1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

1. fiestaboy'ke

fiestaboy'ke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk mogelijk om transfers te doen in de coach mode? Want elke x als ik naar dat scherm ga, van management enz, dan staat transfermarkt er wel bij maar in't grijs :confused:

2. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ff wachten tot de transferlist open is, staat in je kalender:)

3. mars15

mars15 Guest

gemaild

4. watskebeurt

watskebeurt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb vandaag ook fifa gekocht maar ik heb een probleem online.

als ik online speel heb ik vaak dat het beeld ineens stil staat en dat het dan na 2 seconden weer verder waardoor de tegenstander dus ook steeds de bal van me afpakt:mad: voorderest speelt het echt goed online en heb ik nooit vertraging ofzo behalve dat het steeds vastloopt terwijl ik dat bij gears of war nooit heb.
    dus ik vroeg me af of dit aan het spel of aan me xbox ofzo ligt.

op singleplayer heb ik er trouwens ook nooit last van hoop dat iemand me kan helpen _0/

5. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een vraagje, ik begon een seizoen met barcalona en wou een paar nieuwe spelers kopen uit een andere competitie. bv, adriano. maar nu ging ik naar de transferlijst en zag ik alleen maar spelers uit de spaanse competitie. iemand enig idee hoe ik adriano kan kopen ?

6. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een kort vraagje' is het ook mogelijk om de taal te veranderen' ik kon een spaanse editie krijgen voor 25 euro

7. mars15

mars15 Guest

als je hem opstart kan je het aanpassen

8. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja?' ook als je een spaanse editie koopt?

9. mars15

mars15 Guest

weet ik niet, wel bij de NL versie, kan je bij het starten kiezen tussen NL en Engels

10. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het helaas niet lukken' kvroeg aan de verkoper of het kan en vertelde van niet. Helaas kon hem voor een leuk bedrag van 25 euro aanschaffen

11. slagroom

slagroom Guest

Komt er eigenlijk nog content voor deze game?
    Ik d8 dat er toen berichten waren dat er bijvoorbeeld teams/stadions op Marketplace kwamen....:confused:

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    als je bij de transferlijst ben kan je op Y drukken (zoeken) en dan bijv. zoeken op naam. dan typ je in Adriano en kan je een bod op hem doen

13. basovich

basovich Guest

ga het spel dalijk spelen bij een vriend van mij, nog niet de 07 serie gespeeld (op de demo na en de pc versie) ben nou erg PES 6 gewend dus moet nog wel ff wennen dalijk:);).

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In dat beginscherm kies ik altijd de nederlandse taal, maar helaas is dan het commentaar bij de wedstrijden ook in het nederlands. En dat is op z'n zachts gezegt..........Dramatisch:mad: . Maar is het niet mogenlijk om engels commentaar te krijgen, zonder dat ik ook de menu's en alles in het engels heb???

15. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje wil graag fifa 07 en pes 6 gaan halen /kopen maar heb gehoord dat er bij pes 6 van die lui zijn die de wedstrijd staken/stoppen als ze achter staan tijdens online spelen is dit ook bij fifa ??

16. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet, is dat niet mogelijk=( ...

17. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat houd je bij elk spel, ligt niet aan t spel zelf, maar aan de mensen die t spelen;)

18. mars15

mars15 Guest

ja

19. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    naja dan koop ik ze denk ik allebei gewoon via xbazaar ofzo.. kleinigheidjes houdt je altijd :9 ;)

20. mars15

mars15 Guest

Ik ga vanaf nu maar weer eens spelen met Manchester. Kan niet wachten tot Larsson in het spel zit.

Thuiswedstriijden zijn goed te doen in Old Trafford een fijne grasmat

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2007

Deel Deze Pagina