Foto's nemen van een normale TV doet het spel geen recht aan. Maar ik neem aan dat jij al genoeg beelden van het spel gezien hebt? Heb wel ff snel een filmpje opgenomen, nu aan het uploaden via google video EDIT: link naar video!
Mars, ik heb filmpjes gezocht op die link die je gaf. Er staat niets, heb me zelfs aangemeld bij EA....
Heb hem net bij futurezone gehaald. 49,99 was een fout, ze hebben het nu alweer naar 59,99 veranderd. Ik heb hem wel voor 49
filmpje van stadion komt later mss nog wel. Maar tegen de tijd dat ik dat gedaan heb zal iedereen het spel zelf al wel hebben. Vind trouwens de sportsupdates van ESPN ontzettend irritant. Iemand al een manier gevonden om die uit te zetten? Amerikaanse sport interesseert me niks.
Voorlopig? Donderdag heb je hem sowieso. Dus als je hem donderdag meteen om 9 uur koopt/in de bus krijgen, dan hoef je nog maar 2 dagen zonder.
bij consoleshop.nl hebbe ze hem ook al had vndaag mail gekregen maar ik wacht ff tot volgende week pro evo 6 heb ik inmiddels ook al een tijdje