1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    is goed waar woon je
     
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej kies mij kies mij _0/ Hahaha kenker gierug zijn we weer :9
    *ughum* vooral ReSoN *ughum* whehehe


    Peace mattie ;)
     
  3. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    nou hup bieden voor wie m voor t goedkoopste haalt
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    sta nu weer 131 schommelt snel heb wel weer een streak van 10 nu
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    ik kom hem zo ophalen dit weekend hoor...

    geen probleem..

    khoop alleen wel dat je btje goed bereikbaar bent met de trein:)
    kwil dr ook nog wel centjes voor geven hoor:p
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wachten jullie gewoon niet even op PES 5?
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    streak van 12 nu :)
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    weet waar je aan begint he ReSoN, bij fifa06 kan je maar zo van een noob verliezen he;) en dan niet gaan zeiken over skills of weet ik veel wat want daar draait het niet echt om. Het gaan naar mijn idee gewoon over wie de beste/snelste acties kan maken zoals voorzetten blokkeren en verdedigers klem laten lopen, en natuurlijk mijn favoriete doelpunten om buiten de 16 volop raak te schieten_O_ lang leve Henry _O_ :D

    maar iig ik vind fifa 2006 nog steeds erg vet (na een week spelen) en raak er denk ik niet zo snel op uitgekeken, maar natuurlijk zijn er ook van die stakkertjes die pro evo aanbidden en niet verder kijken dan alleen maar pro evo. Wat boeit mij het nou of pro evo beter is ofzo. Ik speel al sinds 1998 fifa en vind het nog steeds leuk om te doen :D.

    Edit/: mars ik had je wel even pak slaag gegeven he :D. toch was het maar 2-1 voor mij maar dat doet er niet toe :p:p we doen het nog wel een keer over als jij wat meer ''ingespeeld'' bent ipv gelijk 1ste game van de dag...
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik aanbid Pro Evo niet. Ik heb ook fifa gespeeld. Maar toen heb ik een keer Pro Evo gespeeld. En toen kwam ik erachter dat als je een echte footie wilt je Pro Evo in huis moet hebben. Fifa was altijd naar voren sprinten, balletje voorgeven, met een omhaal erin. Joepie:{ . Hij is in de loop van jaren wel iets beter geworden. Maar als je een keer Pro Evo zou spelen dan weet je wat je mist. En aan jou woorden te horen heb je nog nooit Pro Evo gespeeld.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Jezus, wat een wedstrijd net bijna me winning streak verloren door een best lage nederlander maar hij speelde zo goed kon me spel niet maken. Wedstrijd gewonnen in de verlenning met 3-4

    1-0 Larsson 32e minuut
    1-1 Ronaldo 57e minuut
    1-2 Ronaldo 65e minuut
    2-2 Robert Carlos 90e minuut eigen doelpunt
    3-2 Eto 93 minuut ( verlening )
    3-3 Roboniho 118e minuut
    3-4 Ronaldo 122e minuut
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Vergeet niet te zeggen dat ik 2-1 voor stond toen de verbinding op het laatst weg ging }:]

    maar goed jij won 2-1. Maar is alweer veel potten terug zou niet meer weten hoe de wedstrijd verliep... en met welk team jij speelde...

    doen we zeker over...
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer, ik speel elk jaar ook wel pro evo maar koop het nooit zelf. Dat is dus wat ik zeg, wat boeit mij het nou dat pro evo beter is ofzo, so be it. Ik vind het zelf gewoon vet om fifa te spelen, mede door de graphics en echte licenties.

    Maar even over die voorzet waar jij het over hebt, dat ligt er maar net aan hoe je speelt. Ik speel zelf gewoon doorhet midden en proberen met een goed getimede steekpass de aanvaller te bereiken en probeer daarna een goal te scoren.

    hehe laatst? :p volgens mij net na de 1ste helft wanneer ik eindelijk wat kansen kreeg ;) maar wanneer gaan we nog keertje tegen elkaar, want dan kom ik wel weer even je winning streak verpesten:p
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is een goed spel, snap niet dat je gelijk mensen moet afzeiken omdat zij het WEL leuk vinden.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Mijn spel ligt echt helemaal aan de zijkant en een corner. Vind afwerken 1 op 1 echt lastig nog. Richt echt vekeerd dan maar goed afleggen lukt ook wel tegenwoordig. en ja de voorzetten ook wel O-) \

    Wins 71
    Loss 37
    Total 108

    komt Bullet met zn
    Wins 24
    Loss 9

    Wat speel je dan weinig online ? in een week tijd

    maarja kut van EA dat er geen scoreboard van Nederland is :{
     
  15. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou je kop ik own iedereen hier man:9
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    hehe hebben we hem weer :p

    tering goed die gast met juve staat ff 28e ofzo:9
     
  17. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    II Germain II is goed :9
     
  18. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat was ik
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    kan je op een site kijken naar de ranks zoals halo2 dat had?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    In fifa 2005 wel... maar nog niet de link gevonden voor rank in fifa 2006 online
     

Deel Deze Pagina