1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dus? ze willen het realistisch maken maar het regent nooit ofso :confused: en nergen een scheids te bekenen. Maarja
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    en ?

    4 op rij weer gewonne

    nu 61-31 voor mij
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    hebben ze dus wéér gefaald_0/
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    nee hoor, online zo goed :thumbs:

    heeft pes niet \o/
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    uhh gaat prima bij mij.. dus wat lul je_0/
     
  6. basovich

    basovich Guest

    eredivisie wel:).
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    speel ik toch niet mee, maakt me niet uit
     
  8. basovich

    basovich Guest

    kan ik ook net zo goed zeggen: ik speel niet online:).
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    ja vast
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    marcel je bent zo simpel.. jij speelt fifa alleen online. want dan vind je t leuk. Zegt genoeg over de offline modus van fifa.. dus welk spel is hier nou een halfproduct_0/ _0/
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    wat doen jullie pes fanboys in het fifa topic? TOch bang dat je het verkeerde spel gekocht hebt?:lol:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, maar dat is dan een leugen. Dat de Eredivisie er niet in zit is jammer, maar niet meer dan dat. Ik speel daar toch niet mee online. Ik kies zoals anderen de beste clubs zoals Real Madrid, Barcelona, Inter en AC Milan etc. Dus je kan wel alleen kritiek uiten, maar Fifa 07 loopt erg strak online :)

    Je weet precies wat er bedoelt wordt

    Konami heeft pas gefaald (over halve producten gesproken...), wat was ik teleurgesteld zeg in dat spel. Gameplay was net zo snel als mijn oma met een rollator. Ga jij maar Fifa afzeiken, ik heb er veel plezier mee
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    :lol: Zo, wat een domme opmerking zeg. Ik speel liever ook tegen echte mensen dan tegen de computer. Heeft werkelijk niets met de kwaliteit van de singleplayer te maken |:-
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    hij lult zich vast :lol:
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die steekpass is veel te krachtig in fifa. Had gister het spel gekocht en heel de avond online gespeeld.
    Als je middenvelder de bal heeft druk je LT om je spits in de diepte te laten lopen en op het juiste moment druk doe je een hoge steekpass. Als je het snel en goed doet is er geen verdedigen aan. Mede doordat het speler switchen lomp gaat. Vaak selecteerd de cpu de speler achter de bal en veelste laat de juiste speler voor de bal, zodat je niet snel genoeg naar achter kan lopen als je ziet dat een steekpass dreigt. (ja ik gebruik manual switch)
    Dankzij deze taktiek maar 1 keer verloren, van iemand die ook deze tactiek toepaste :D Het is een kwestie van tijd voordat iedereen dit toepast wat het hele online spelen verpest.

    Wat ik ook slecht vond is dat 90% van de lange passen gewoon aankomt bij je medespeler, meestal neemt deze hem ook netjes aan op de borst. En dat met pass assistant off. En je kan niet jostling doen, dus van luchtduels is nauwelijks sprake.
    En de voorzetten zijn soms zo voorspelbaar, dan zie je de poppetje die hem gaat volleren zo snel naar de bal sprinten als een magneet dat je al van te voren weet dat hij hem gaat raken. Je hoeft dus niet je speler te positioneren maar gewoon op de schiet knop rammen, zo nep is dat :{ Ik heb me er al aan geirriteerd sinds fifa 99 en nog zit het erin. Mogen we een keer wat minder scipted voorzetten aub.

    De demo vond ik wel lekker spelen, maar fifa viel voor mij door de mand toen ik tegen echte mensen speelde.
    Dus vandaag maar terug gebracht en SC:double agent gekocht O-)
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat heet arcadevoetbal, dat is de specaliteit van Fifa.
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    dus jij speelt alleen een spel voor online..

    @kakkie_dat_zondag_met_0-4_verloor: nee hoor
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Online is wel een heel belangrijk aspect geworden ja , wie vind het nou nog leuk om tegen de computer te gaan spelen terwijl je tegen andere mensen kan vanuit je eigen luie stoel?:thumbs:
    Ik zie offline tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar als oefening voor online.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  19. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Had voor het eerst pes gekocht, maar wat viel dat tegen zeg echt een muk game in mijn ogen. Gisteren fifa gehaald en wat speelt dat toch weer lekker .
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    zeker, offline is echt gaar , voor pes nerdjes :+
     

Deel Deze Pagina