Vet vooral dit: For example, the ball could be chipped over the head of the receiving player or he could juggle the ball several times after performing a successful trap. The more you play the more you will be able to see and reproduce those unique and exciting moves. Wel vet, toch nog truukjes Helaas geen schaar oid maar ach
vind het wel dan een misleidende trailer van fifa 07, omdat ze daarin laten zien hoe een paar speler een schaar doen
wat een kutspel -.-. -het ned elftal zit er (weer) niet in - ze hebben op een onverklaarbare reden de eredivisie eruit gehaald (wtf) - je hebt alleen de engelse beker, wat erg kinderachtig is aangezien de premiership altijd wordt voortgetrokken(!) de next gen-flop-versie blijkt ook nog 3 keer zo traag te spelen ik wouy deze game eerst zooo graag hebben, maar alles wijst erop dat pes 6 een veeel logischere gaat keuze worden -.- (beter een eredivisie met verkeerde namen dan er helemaal geen...)
In pes zit geen eredivisie met verkeerde namen, alleen een eredivisie met juiste namen en up-to-date transfers
Fifa heeft de NL licentie NIET! En v.w.b. de trailers... Jullie laten jullie gek maken met niet ingame materiaal. Dan ziet het er idd wel erg goed uit. Ga je het spelen, dan zie je hoe weinig details erin zitten. Oké, de spelers zijn scherp en de animaties zijn redelijk, maar daar blijft het dan ook bij. Fifa is gewoon een ware aanfluiting. PES6 is zoveel malen beter, alleen denkt het gros van de teleurgestelde Fifa fans, dat er in PES geen officiele licenties zitten. Wrong dus! PES heeft heel veel licenties, al moeten het er zeker meer worden.... (gebeurd ook wel)
mijn enige reden om fifa aan te schaffen was voor al die licenties (juiste icoonen/namen) nu ze ,ondanks ze die hebben, de eredivisie gewoon eruit pleuren (terwijl de usa league (?) er wel in zit), is pes 6 de logische vervanger.
wow de nederlandse competitie. hoor je mij klagen dat er geen belgische competitie inzit. en wie zegt dat die er niet komt want ea beloofd om competities, teams enz... online te zetten zodat we die kunnen downloaden.
vet man! ik wil het gaan kopen maar ik heb geen geld genoeg weet iemand waar dat ik dat voor 30€ of iets meer kan kopen?
Heb het nog niet gezien, maar EA heeft zelf gezegd dat er geen truckjes in Fifa zitten. Ze hebben het erover dat je de bal bijvoorbeeld over een speler kunt lobben e.d. weer op je borst opvangen en verder lopen. Tjah...... : Maargoed, ik ben benieuwd naar de full-version. Misschien koop ik die ooit nog eens in de grabbelbak voor 10 euro.
23-10-2006 FIFA 2007 & TIGER WOODS 2007 360!! FIFA 2007 Tiger Woods 2007 Beiden vanaf nu in de filialen Breda, Weert en Eindhoven te krijgen! Vanaf morgen in ieder Replay filiaal! X360 X360 Replay Report, nu in de winkels!! hopelijk morgen zuiderpark
Net ff in Breda gehaald NL commentaar van Evert ten Napel en Youri Mulder is wel 'even' leuk (alleen wel vaak fout: wisselde 2 spelers tegelijk waarna de melding kwam dat ik al mn wissels nu gebruikt zou hebben, had er nog steeds eentje over). Nu nog ff switchen naar UK commentaar. NL elftal is gewoon zwaar klote, weet niet wat beter/slechter is: óf helemaal geen NL elftal óf verrotte namen.