1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zitten ze voor 90% die vrije trappen:) , als ze iets achter de zestien zijn\o/ . Ongeveer hoe timbo-23 dat zei:thumbs:

    En he mars ik speel alleen het spel, dus als je zo kan scoren moet je het doen. Kijk als een trouwe fifa speler vind ik het best jammer dat dat kan:confused: , maar ik krijg ze ook zo tegen en als je van de top wilt winnen moet je ook de bugs van het spel gebruiken*) .
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    tof man _0/
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    ben het voor dit keer met marcel eens.. echt triest als je dezelfde goal steeds gaat maken.. _0/
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Weet iemand uit te leggen waarom deze topic nog maar bij deel 2 is lol
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat is erg sneu als je doormiddel van Bugs gaat winnen. Dan ben je gewoon een cheater.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is eigenlijk gewoon sneu dat er WEER van dit soort bugs in Fifa zitten......
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    In 06 zat niet een bug dat je altijd kon scoren, hier dus wel :mad:
     
  8. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan te doen helaas....Tenzij ze een patch uitbrengen waarin dit niet meer kan, maar dat lijkt me sterk;)
     
  9. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag me paar online ranked potjes gedaan...Het eerste potje was meteen een grote flop...Ik sta nota bene 2-één voor en t was zo ongeveer de 85ste minuut en me 360 loopt ineens vast...Je raad het al, meteen honderd% dnf percentage:mad: Daarna nog verloren na penalty's en een keer gewoon verloren, gelukkig kon ik met één-0 winst afsluiten:) Dus ik sta nu één-3, best wel slecht helaas.....Wel de tien goals in één match achievement gehaald in een 6 min per helft match:)
     
  10. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niemand uit de top die de bugs niet gebruiken, dus als je tegen goeie speelt moet je het wel gebruiken:) . Ben zelf ook vaak genaaid door de bugs|:- en dan heb je als enige optie om het ook te gaan gebruiken:) .

    Wij hebben tussen vrienden nu een regel dat we niet mogen plaatsen van achter de zestien\o/ . En dan is het wel veel leuker, want dan wint de betere toch vaker:cool: .
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe ik mezelf rank??...Want ik speel steeds een snelle ranked match, maar ik heb geen rank online...Me sterkte ofzo is pas één geloof ik maar me stats zijn nu 5-5, dus dat gaat wel omhoog:)....Iemand die het me kan vertellen??
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    je bent een gewoon een loser.. je kan niet winnen zonder die bug.. Als jij of iemand anders mij volgende week op het toernooi alleen maar van die bug goals maakt of als je het probeerd.

    Hoek ik je echt neer naast de xbox...
     
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Oew actie...Maar mars kan je t me vertellen of moet ik gewoon nog wat potjes spelen...
     
  14. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    dag mensen,

    2 vraagjes:
    1. hoe de **** krijg ik die irritante ESPN radio uit??? het interesseert me echt geen reet wat er daar allemaal wordt gezegd en ik wordt er he-le-maal gek van....

    2. in die manager mode, hoe kan je daar die manager prestige, job security, fan appriciation en team chemistry precies verhogen???

    alvast bedankt...
     
  15. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje één: Ik heb geeen idee, die radio irriteert mijzelf ook helemaal kapot, ik ga straks ff bij options kijken....

    Vraagje 2: Job Security verhoog je door veel te winnen en goede resultaten te halen met je team...Ditzelfde geld voor fan appriciation, alleen dat kan je ook nog verhogen door de goede antwoorden te geven op vragen die je soms na wedstrijden krijgt...Manager Prestige verhoog je gewoon door mooie resultaten te behalen en door een ervaren manager te zijn, veel spelen dus...Team Chemistry kan je verhogen door je formatie en de spelers in je opstelling te veranderen....:)

    Iemand die nog antwoord op mijn vraag??
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je bij EA Traxx en nummer selecteert, stopt die radio
     
  17. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik gemerkt :)....Iemand die misschien weet hoe je em permanent uitzet?? En nog iemand die me kan vertellen hoe je jezelf ''ranked''...??

    Tim
     
  18. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    marcel leg eens uit dan als vrij trappen makkelijk zijn welke knoppen combo je gebruikt bv voor boogbal of harde knal
     
  19. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha gaan we dreigen? wie is hier dan een loser tjap ik wil wel eens zien wat je kan :cool: Mij gaan hoeken laat me niet lagguh je weet niet eens met wie je te maken hebt. Je bent niks geloof me :):

    En timbo hoe bedoel je, ik ben niet ranked iedereen is geranked als ze rank matches spelen en op die vaardigheids niveau moet je niet echt letten want dat gaat vanzelf wel omhoog naarmate je meer matches speelt :)

    Als je in het begin voor nederlands commentaar etc. kiest dan heb je die irritante radio niet :thumbs:
     
  20. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, okee dan toch maar die radio want ik ga niet eens beginnen over het nederlandse commentaar:lol: ...Maar ik bedoel dat als ik in mijn online ''career'' profiel kijk dan heb ik geen rank op de leaderboards, of komt dat nog?? Ik heb nu wel ineens meer rank punten nu ik positief sta (7-6), eerst vijfhonderdéén en nu 530....Dus t zal wel gewoon stijgen...:confused:

    Maar hoe bedoel je ''geloof me je bent niks''...Je zou denk ik toch wel balen als mars Regillio Tuur of The Hulk blijkt te zijn\o/ :9

    Ik wil wel een potje tegen jou spelen, ff kijken hoe slecht ik ben:D
     

Deel Deze Pagina