Heeft niemand problemen met het goed kunnen zien van de bal? Ik speel op 'Tele' en vind het af en toe moeilijk om de bal goed te kunnen zien...
Nu heb ik andere cameratype geprobeerd maar dat vind ik helemaal niets.
Vroeger kon je ook de hoogte en zoom aanpassen, hebben ze er nu maar gewoon uitgelaten....
Verder is verdedigen erg moeilijk, je bent al snel veel te snel en daardoor loop je de man met de bal voorbij. Ik weet dat je zorgvuldig moet kiezen wanneer je gaat lopen, maar als ik de ren-knop maar licht aanraak, ben ik de man vaak al voorbij...
Als je met z'n 2e speelt, is het omtzettend moeilijk om direct een spits te worden. Als een van de twee een diepe bal geeft op een spits, dan is het bijna onmogelijk om snel met de 2e spits bij te sluiten. Je klikt op LT maar wordt eerst een verdediger, dan een middenvelder en pas daarna de spits. Gevolg: we zijn de bal al weer kwijt of de tegenstander heeft alle gaten die er lagen al weer dicht gelopen....
Was erg enthiousiast over Fifa07 op de pc maar de 360 versie heeft me nog niet kunnen overtuigen. Zit er ook sterk aan te denken om Fifa in te ruilen en PES te halen voor de 360
Minpunten vind ik namelijk:
-Camera die niet aan te passen is in hoogte en zoom
-Slechte reacties van de keeper, rent raar uit als je op hem afloopt zodat hij makkelijk te lobben is
-Het niet aan kunnen passen van 'mannetje wisselen', Fifa was altijd A om mannetje te wisselen. Nu gaan ze in een keer PES achterna met LT. En dit kan je volgens mij niet eens meer aanpassen. Blijf orgineel en ga niet na-apen EA!
-Slecht wisselsysteem van mannetje, je moet eerst zowat je hele team af klikken voordat je het mannetje wordt dat je wilt zijn. Vooral voorin erg irritant aanwezig...
Laatst bewerkt: 30 okt 2006