijn plek wouden overnemen. Maar EA heeft wel lekkker personeel zeg :9 Jammer dat ik niet bij 1e 8 kon komen moest nog maar 1x winnen dan was ik door naar de middag en had ik een spel gewonnen. Verlies ik van de latere winnaar :'-(

    Verder nog op de foto geweest met Serginho Greene en nog lang mee gepraat was ook leuk
     
  8. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog tot 15 november om me online te kwalificeren dus laat ik dat maar proberen begon vandaag op 155 sta nu op 65, dus ga al lekker
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Maarja de fifa interactive world cup is nu voorbij. Maar toch blijf ik zeker tot de zomerstop van het echte voetbal zeker fifa 2006 spelen op xbox live en normaal want toch is dit spel echt vet online en normaal ook. moet nu wel vanaf 1000 punten overnieuw beginnen ben namelijk erg achteruit gegaan de laatste week.. maar net een streak van 9 en nu weer streak van 2

    Ik kom er weer aan haha

    Hopelijk binnenkort meer toernooien
     
  10. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou misschien nog naar londen sta momenteel nu op plek 45 v/d wereld. Van de gene die zich hebben ingeschreven sta ik eerste dus laat ik hopen:)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    word bikkelen dus vanavond en morgen
     
  12. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij nog in de prijzen wil vallen wel ja, ik sta nu 27ste online*)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    volgens mij zijn we de enige die het nog spelen online op xbw
     
  14. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja:p zal me tevens een worst wezen eigenlijk:p:p maja ik sta nu 21ste op 3400 punten:p
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    1378 nu aan points

    verlies ik er net 150 omdat ik verbinding verlies met de server stond 7-0 voor in laatste minuut kutzooi

    hopelijk zit ik nu bij 1e 20 van NL
     
  16. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    sta 13e van de wereld:D:D:D:D en als het goed is 1ste van NEDERLAND online:D:D:D:D
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    :
    Wins: 378
    Losses: 184
    Streak: 8
    Games: 562

    Dit is weer beter van mij :D

    level 16 points 2010
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    zo vandaag gebeld door ea

    prijzen worden opgestuurd

    6e tot 10e plaats winnaars Nederland
    Xbox 360 Accessories Bags: canvas tas met daarin een Xbox 360 Wireless Controller en een Xbox 360 Memory Unit (ongeveer €50)
    Een Electronic Arts Xbox 360 FIFA game (ongeveer €50)
    Xbox Live 3 Maanden Gold Lidmaatschapskaart voor Xbox 360 (ongeveer €20)

    handig voor als ik over een maand een 360 haal

    wie wil tegen mij spelen nog
     
  19. nijsdude

    nijsdude NBA

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    keb het spel pas
    ik moet eerst nog wat oefenen dan wil ik wel spelen
    gamertag: nijsdude
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    voeg je vandaag wel toe :cool:
     

Deel Deze Pagina