1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja er blijft maar 1 footy en dat is Pes. Dus hoe mooi of hoe goed deze fifa ook wordt, Pes zal altijd een stapje voorlopen.

2. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor de mensen die deze fifa gaan kopen dat dit deel niet zo snel gaat vervelen, ik ben meestal met fifa snel klaar en dan ligt het alleen maar in de kast te wachten tot ik het afentoe met vrienden ga spelen

3. eli

eli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel cker dat die filmpjes van de xbox360 zijn en ook van fifa 07 nergens is nog info van over te vinden. Weet wel dat het spel volgens mij rond 28 september uit moet komen. Weet je wat ik ook mooi zou vinden dat als je iemand passeert dat je een slow-motion mode krijg dat je dan zo'n close-up ziet in first person een actie maakt. Dat maakt de gameplay heel erg anders. En hetzelfde als je wilt schieten. Dat je in first person zit dat je het allemaal kan besturen. Weet niet of dit te realiseren valt maar bij actie-shooters is dit ook wellis gebeurt bijv. max payne zo'n moment voor fifa 07 geeft het heel anders weer gelijk.

groeten...

4. mars15

mars15 Guest

filmpje is niet xbox 360 denk ik wel zeker fifa 07 :thumbs:

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het enige dat ze kunnen doen is af en toe een soort van camera switches inschakelen. Zodra je bij de zijlijn staat en paast, dan zie je heel ff de speler van dichtbij die de bal wegpassed. Daarna meteen weer op broadcast camera vieuw.

Beetje idee a la Table Tennis van Rockstar. Daar doen ze het SUBLIEM!!

6. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ownee toch geen camera switches!!!! Dat vind ik echt irritant! Bij een doelpunt mogen de herhaling wel wat gelikter dan bv bij World Cup 2006, zoiezo de graphics kunnen beter, en de nederlandse ploegen worden echt onderschat. En ik vind dat de engelse ploegen worden overschat! Bij World cup bv, in de demo kun je kiezen uit Brazilië en ENGELAND!? |:-|:-|:-|:- Doe dan Duitsland ofzo, maar eigenlijk gewoon de nummer 1 en 2 van de wereld (Nederland tot voorkort dus) Wat dat betreft slaat Fifa de plank wel eens mis. Dit slaat ook op de licenties van de lagere divisies, zoals bij engeland kun je tot de 3e divisie gaan :confused: Wie gaat er nou in godsnaam spelen met een (half) amateur ploeg, kun je beter 'onze' gouden gidsdivisie erbij nemen.
    Verder zou ik het wel vet vinden als je wat meer vrijheid kreeg met toernooien zelf maken. En zelf spelers bewerken enzo dat zit wel goed, online moet ook wel wat beter.. Maar ik heb het gevoel dat Fifa PES eindelijk eens voorbij steekt.

Laatst bewerkt: 29 jul 2006
  7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Staan beide al in de OP ;)
    Tevens vind ik het verdacht veel op fifa world cup 2006 lijken.
    Aantal stadions extra, andere ploegen en de 60 euro's zijn weer binnen (Y)
    EA :x

9. mars15

mars15 Guest

Het is afwachten. 4 augustus zouw er op insidegamer.nl een preview komen

10. mars15

mars15 Guest

meer info

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    eerst zien en dan geloven zeg ik.
    ik hoop dat het pass systeem verbeterd is want bij wc2006 was dit echt dramatisch zelfs rtwc2006 had een beter pass systeem

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Van al die punten gaan slechts 2 dingen over het spelletje zelf. Laten ze bij EA eerst zorgen dat ze weten wat voetbal precies is, en hoe het gespeeld wordt. Ga daarna bezig met publiek e.d.

13. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag een scheidsrechter + grensrechter op het veld zien lopen 06 waren ze allebei niet aanwezig en als er dan een kaart uitgedeelt moest worden kwam hij opeens opdagen

14. basovich

basovich Guest

haha hoe die gast bij de penalty die bal erin schiet...hier moet nog veel aan gebeuren zo te zien.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nogmaals, laten ze eerst een goede footie maken voordat ze dit soort (onbelangrijke) details erin stoppen.
    Fifa worldcup 2006 wordt geen goede game wanneer er scheids/grensrechters zichtabaar waren.

16. mars15

mars15 Guest

fifa worldcup 2006 speelde wel goed hoor :thumbs: alleen online was het weer zwaar klote geregeld

17. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist, Fifa Worldcup vond ik echt leuk, alleen online haperde hij heel veel. Ook zou ik graag eens online competities (Eredivisie enzo) of Champions League/ Uefa Cup, En dat dan de mindere spelers in lagere divisies spelen lijkt mij een zeer goede verbetering! Maar ik geef geertbargeman wel gelijk dat ze eerst het gameplay gedeelte moeten verbeteren willen ze PES overstijgen.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Raar is dat, want Fifa 2005 was erg goed online. Vond het altijd wel lekker lopen. Als 2007 een beetje fatsoenlijk wordt, ga ik hem denk wel halen. In die World Cup versies had ik geen interesse, omdat ik gewoon met clubs wil spelen. Ik wil erg graag een footie op mn 360. Pro Evo is nooit echt mijn ding geweest en Fifa heeft altijd wel een goede sfeer (bijv. door goede soundtrack). Maar eerst maar eventjes afwachten. Het wordt OF Fifa 2007 OF Pro Evo 6. Allebei hoef ik niet, eentje is genoeg

19. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soundtracks kun je nu zelf regelen (360 dan toch). Maar ik vind ook dat Fifa altijd een aangename sfeer heeft. Alleen Worldcup versie valt me iets tegen, kat er meer van verwacht, alhoewel ik het veel speel, en ook online.

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat gebeurd alleen als Konami stopt met PES ;) Nooit dus!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina