1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    http://www.easports.com/

    Op de site van EA Sports zie je nu wel info over, NBA 07, NHL 07, Madden 07, Tiger Woods 07 en Nascar 07. Maar nog helemaal niks over Fifa 2007 |:-

    Vertel hier wat je er graag in wilt inplaats van de 2 versies die al op de xbox 360 zijn geweest.


    1.Online moet er echt veel beter uit komen, niet van die klote lag zoals in de voorgaande versies. Online speelt het op de xbox 1 met fifa 2006 nog beter. Dat was een topspel overigens :thumbs:

    2. Meer stadions, ook meer uit Nederland, graag De Kuip en het Philips Stadion.

    3. Updates in de winter van nieuwe selecties , dus transfers. Zoals het wel kan in NBA 06 van 2k.

    4. Meer reservespelers online,
    Hopelijk komt er net zoals vorig jaar nog een FIFA Interactive World Cup :thumbs:

    Natuurlijk hier geen PES - FIFA gezeik


    de 1e 2 gameplay movies !

    http://www.gamingaccess.com/index.php?watch_id=5200&trailers=1
    http://www.gamingaccess.com/index.php?watch_id=5204&trailers=1

    trailer 1 is het nieuwe arsenal stadion denk ik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2006
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens alles wat je zegt,
    en ik zou ook graag meer game modes willen zien, en dan heb ik het niet over scenario play, want die zijn bijvoorbaad kansloos.
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom komt NASCAR 07 niet op de 360 uit, jammer
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Er zit een embargo op van 4-8, verwacht daarna een gespeeld impressie J

    Groetjes

    insidiegamer in de gaten houden
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    hier wil ik ook wel een post in hebben.





    nou eigenlijk ook niet
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    De Gouden Gids Divisie ( tegenwoordig Jupiler Leageau ) moet er is een keer inkomen:) Dat zou echt fantastisch! zijn:)
     
  7. basovich

    basovich Guest

    wist niet dat hier al info en gameplay filmpjes over waren, laat staan screenshots...maar ik vind het er zwaar lelijk uitzien voor de 360 *neem aan dat het daarvan is want anders zou het niet in he 360 forum staan :)* en tsja het is gewoon weer precies dezelfde gameplay als: fifa 05/06
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ok wat ze van mij allemaal mogen veranderen:
    ze moeten weer de gameplay uit fifa06 van op de xbox nemen en op bepaalde vlakken nog iets beter maken.
    de AI moet beter kunnen en zeker met al de rekenkracht dat de xbox360 bezit moet de AI beter worden.
    er moeten nog meer teams en nog meer stadiums komen, neem bv de argentijnse compitie.
    de gfx moeten veel beter! de grasmat, de spelers moeten veel beter mooier en realistischer worden weergegeven, niet zoals bij fifa rtwc en wc waar de spelers en grasmat op niets trekken.
    online moet er ook veel veranderen, ik zou het bv eens lagvrij maken, ik zou er de bugs uithalen die er nu inzitten, en ik zou niet enkel ranked of unraked mtachen maar ik wil ook soort van toernooien en competities doen.
    ...
     
  9. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    zo jij wil een hoop ik vind fifa nooit echt bizonder hou er nie van maar is af en toe is het wel leuk
     
  10. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je heb wel gelijk :)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    filmpjes 360 weet het niet
    hoop pc

    ze zijn ook offline nu
    misschien te vroeg gepost door iemand ;)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    bwa fifa is wel leuk hoor, als je geen zin hebt in pes die zeker realistischer en moeilijker is deze game perfect.
    je kunt direct overweg met deze game. ook blijf ik erbij fifa is voor mij een online spel en pes een sp spel.



    btw waar niemand over spreekt zijn de achievements die in het spel worden gestopt.
    ik hoop dat er nu meer zullen zijn dan in rtwc en wc, dat ze moeilijker zijn om te behalen en dat je achievements zowel on als offline moet behalen. ik denk persoonlijk dat die achievements er ook voor zorgen dat mensen meer fifa zullen spelen dan dat ze nu doen
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zijn er ook meer mogelijkheden met competities enz. de filmpjes zijn wel ok. Maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga halen, aangezien ik madden en NHL liever heb, en die komen zeker in huis.
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    één ding mogen ze niet veranderen aan fifa07 en dat is de soundtrack want die is prachtig in de vorige delen
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het ziet er wel mooi uit! Gameplay lijkt iets soepeler, al is het nog wel (kun je zien) "draadjesvoetbal". De bal komt altijd terecht bij een speler, je kan de bal niet echt lekker de diepte inspelen. Het kan wel, maar dan moet je er veel moeite voor doen.

    Ben hoe dan ook wel erg benieuwd naar Fifa 2007. De laatste delen heb ik niet meer gespeeld ivm PES, maar misschien wordt deze versie iets speelbaarder en koop ik hem erbij.

    Ik heb namelijk FIFA freaks en PES freaks in mijn vriendinkring. Voor ieder wat dus heh ;)


    P.S. Vorige week nog ff FIFA 2005 gespeeld (wat een draaaamaaa =( )
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten in ieder geval vaker die stats updaten zoals mars al aangaf. Bij world cup 2006 hadden ze best tijdens het WK de stats een beetje kunnen updaten (ronaldo minder fit, duitsland beter, messi beter etc)

    Tactisch moet je á la pro evo wat meer aanpassingen kunnen maken
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Trouwens op live ga ik zeker vaak met Real spelen, goede spelers er bij zoals Ruud :)
     
  18. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met feyenoord zal je geen poten kunnen breken iig :p

    Ik speel alleen maar met de godenzonen, kan niet wachten.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Nederlandse clubs zijn te slecht al paar jaar in fifa :mad:
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Weer wat info morgen in de OP

    FIFA Serwis komt nu ook met interessant FIFA 07 nieuws op te proppen. Een nieuwe spelmode zou het mogelijke maken om competities en cups volgens tijdschema’s te gaan spelen. Het lijkt er dus op dat met FIFA 07 een heuse online strijd aan gegaan kan worden. Hoe uitgebreid deze league (welke landen en toernooien) zal zijn is nog niet volledig bekend. We houden jullie op de hoogte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina