1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    26 Oktober is de release voor de 360 he? Ik kijk er al ontzettend naar uit! Dat filmpje maakt wel duidelijk hoe soepel en echt de spelers in '07 bewegen enz.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer.

    hmm ziet er veelbelovend uit:)..maar ik wil eigenlijk een PES6 vs. FIFA 07 review/preview zien:).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    ff mezelf quoten ;) maar uit de preview van insidegamer blijkt zelfs het haar en de shirtjes te bewegen van de spelers, dus over de netten zal ik me maar niet drukmaken. Preview is zeer positief en zelfs geschreven door een PES fanboy.

    Hier de link: http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/impressies/11801

    EDIT: haha, basovich is me al voor
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja de previewversies van Fifa waren over het algemeen wel vaker positief, maar als Pro Evo eenmaal in de winkel verscheen overklaste hij Fifa echt op elke gebied en stelde Fifa op dat moment ''teleur''. We zullen gewoon moeten afwachten en kijken hoe deze game gaat scoren.
     
  5. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    hij scoort wel goed net als alle fifa's
    maar scoort ie beter dan PES dat is de vraag
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Fifa krijgt gemiddeld altijd een 7 á 8 en dat is dan omdat het spel alle licenties heeft en het voor velen leuk is om even te spelen (FIFA RTWC 2006 daargelaten :p).

    PES krijgt altijd een 9 of hoger, gewoon omdat de gameplay zo vet is en het langer "houdbaar" is.

    Als FIFA dit keer echt waarmaakt wat ze beweren, dan zou dit ook wel eens een 9 kunnen worden (mits ze de netten animeren, want een stalen kooi kan natuurlijk echt niet).
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik weet niet of je serieus bent, maar een detail als het fucking net is wel het laatste waar ik me druk over ga maken. Als het spel briljant speelt, dan ben ik gewoon tevreden...

    Ik vind dat ze met World Cup al een eind zijn gekomen om een goed spel te maken, dus als ze die lijn voortzetten en met al de nieuwe innovaties die ik hier lees, doen ze dat ook, dan denk ik dat ze gewoon een vette game neerzetten.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk is gameplay het belangrijkste (daarom speel ik de afgelopen 3 jaar PES), maar de graphics zagen er zooooo goed uit dat ik het zonde zou vinden als ze de netten zo laten.

    Ik kan mij dit ook niet voorstellen, dus ik maak mij daar ook niet druk om. De netten zullen wel geanimeerd worden, al hoop ik dat EA dus ze iets flexibeler maakt. Als je scoort rolt de bal altijd het doel uit, alsof hij tegen een piepschuim muur is geschoten en terugkaatst.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nou, ik wel. Scoor je een prachtige goal, is het in een stalen net. Het net behoort te bewegen, dat is juist prachtig. Heb je een game waarin alles staat op de graphics en licenties heb je een doelnet dat niet beweegt. Dat zou behoorlijk stom zijn. Bij PES is dat ook niet best hoor, scoor maar eens linksonder in het doel en dan gaat soms het net rechtsboven enorm bewegen, dat ziet er best suf uit.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als zelfs de shirtjes en het haar van de spelers bewegen, dan zullen de netten straks ook wel bewegen. Ik heb al zoveel filmpjes gezien van fouten die in de review versie gewoon waren opgelost.
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat mag, maar ik vind het slechts een detail. Het is leuk als het wel gebeurt, maar zo niet dan is het spel niet een stuk minder leuk voor mij. ;)
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    precies
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jongens wat doen we nou moeilijk ? It's all about the gameplay en op dat gebied heerst PES gewoon :9
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  15. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Op Jeuxvideo.tv staat een presentatie van FIFA 07 (Xbox 360) van de Games Convention. Ik weet niet of dit hetzelfde filmpje is als deze want die doet het bij mij niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Nieuwe renders!\o/

    Juninho:
    [​IMG]

    Ronaldinho:
    [​IMG]

    Ronaldinho 2 (ingame foto):
    [​IMG]

    Fonseca:
    [​IMG]
     
  17. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontzettend mooi, vooral die eerste screen van Ronaldinho :eek:
     
  18. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    niet slecht
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Ronaldinho heeft gevochten.... hij mist z'n linker voortand :)
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Wel heel mooi die plaatjes..maar je kijkt meestal toch niet van zo dichtbij he. Je speelt met een overzichtscamera, en niet op een afstand van 3 cm op het neusgat van Ronaldinho.

    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina