1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa 2006] The Live! Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 28 sep 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    wat me opvalt is dat er veel amerikanen en mensen uit canada spelen was vorig jaar veel minder

    hoop wel dat die leaderboard snel online komt
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    heej vet: ik las net op de site van Fifa06 dat er binnenkort op die site alle stats van spelers komen te staan met alle dingen erbij, dus welke games je hebt gespeeld enz. Dus! dat is dan wel weer vet :D
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heej jongens ik heb hem gehaald en het is een erg tof spel maar heb vaak haperingen midden in een wedstrijd.:mad: Ook heb ik 2 maanden live gekregen en dat wil ik gaan testen maar bij mij thuis gaat dat niet ivm met die kabels etc dus probeer ik het bij mijn broer. Wss woensdag. Nog 1 hele belangrijke vraag!:

    In de PU zie je dat je een eigen character kan maken maar ik kan dus echt NIETS vinden in de menu's, boekje etc. Weet iemand hoe dit moet?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    euh

    team management en dan staat dat er bovenaan

    sweet _O_
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee echt een poppetje samenstellen zoals dat je het een naam kan geven, kleur haar, grote van de ogen etc etc.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    ja dat kan.. in het engels...


    start
    team managment
    creation central
     
  7. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja moet ook maar is career gaan spelen, maar eerst naar de top 20 v/d wereld komen:p moet natuurlijk wel online vooruitgang boeken:9
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah ik gun jou plaats 1 wel hoor ;) als je kijkt naar die top dan spelen die lui altijd tegen noobs... maar jij speelt altijd tegen top 200 ofzo. Maar carriere is eigenlijk best wel vet hoor, ik speel nu met HSV op proffesional en dat is best wel cool :cool:
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is FIFA 06 niet in het Nederlands :confused:
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel dat wel maar dat commentaar is te begaaid om aan te horen;) zitten erg veel bugs in het nederlandse commentaar. Ik had hem vorig jaar wel op Nederlands staan maar nu vind ik het echt niet meer om aan te horen nu maar gewoon op engels:D
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    sta nu nummer 88 op live

    130/61
     
  12. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0

    of gewoon geen commetator:+
     
  13. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft echt niet steeds je stats door te geven hoor;)

    Sta 23 :9

    ;)
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    daar is een live thread voor blijft die ook nog levendig }:]

    maar denet dus weer kut zoals ik al vertelde. Sta je 2-0 voor op een 9 streak knalt de verbinding weer weg.. gevolg sta je van 84 naar 124. Echt weer jammer

    maarja nu weer streak van 4

    wat vinden jullie van het niveau later op de avond tegen de amerikanen ?
    volgens mij wel makkelijker tegen te spelen dan andere landen
     
  15. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe allemaal even makkelijk:p sta 12e alweer:p
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo :D ik ben net overnieuw begonnen met ander account dus gewoon weer schone stats voor mij. Al had ik net wel even moeite :D maar dan hou ik weer 3 penaltys op rij en ik scoor ze dan wel weer alle 3 _O_ maar ik denk meer dat het kwam omdat ik net wakker ben... Mijn kansen waren der wel maar die schoten...
     
  17. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook soms echt dodelijk irritant is dat ja , gelukkig heb ik weer gewonnen sta nu 10e
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    van de nr 24 verloren met strafschoppen nadat het 1-1 was.. echt jammer was een belg overigens
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van nummer 13 verloren met 3-2 ook een NL'er trouwens II Germain II heette die geloof ik. Maar ik geef nu niet meer om me stats hoor... Ik bedoel ik snap best als je hoog geranked staat dat je serieus wil spelen maar zoals ik dat ik eindelijk beetje in de buurt van top 100 kom en dan 3keer uitlag. Dan is voor mij al snel de lol er van af...nu speel ik gewoon tegen iedereen die ik zie en boeit me verder niet of ik win of verlies:D
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    ja inderdaad dat is waar
    ik stond ook hoger als ik niet 2x er uit valt door ea.
    Maar wil graag beetje vast staan op 50-75
     

Deel Deze Pagina