ja inderdaad dat is waar ik stond ook hoger als ik niet 2x er uit valt door ea. Maar wil graag beetje vast staan op 50-75
ja inderdaad dat is waar ik stond ook hoger als ik niet 2x er uit valt door ea. Maar wil graag beetje vast staan op 50-75
Ik ken dat man. Ben er zelf 2 keer uit gevlogen door EA. Scheelt echt 300 punten geloof ik. Mijn doel is nog steeds om rond de 50-75 te komen. Maar sta nu rond 100.Dus dat moet kunnen. Maar misschien is 100 ook al knap ? als er 10.000 of 20.000 mee doen ?
ach vorig jaar speelde ik vanaf dag 1 echt de hele dag en stond ook rond de 20-25ste plek. Maar toen had ik zelfde probleem doordat ik paar keer uitlaggede stond ik opeens 300ste ofzo dus toen had ik ook zoiets van fuck it... heb ook geen zin om me helemaal de tering in te gaan spelen alleen maar om in top 100 te staan.
top 100? je stond toch top 10 of ben je weer verslagen door sjakies die door noob tactiek winnen ofzo?
nee sta nu 6e online ofzo,had wel door een noob verloren omdat hij laggde maar ik had er alleen last van, dodelijk irritant, verlies je zo 65 punten
is goed kom ik dan online maakt mij niet uit of het ranked of unranked want ik geef toch geen zak meer om
is msn een optie?? hebben jullie al een e-mail gekregen als je je hebt aangemeld voor die fifa kampioenschappen ofzo???