1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo ben ik nu weer een Fifa fan? Ik houd van sport en op het gebied van voetbal heb je 2 keuzes: PES of Fifa. Het tempo van PES ligt me totaal niet, dus qua gameplay ben ik er niet tevreden over. Voor de rest is Fifa in alles beter, de presentatie is tot in de puntjes verzorgt. Dus dit jaar ga ik Fifa 07 spelen. Misschien volgend jaar PES, als die beter (lees sneller) is dan deel 6. Nu ik Fifa heb, zal je mij niet meer zien in de PES thread ;)
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PES6 is een stuk sneller als je hem niet op HD speelt (gek genoeg).
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Voetbal spellen horen sloom te spelen vind ik, zo kan je heerlijk tikken, ruimtes creeren etc. Daarnaast komen voetbal wedstrijden in het echt ook veel slomer over, dan als je ze via tv ziet. Maar als jij fifa wilt spelen, wie houd je tegen ;)
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    11 - 1 winnen... Nou leuk zeg... Komt in het echt bijna niet voor, maar in Fifa wel.... Zou ik echt een minpunt vinden! Echt te triest voor woorden....

    Maargoed, het is idd niet voor niets een arcadegame!
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Prestatie? :x
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh oh, krijgen we dat weer. Het is voor een achievement. Ik koos Brazilie tegen het slechtste team uit de Mexicaanse competitie. Plus je moest op semi-pro spelen, dus niet echt een hoge moeilijkheidsgraad. Ik heb iedere helft gezet op 20 minuten, dus de wedstrijd duurde 40 minuten. Enkel en alleen gedaan voor de achievement. Met PES win je op Beginner of Regular ook met 5-0 in 10 minuutjes. Dus in 40 minuutjes moet je in PES dan met 20-0 kunnen winnen. Dus 11-1 in 40 minuten voetbal vind ik niet zo gek
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zoek geen simulatie

    Moeilijk heh?? Andermans mening respecteren =(
    Hoe moeilijk is het om gewoon weg te blijven uit deze thread :confused:
    Je kan toch helemaal los gaan in de PES 6 thread?? _0/
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Moeilijk om een mening te respecteren? Doe jij dat nu wel dan?

    Meningen van anderen respecteer ik zeker, maar "prestatie" vind ik gewoon een te groot woord. Dat is mijn mening. Dus niet zo kinderachtig reageren, aub.

    Het is een forum en ik mag in ELK topic reageren op anderen. Daar is een forum voor.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    maar voor die reacties die jij hier plaatst is een PES 6 VS FIFA 07 thread :):
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Fifa is geen arcade game, ik vind het persoonlijk zelfs realistisher dan pes waar alles zo ongeloofelijk traag gaat, wat mij het gevoel geeft dat er allemaal opa's op het veld proberen te voetballen.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jongen, vergelijk ik iets met PES? Nee dus! Dan kan ik het hier gewoon plaatsen. Jeez! Begrijpend lezen leren ze sommige mensen zeker niet meer tegenwoordig.

    Ongelovelijk het niveau af en toe!

    Ik geef alleen aan dat ik uitslagen als 11-1 erg jammer vind. Ik zeg helemaal NIETS over PES. LEZEN!!!!! :mad:

    Ik heb hierboven al gezegd dat het spel dus wel snel speelt (a la PES5) als je het niet op HD speelt. Dus gewoon via de side-ingang van je TV. Blijkbaar is eea dus niet goed geoptimaliseerd!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je pilletjes zeker vergeten in te nemen :):

    je moet toegeven dat de meeste reacties van jou er meer zijn om aan te geven hoe goed PES wel niet is, en hoe slecht Fifa wel niet is...

    nou, zal ik je wat vertellen: we hebben dat ondertussen wel door =( _0/
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    rofl wat een onzin is dat, alswof het spel opeens sneller gaat op een ander soort tv:lol:
    Ik heb het trouwens ook niet op een HD gespeeld maar op een breedbeeld tv waar ik ook Fifa op speel;)
     
  14. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand problemen met het goed kunnen zien van de bal? Ik speel op 'Tele' en vind het af en toe moeilijk om de bal goed te kunnen zien...
    Nu heb ik andere cameratype geprobeerd maar dat vind ik helemaal niets.
    Vroeger kon je ook de hoogte en zoom aanpassen, hebben ze er nu maar gewoon uitgelaten....

    Verder is verdedigen erg moeilijk, je bent al snel veel te snel en daardoor loop je de man met de bal voorbij. Ik weet dat je zorgvuldig moet kiezen wanneer je gaat lopen, maar als ik de ren-knop maar licht aanraak, ben ik de man vaak al voorbij...

    Als je met z'n 2e speelt, is het omtzettend moeilijk om direct een spits te worden. Als een van de twee een diepe bal geeft op een spits, dan is het bijna onmogelijk om snel met de 2e spits bij te sluiten. Je klikt op LT maar wordt eerst een verdediger, dan een middenvelder en pas daarna de spits. Gevolg: we zijn de bal al weer kwijt of de tegenstander heeft alle gaten die er lagen al weer dicht gelopen....

    Was erg enthiousiast over Fifa07 op de pc maar de 360 versie heeft me nog niet kunnen overtuigen. Zit er ook sterk aan te denken om Fifa in te ruilen en PES te halen voor de 360
    Minpunten vind ik namelijk:
    -Camera die niet aan te passen is in hoogte en zoom
    -Slechte reacties van de keeper, rent raar uit als je op hem afloopt zodat hij makkelijk te lobben is
    -Het niet aan kunnen passen van 'mannetje wisselen', Fifa was altijd A om mannetje te wisselen. Nu gaan ze in een keer PES achterna met LT. En dit kan je volgens mij niet eens meer aanpassen. Blijf orgineel en ga niet na-apen EA!
    -Slecht wisselsysteem van mannetje, je moet eerst zowat je hele team af klikken voordat je het mannetje wordt dat je wilt zijn. Vooral voorin erg irritant aanwezig...
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb je mijn review gelezen over PES6, toch aardig wat kritiekpuntjes. Niet zeuren dus. En ik reageer zo, omdat jullie het verschrikkelijk vinden als iemand iets zegt over Fifa, wat hij/zij gewoon goed onderbouwt.

    Dan wordt meteen geschreeuwd : "Fifa vs. PES topic!" of "Wat doe je hier dan...?".

    Alsof ik geen kritiek mag hebben op Fifa07... Heb zelfs gezegd dat ik de Xbox versie best aardig vond spelen. Maja, dat is weer aan jullie voorbij gegaan...

    Onzin? Ik nodig je graag uit om het te laten zien. Dit is echt geen onzin. De framedrops die af en toe spelen in PES6 komen gewoon door een slechte optimalisatie door Konami. Je zult zien dat als je het op HD speelt (in jouw geval dan) dan het nog trager speelt. Ik vind het zonder HD namelijk snel spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wie is hier nou kinderachtig?? Jij zit toch te mekkeren dat ik met 11-1 win in Fifa? Arcade dit en arcade dat, so what!? Ik vermaak me er prima mee. En als anderen het een goede "prestatie" van EA vinden, slaap jij daar slechter van?? Daar lijkt het wel op, omdat je blijkbaar niet tot rust komt als niet iedereen in de wereld PES fantastisch vindt ;) Fijn voor je dat je PES geweldig vindt, maar gun anderen dan gewoon Fifa zonder dat ze zich moeten verdedigen tegenover jou

    En zoals Dulle al aangeeft, voor de PES - Fifa discussie bestaat al een aparte thread. Daar ben je van harte welkom voor je opmerkingen. Mij zul je er alleen niet meer vinden, aangezien ik die discussie al aardig zat ben.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    je laat zelf je keeper uitkomen hoor. Normaal blijft ie gewoon in ze goal staan maar alleen als jij op y drukt gaat ie uit ze goal komen;)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu fifa ook al grondig gespeeld en er zijn een paar zaken waar ik me aan erger.

    - de AI scoort bijna altijd op dezelfde manier.
    - Rare animaties.
    - Online spelen ze bal altijd direct naar voor met een lange bal om dan direct alleen voor de keeper te staan.
    - ik vind persoonlijk de pc versie beter dan de 360 versie.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gozer, ik zeg dat IK 11-1 uitslagen nep en arcade vind. Dat is mijn mening. Slaap jij er slechter door als ik dat zeg? Nee toch hoop ik! Jij hebt jouw mening.

    Ik wil je helemaal niet overhalen om PES te gaan spelen hoor. Ook PES heeft dingen die ik niet goed vind. Geen een spel is immers perfect. Ik heb altijd gezegd dat je het spel moet spelen die jezelf het leukst vindt. Dat kan dus Fifa zijn. Ik zit NIEMAND te dwingen om PES te spelen.

    Ik geef alleen een reactie op iets wat ik lees en dat is gewoon toegestaan in een forum dacht ik zo.

    Alsof jij het leuk vindt dat je met een FPS een mannetje neerknalt als je op het plafond schiet. Dan is het gewoon geen uitdaging meer en is het spel niet echt realistisch. Net als een 11-1 overwinning (is nog een achievement ook voor) Daar heb ik gewoon een punt. Klaar!

    Je hebt er ook keurig op gereageerd door uit te leggen hoe het zat.
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    JOH!!! WAT LOOPT IEDEREEN HIER NU TE MAUKEN JOH! Wat interesseert jou nou wat iemand anders van een spel vind ieder zijn/haar spel. Ik vind het een gaaf spel of het nu arcade is of niet lekker boeiend. Ben je PES fan, ga dan lekker op het pes forum praten over hoe geweldig die game dan wel niet in jou ogen is. Sorry maar wordt echt helemaal lauw van dit gezever! :confused:
     

Deel Deze Pagina