Bevalt het spel? Ik zag hem vandaag ook in Groningen liggen, maar vanwege zo weinig competities laat ik hem toch maar liggen denk ik...
Denk je dat er echt competities op Marketplace komen te staan? Het zou goed van EA zijn als ze dat dan wel gratis, of iniedergeval voor weinig geld zouden doen...
ik heb hem gekocht voor de pc, maar mij valt op dat als je een bepaalde kant op gaat hij een beetje traag reageert. Is dit ook op de xbox 360
pc en xbox360 zijn volledig anders hoor. ik heb de pc versie ook en als je die al vergelijkt met de demo van op de 360 dan weet je al genoeg. de 360 versie is gewoon de max
Fifa is een gruwelijk spel, maar dat Nederlands elftal in het spel, of hoe ze het ook willen noemen, hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Namen, uiterlijk v/d spelers en tenues kloppen niet. Het enige wat herkenbaar is is de oranje kleur van de shirts.
En hoe zit het met het manager gedeelte... Kan je nou wel of not langer dan 1 seizoen aan de slag met een club???
Euhm ik heb em ook. Alleen nu ben ik de eerste challenge aan het doen met marseille tegen euhm zon andere club en nu is ie al 2x vastgelopen... Eerst toen ik de challenge gehaald had en daarna midden in de wedstrijd... Iemand hier ook last van gehad toevallig?
Ik ga hem terug brengen wat een bout spel. Heb al sinds jaar en dag fifa maar dit is echt niets... Het spel is traag en voelt log aan. Dan toch maar een keer PES 6 proberen
Doen! Mensen zijn erg positief over Deeltje 6 van de Pro Evo serie! Maar wil iemand een review schrijven voor Fifa 2007? Denk dat dit toch wel gedaan kan worden? Of vind men Fifa 2007, maar slecht en stappen er nog veel meer over op de Pro Evo serie?
Wordt er een wakker...... Fifa is al jaren een boutspel als je het vergelijkt met PES. Bovendien ziet PES6 er nu ook erg goed uit, is het geluid veel beter en speelt het gewoon erg realistisch. Het is wel even wennen, zelfs voor mij als "ervaren" PES speler, want hij speelt toch wel weer anders dan PES5. Als je het weer gewend bent, dan wil je niets anders. Zo fucking realistisch! PES6 moet je echt kopen en geef het de tijd, want je zult eerst van de mat worden gespeeld, zeker als je op professional of topplayer niveau speelt. De AI is 10x beter dan die van Fifa07.
Online?? Ik vraag me af of alle 'live-server' bugs van de WorldCup 06 versie er nu uit zijn...zoals; -Vastlopen in het pause menu -Disconnecten bij corners -Schijf-leesfouten -etc... Is er iemand die daar al iets over kan zeggen voordat ik weeeer een miskoop doe...
Ik heb al diverse malen gehad dat tijdens een ranked match ik werd uitgelogd van Xboxlive Probeer hem eerst eens te lenen zodat je hem even kan testen....die van mij gaat vandaag terug _0/
was gister er speciaal voor naar een vriend gegaan in eindhoven, tot 2 uur snachts gespeeld. Totaal geen lag online. Echt fantastisch de sfeer in de stadions. Ik wil hem vandaag echt hebben + geen lag + 2 tegen 2 minimaal online + geen vastloop zooi - geen nl scoreboard hij ligt klaar voor me ik ga naar den haag ole