1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah opzich wil ik ook wel gaan want nu is het tenminste niet voor 18jaar en ouder zoals vorig jaar. Heb ik een plaats bij de 60 beste spelers uit nederland ben ik nog geen 18 :'-( had ik gewoon even gratis naar londen toe gekunt, ben ik nog geen 18:'-( maar ja wel jammer dat ze het niet doen zoals vorig jaar dat je gelijk in het buitenland moet spelen ipv eerst de voorrondes in nederland houden. Maar zou wel met geld te maken hebben en aangezien EA dat al zo weinig heeft snap ik het wel(maar niet heus) :p :p :D
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    http://xboxfiwc.com/

    Ook dit jaar is er een FIFA INTERACTIVE WORLD CUP (FIWC). Deze virtuele voetbalcompetitie zal uiteindelijk, net als vorig jaar, één winnaar opleveren: de FIFA Interactive World Player van het jaar 2005! Vorig jaar werd de Brazliaan Thiago Carrico de gelukkige. Hij stond in Zürich, tijdens het gala van de uitreiking van de FIFA-awards op het podium naast onder andere Ronaldinho, die toen FIFA World Player 2004 werd .
    Dit jaar kan jij die FIFA Interactive World Player van het jaar zijn!

    In Nederland loopt de weg naar die finaleplaats in 4 stappen.

    Allereerst zijn er de regionale voorrondes, daarna vindt de nationale finale in de Rai tijdens de Power Unlimited Gameplay plaats.

    De Nederlandse kampioen gaat dan op 10 december naar Parijs om daar de Europese finale te spelen. Ben je ook daar bij de 8 laatste finalisten, dan is er op 18 december de laatste stap: de WERELD-finales in Londen. Alle finalisten in Londen zijn trouwens ook eregasten bij het WK voetbal in Duitsland volgend jaar…

    De uiteindelijke winnaar staat een maand later op het podium in Zürich om tijdens een spetterende, live-uitgezonden TV-show, zijn trofee in ontvangst te nemen.

    Iedereen boven de 12 jaar kan deelnemen aan de voorrondes. Deze voorrondes zijn mooi verspreid over heel Nederland: zij vinden plaats op of rond de stadions van eredivisieclubs in Noord, Oost, Zuid en West… Voor de 20 finalisten van elke voorronde zijn er naast hun Gouden Tickets voor de nationale finale, nog talrijke prijzen voorzien. De winnaar van de regionale voorronde wint een XBOX 360 (beschikbaar vanaf 4 december 2005) met FIFA 06.

    Zaterdag 22-10-2005 PSV Eindhoven
    Zaterdag 29-10-2005 Vitesse
    Zaterdag 5-11-2005 FC Groningen
    Zaterdag 12-11-2005
    voormiddag Voorronde Amsterdam-Randstad: RAI Amsterdam
    Zaterdag 12-11-2005 namiddag Nationale Finale: RAI Amsterdam

    Schrijf je nu in voor één van de regionale voorrondes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  3. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm er staat ook dat je je online kan kwalificeren maar hoe?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ja inderdaad moet nog even kijken heb me ingeschreven maar nog geen email gehad geloof ik. Lijkt me wel tof als ik in amsterdam die ochtend bij de beste 20 kan komen. En dan door kan gaan naar de middag editie waar ik gegarandeerd verlies :p

    Maar is toch een mooie ervaring. Hoe ging dat vorig jaar ? hoe was de sfeer en het niveau van de spelers ?

    Heb nu ff een streak van 4 speel nu ff met Brazilie dat speelt ook goed zeg tering
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar moest je jezelf inschrijven op die xbox site met 1klein knopje waar je op moest drukken en voor de rest werd er helemaal niets bevestigd dat je wel ingeschreven stond. Maar je werd (zoals ik op 11 november|:-) gebeld door een of andere vage engelse vrouw dat je deel mocht nemen. Maar ik zei al gelijk van ja maar ik ben nog geen 18 en toen zei zij zo van ''ooh ja, jammer:p''.

    Maar even iets anders. Ik begin me eigenlijk best wel te ergeren hoe dat ranking systeem in elkaar zit bij fifa. Gister speelde ik 3keer tegen verschillende mensen ik sta 3keer met 2-0 voor en lag ik er opeens uit|:- dan krijg ik gelijk -120,-100 en -97 ofzo. Het boeit mij nou echt niet hoe hoog ik sta, maar als je ziet hoeveel moeite je moet doen om die punten weer bij elkaar te krijgen... Daar ben je zeker wel een 3/4 dagen mee bezig...
     
  6. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je voelt:confused: ik meld me na 3 wedstrijden weer opnieuw aan, en hopelijk lukt dat. Gisteren had ik het weer tegen omnirocket gelukkig had ik 8 x oprij gewonnen zodat ik weer me punten terug had:p
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    inderdaad als je 1x verliest komt dat hard aan
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    maar het niveau was dat hoog vorig jaar op dat toernooi voor nederland ?
     
  9. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Is moeilijk te zeggen het is nu een behoorlijk verandert spel, heb gehoord van omnirocket dat als je de top van xbox live aan kant dat je dan toch wel bij de kans hebbers behoort, maar bij fifa 2006 kun je beter spelen en toch niet winnen, dus niet te makkelijk denken. Als je bij de beste 32 online zit ga je direkt naar de finale in londen! Dus meld je aan als je denkt dat je daar kans op maakt moet trouwens nog wel even zoeken wanneer die stand word genomen
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    oke bedankt,

    ik heb er wel zin in man om naar amsterdam te gaan ga je daar ook naar toe ja toch ? zoja zullen we daar dan afspreken.

    Ik ben benieuwd wanneer ik een email krijg anders bel ik wel van de week naar dat 020 nummer.. Snap nog niet helemaal wat dat thuis toernooi inhoud. of dat los staat van die dagen in nederland ?
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kan je dan alsnog een xbox360 winnen? anders ga ik gewoon mezelf omhoog boosten voor die xbox 360 :9 }:] :D :p
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    godverdomme speel ik valt die verbinding met ea weg.. gelijk 45 plaatsen gezakt

    sta nu weer 143
    godverdomme :mad:
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed vorig jaar mee met de Fifa interactive world cup in de Amsterdam Arena. Dat was erg leuk. Zelf lag ik er al in de tweede ronde uit, maar het was wel een leuke ervaring. In een skybox naar de finales kijken :)
     
  14. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu 26 ste v/d wereld:p ga maandag gewoon bellen naar dat nummer wil het gewoon zeker weten:p:p
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei het toch _O_ BESTE nederlander _O_ ook al suck je ballen in halo2 in fifa blijf je master ;) :D wel op passen dat je niet een keer uitlagged ofzo want dan ben je best wel zuur :D
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    hehe heb me hersteld 3 gespeeld 3 gewonnen nu 116

    maar ik bel maandag ook wel ff naar dat nummer of pas in de vakantie ff kijken wanneer ik tijd heb

    net scoorde zo gast ook tegen me :mad: met zo doelpunt die naast was

    maar echt raar dat er 146 punten afgingen toen die verbinding wegviel
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    NEEEEEEEEEH Jij bent beste nederlanderrrrrr _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is met met fifa ook zo'n website net als bungie waar je je stats op kan bekijken?
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    nog niet gevonden

    wil ook weten hoeveel er nu geranked staan
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vorig jaar in ieder geval wel zo. Waarschijnlijk komt ie ook nog wel alleen omdat hij vrijdag pas officieel in Amerika uitgekomen is denk ik dat die website binnenkort wel komt. Als je het graag wil weten moet je www.easports.com in de gaten houden en dan naar EA sports Nation gaan. Daar stonden ze vorig jaar tenminste. Maar is lang niet zo uitgebreid als bij Halo2.

    _0/
     

Deel Deze Pagina