1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ga jij nou maar met je host programma naar de halo 2 online xperience
    het gaat hier niet om de sport of de single player
    maar het online gedeelte
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  2. mars15

    mars15 Guest

    18 wedstrijden gespeeld vanavond
    beginnen was wenne van pes naar fifa, veel verloren toen

    nu 10 gewonnen 8 verloren
    sta 133

    en jullie
     
  3. KillingForce

    KillingForce Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    Die FTM, altijd goede grappen! Maar ik kan me nog ene HEAD 2 HEAD herinneren op JOOUUUUUUUUUUUUWWWW host, met een uitslag van 10 - 9, komt het je bekent voor???? wcg was ook wel lekker derde ronde, heb je II falcon II al een bloemetje met bedankbriefje gestuurd??

    .. anders was het zown kort dagje ..
     
  4. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen dat was nog in de tijd dat host niet zo zwaar telde en het was indd 10-9 voor mij en je vergeet te vermeldend dat ik je daarvoor ookal met 10-3 had afgemaakt :D

    Enne bedankbriefje? Falcon had wel vaak meer kills dan mij dat klopt, hij speelde ook beter dan mij dat klopt ook, maar vaak door het teamwork kon hij double kill maken.

    Ik ga misschien ook wel Fifa kopen, twijfel nog een beetje omdat nieuwe pes binnenkort ook al uit komt.
     
  5. KillingForce

    KillingForce Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    *SPELLINGSCONTROLLE*

    DAN IK ipv DAN MIJ


    dankje...

    en fifa moet je wel kopen, dat toop ik je ff
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax de uit shirtjes lijken voor geen meter! De spelers ook niet echt. Neem nou rosenberg.. Lang blond haar?? :confused: en Beckham lijkt ook niet maar voor de rest is hij wel vet (ik heb hem gespeeld bij de ps2 van me vriend) maar welke zal ik kopen morgen.. Far Cry Instincts of Fifa 06?..
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Allebei bij de free record, mag je een derde game naar keuze gratis meenemen.

    Ik vind die lag wel irritant op live. Ik vond dat eerder bij PES4, maar hier vind ik het toch wel erger. Ik heb van gasten op live gehoord dat je dat alleen bij eerste paar games hebt. Dat kan toch niet? Dat haperende gedoe speelt gewoon voor geen meter.

    Tenslotte: ik ben anti-fifa (niet anti-EA!), maar fifa 2006 is echt een goed spel!
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kheb maar zometeen 90 euro ofzo? Kan het dan ook dat je Far Cry Instincts + een game van 30 euro + fifa 06?:)
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Fifa 06 /
    Wins 18
    Loss 13
    Total 31

    plek 155
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    helaas niet
    je betaald de 2 duurste
    dus kan je beter 3 games van 60 euro kopen
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens wat een zot spel dat da is

    voeg mij maar toe FreakyOliver BE

    Win 30
    Loss 5
    Total 35
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    de anderlecht fan *)
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik ook maar voor de ranglijsten spelen :D heb al gemerkt dat het niveau ''niet'' echt hoog is, dat was vorig jaar ook al zo bij fifa 2005. Ik had toen iets van 50 games met heel weinig lost... wanneer kun je jezelf eigenlijk opgeven voor dat interactive toernooi ofzo? of is het weer alleen maar voor 18+ :confused: voor een spel die gespeeld mag worden door mensen vanaf 3 jaar :confused:
     
  14. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    alles wat ik heb gezegd en positief was over fifa neem ik terug. Dacht ik in het begin nog dat het een masterlijk spel werd, nu...... nadat ik het 3 dagen speel is dat heel anders: het spel reageert langzaam, is te onrealistisch, spelers reageren soms niet eens op knoppen, onmogelijke goals worden vaak gemaakt en intikkertjes worden vaak gemist, de keeper kan niets, 'bal klem' kennen de keepers niet, de zwakste van de partij wint. fifa is een KUTSPEL
     
  15. mars15

    mars15 Guest


    haha jou mening,

    maar vind de keepers toch wel goed hoor ze redden me vaak van een goal. en wat is een omogelijk goal ?

    alleen 1 op 1 moet ik nog beter afmaken
     
  16. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    een goal van ongeveer het midden van het veld, en als het dan nog geen goal is is het wel de keeper die hem wegstompt wat een corner tot gevolg heeft en ja...... dus een goal.

    iemand fifa hebben? krijgt er 5 euro bij als je hem op komt halen!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  17. KillingForce

    KillingForce Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    kom over half uur sta ik voor je deur, en het is gewoon een goed spel! Alleen geeft de keeper soms inderdaad iets te makkelijk een corner weg, maar dit kan ook in je voordeel werken als je een snelle counter uitvoert.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    hehe gisteravond de bal komt hoog ik wil de bal weer wegschieten als een hoge bal was op de middenlijn. Dus ik druk B in gaat die bal vanaf de middenlijn zo binnenkant paal. Was echt een vet schot de keeper had hem niet maar de bal rolde net niet binnen. Dit was op live net voor tijd echt bizar
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik gister ook, ik schoot de bal van een aardig grote afstand, de bal kwam binnenkant paal maar de tegenstander liep hem zo zijn eigen goal in :D ook had ik een keer dat ik met 1-0 achter kwam te staan en dat die gast per ongeluk terug speelde naar zijn keeper en door zijn snelle paasjes schoot hij hem zo zijn eigen goal binnen :D
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat doe jij nou om 8 uur op dit forum 8)

    Wat doe ik hier eigenlijk :{ :+
     

Deel Deze Pagina