1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mars jij gaat wel lekker he online 48e plek :thumbs:
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Gaat wel lekker ja, ff potje spelen ?
     
  3. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je veel ranglijstpunten bij fifa online?
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    ik gok dat je moet winnen:'-(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2006
  5. mars15

    mars15 Guest

    en zoveel mogelijk scoren :+

    net was mooi zeg Inter - Manchester
    0-2 achter

    Teruggevochten naar 2-2. Toen 90e minuut vrije trap met Adriano er in geschoten \o/

    Ging helemaal los :b:
     
  6. Anderson

    Anderson Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof 18 wedstrijden op rij winnen moeilijk is ik heb in pes5 online wel is 39 op rij gewonnen
     
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Hebben meer mensen hier last van vastlopers in de lobbies?
     
  8. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu sinds kort FC Bayern Munchen damn wat spelen die lekker en wat is die van Bommel en Schweinsteiger goed zeg :thumbs:
     
  9. kendokefke

    kendokefke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

    Ik heb fifa07 xbox360 game maar ik kan 1 game modus niet vinden denk ik?:'-(
    De interactive competities!? ik kan alleen online kiezen losse wedstrijden maar kan de competities niet? zie wel hoeveel ik heb gewonnen en verloren bv.
    Maar kan geen keuze maken vanaf donderdagavond (want dan zou het kunnen tot zondag) uit interactieve competities en tussenstanden ook niet.
    wat doe ik verkeerd?
     
  10. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik me weer mateloos irriteer aan sommige dingen in het spel. Als je verdedigd tegen voorzetten dan druk ik maar op LT voor een andere speler om te verdedigen maar nee hoor komt niet op de speler die ik wil hebben en de tegenstander kan em er mooi inschieten.

    zonet aanvallend behoorlijk irritant eindelijk eens fatsoenlijk voro de goal gaat een andere aanvaller ineens geiterig tegen me aanlopen omdat die de bal ook wil hebben en jahoor balverlies dsajkopdSDJHAS(D
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik irriteer mij ook aan beide punten, het verdedigen doe ik door B ingedrukt te houden zodat er een cpu naar de bal loopt. Aanvallend blijft irritant, vooral als je een mooie voorzet geeft en die komt bij jouw aanvaller (deze heb je niet geselecteerd) dat je deze niet automatisch word waardoor de aanval op niets uitloopt.
     
  12. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigen is een wisselwerking met de knoppen.
    Geef de tegenstander een lange bal gebruik dan de rechterstick om voor de tegenstander te komen.(Je hoeft daarvoor niet je eigen speler te zien)
    Loop je achter of naast de tegenstander, geef hem een duw met de rechterstick.
    Valt de tegenstander aan en je bent niet in de buurt gebruik rood(B) om een medespeler ernaar toe te laten lopen, neem de speler over met de left trigger(LT) en pak de bal af met groen(A) of rechterstick.
    Je kan op verschillende manieren voorzetten, dicht bij de 16 heeft voor mij het meeste effect.
    Gebruik daarvoor blauw(X), geel(Y), X+LT, of groen(A) en druk niet te lang.

    De kunst is om dit rustig te doen, maarja door de spanning van een wedstijd kan dit nog weleens moeilijk worden.
    Nog een laatste tip, loop rustig en kies je momenten van hardlopen.
     
  13. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    tafkal thx voor je tips daar heb ik nog eens wat aan :) zien of het ook in de wedstrijd wil.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dat leuker dan PES. Plus ik stel voor dat PES fans gewoon lekker wegblijven hier, dan kunnen de Fifa-spelers met elkaar praten

    Sportspellen wel

    Heb ik nog geen last van gehad

    Die mode zit alleen in de current-gen versies
     
  15. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zoiezo raar dat spelers de bal liever op de borst aannemen. Ik heb vaak dat de CPU tussen de speler en de bal in gaat staan waardoor er dus weer een kans verneukt word.

    Ook loop ik vaak te tieren dat de passes naar de verkeerde spelers gaan, maar ik heb nog niet gemerkt of dat door passing assistant komt of niet. Anyways, ik wil graag ff weten wat degenen hebben ingesteld die al een beetje goed aan het worden zijn.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jij bent Fifa-fan toch? Ik zie jou toch echt regelmatig in de PES-thread wat posten.

    Jij zegt daar dat PES te realistisch is voor jou, en ik zeg hier dat Fifa 2007 te arcade is. Dus wat wil je nou zeggen?
     
  17. F-R Forevfer

    F-R Forevfer Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, maar als je als tegenstander de buitenspelval goed gebruikt is het wel te verdedigen. Buitenspelval doe je met rb maar dan moet je het wel goed dan anders lopen ze zo door naar het doel.
     
  18. Nylezz

    Nylezz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje lui, ik wil graag Xbox Live beginnen/aansluiten maar zou absoluut niet weten hoe dat in zijn werk gaat.

    Heb je daar een speciale kast voor nodig bvb?
    Moet je iets extra's nog erbij halen?
    Kabeltje naar je internetaansluiting van beneden door laten lopen?
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    gewoon een internet kabeltje van je router naar je xbox en je bant klaar:)
     
  20. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds op niveau 1, maar win veel wedstrijden op live. hoe kom je een niveau hoger? of moet je dat bereiken in de offline modus..
     

Deel Deze Pagina