1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit vind ik gewoon nep, van die 9games die ik heb verloren waren er 4in unranked games en 2x verloren door of lag of door opeens verbreken van internet. Ik heb misschien maar 3potjes echt verloren, waaronder 1 tegen Franc NL, maar heb hem wel terug gepakt, en 1 vanmiddag tegen nummer 39 vd wereld met ze noob tactiek om de heletijd via flanken te gaan:confused:

    Ja ik vind persoonlijk beste nederlander van fifa _O_ maar daarom jat ik ook zijn tactiek ;):p
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  2. mars15

    mars15 Guest

    Over de flanken niks mis mee :+
     
  3. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bullit je wist wel weer mijn taktiek te nemen maar daar heb ik uiteraard wel weer wat op:p wie weet er al hoe je goed vrije trappen moet nemen??? Heb em wel een paar x op de lat gekregen maar verder weet ik het nog niet:mad:
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrije Trappen moet je hard en laag nemen, ik schiet ze er redelijk vaak in, maarja je krijgt er niet zoveel
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    zelfde systeem als 2004???
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Net iets heeel opmerkelijks meegemaakt..

    Was een potje online aan het voetballen en toen schoot ik van buiten de 16 op de goal. Bal ging 3 meter of zo naast... Hoor ik de commentator ineens zeggen wat een mooie goal bla bla..

    Bleek het dus een goal te zijn... Ik herhaling kijken, daar ging de bal dus ook dik naast.. egt raar!!
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    lol als mij dat gebeurt verkoop ik spel meteen(tenminste als het andere team erdoor wint ofzo)
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    net schoot keeper van hun op mij haha

    76/40 nu
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    net schoot keeper van hun op mij haha

    76/40 nu
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op een winning streak van 13 :9
     
  11. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man die Ea sever zuigt, je word soms zomaar uit de server gekickt:confused: ik had dat ook verloor 180 punten:confused: haat dat echt:confused: en dat scoren naast je doel heb ik ook al een paar x tegen ge had:confused: ben niet echt te vreden over ea:confused:

    En die voorzetten zijn ook zo makkelijk in te koppen, zelf bak ik er geen reet van maja:confused:
     
  12. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    owja bullet heb je wel weer even 4a5 matches weer van je gewonnen he;') en die ene die jij won was niet vanwege jou kwaliteiten ;) zullen we het houden op onze top keeper hans vonk
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Mij lukken ze wel

    speel nu met ronaldo en raul voorin
    robinho daar achter
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha tja het waren ook maar unranked games he :D het staat nog steeds gelijk in ranked games want daar heb ik wel een keer mooi van je gewonnen _O_ :D Ik vind trouwens wel nep dat ze elk jaar weer die voorzetjes via de zijkant zo makkelijk laten scoren, ik ergerde me er 2jaar geleden aan maar nu nog steeds. Het is gewoon niet leuk als je 1-0 voorstaat en die gast komt 2-1 voor door 2 lucky voorzetjes...
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    vind wel tof }:]
     
  16. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen met de mindere kwaliteiten is dat erg handig ja, maar zo kun je niet je skills testen!
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    idd en daarom is het erg lame om te doen. Er is ooit gezegd tegen mij toen ik nog zo lame was om het te gebruiken(in fifa 2004 op Ps2) dat het gewoon cheaten is en een glitch in het spel dat met een ''redelijke'' timing gewoon altijd een goal gescoord wordt. Eerst trok ik me daar niet echt iets van aan maar dat zette me toch aan het denken, en vanaf toen ben ik gewoon lekker door het midden gaan spelen en proberen acties te maken. Geloof mij: het spelen is een stuk vetter dan elke keer maar weer dat balletje inswingen...

    Maar ach als iemand het gebruikt moet hij zelf weten maar mij zie je iig niet meer zo snel langs de zijkant spelen, ik vind het gewoon lame. Maar gelukkig is het in Fifa06 nog een klein beetje eerlijk dat je die bal met 1 van je verdedigers kan blocken en zo de voorzet kan voorkomen...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  18. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is dat ik geen geld meer had anders had ik dit spel gekocht, Franc NL zijn aars even schoppen net als met Fifa 2005 of niet Franc? :p
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    ik ga dit jaar wel naar het kampioenschap van ea in amsterdam :) fifa interactive world cup
     
  20. mars15

    mars15 Guest

Deel Deze Pagina