Natuurlijk speel ik op semi-pro, win elke wedstrijd gemiddeld met 5-0. Die uitdagingen zijn btw vaag, speel je voor een winning streak van 60 wedstrijden voor de achievement en dan speel je toevallig 1 uitdaging (die meestal op amateur staan) is je gehele streak weer weg
Is dat niet diegene waarin je over 50 wedstrijden gemiddeld 4 goals moet scoren....weird dat je hem dan nog niet hebt!! zover ben ik nog niet helaas
Ik wil ook wel is een potje tegen jullie ik sta nu 260e ofzo dus nie zo heel goed maar wil wel is zien hoe ik het er vanaf breng tegen jullie toppers Me gamertag: OnlyLonewolf
Ik had ff een vraag...en dat gaat over de interactive world cup 2006 (FIWC). Je hebt die losstaande events waarvan de eerste op de PU gameplay awards zijn op 25 November. Nu staat er op de site www.fifa.com/fiwc dat als je niet op die events kan zijn, je ook kunt kwalificeren via xbox-live, en dan moet je een link aanklikken om je te registreren. Weet iemand hier wat meer over? Of moet je gewoon online partijen spelen, en dan pakken ze de beste spelers van een bepaalde periode? Volgens mij was dat verleden jaar wel zo namelijk, maar ik vind de info omtrendt het kwalificeren via Xbox Live wat verwarrend!! Misschien dat iemand het weet!! Ik wacht de reacties graag af. Greetz
Raar, ik heb op semi-pro 61 matchen achter elkaar gewonnen. Nu heb ik nog steeds die wining streak (60 matchen winnen achter elkaar op semi-pro) nog niet unlockt. Na 63 keer winnen keer ik ze nu toch
Kun je ook gewoon een competitie spelen zonder die trainers mode? Heb eigenlijk geen zin om iedere keer die zaken bij te moeten houden...
nee tegen ardinity was slecht bezig maar ging gelijk op je staat 75e man 1-0 was wel verdiend voor je
Thnx, je speelde goed. Ja 75e van de ranking samen met die gasten die Rnk pts van RTWC kregen, die ik dus niet had. Ik sta 2e van het ecte Fifa 07 ranking board, Overall, All time staat het nu ook goed dacht ik.
ik zag een filpje laatst op internet.. klopt het dat het commentaar in het nederlnds gezet kan worden?