Die steekpass is veel te krachtig in fifa. Had gister het spel gekocht en heel de avond online gespeeld.
Als je middenvelder de bal heeft druk je LT om je spits in de diepte te laten lopen en op het juiste moment druk doe je een hoge steekpass. Als je het snel en goed doet is er geen verdedigen aan. Mede doordat het speler switchen lomp gaat. Vaak selecteerd de cpu de speler achter de bal en veelste laat de juiste speler voor de bal, zodat je niet snel genoeg naar achter kan lopen als je ziet dat een steekpass dreigt. (ja ik gebruik manual switch)
Dankzij deze taktiek maar 1 keer verloren, van iemand die ook deze tactiek toepaste
Het is een kwestie van tijd voordat iedereen dit toepast wat het hele online spelen verpest.
Wat ik ook slecht vond ik dat 90% van de lange passen gewoon aankomt bij je medespeler, meestal neemt deze hem ook netjes aan op de borst. En dat met pass assistant off. En je kan niet jostling doen, dus van luchtduels is nauwelijks sprake.
En de voorzetten zijn soms zo voorspelbaar, dan zie je de poppetje die hem gaat volleren zo snel naar de bal sprinten als een magneet dat je al van te voren weet dat hij hem gaat raken. Je hoeft dus niet je speler te positioneren maar gewoon op de schiet knop rammen, zo nep is dat :{ Ik heb me er al aan geirriteerd sinds fifa 99 en nog zit het erin. Mogen we een keer wat minder scipted voorzetten aub.
De demo vond ik wel lekker spelen, maar fifa viel voor mij door de mand toen ik tegen echte mensen speelde.
Dus vandaag maar terug gebracht en SC:double agent gekocht
Klik om te vergroten...