1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @jows

als je fifa grafisch al slecht vind wat moet ik van pes zeggen dan :{

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even een paar pagina's terug leest, zie je dat jows zegt dat hij de Graphics van pes beter vindt. Er is een verschil tussen mooie graphics en goede graphics.
    Ik snap wel wat jows bedoeld, ik ben het ook wel met hem eens. FIFA ziet er mooi uit, maar (op sommige shots) absoluut niet realistisch.
    De kleuren zijn bij FIFA te fel en te kleurig. Hoewel ik de game er zeker vet uit vind zien!

3. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemde opmerking dit, bij FIFA draait het hele spel om die graphics, bij PES niet...

4. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit jaar is voor het eerste een compleet nieuwe gameplay bij fifa maar dat geld alleen voor de 360 versie dus

5. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk plaatje uit de nieuwe PU. :cool:

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een champions leageu bij FIFA 07? En kan je elk speler kopen die je maar wilt (zoals ronaldinho gaat naar real madrid)?
    Want bij FIFA 04 was dat er volgens mij niet..................

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Read below please....

Heeeehhee! Eindelijk iemand die mijn punt begrijpt. Ik heb namelijk ook nergens gezegd dat ik het er niet mooooi uit vind zien. Ik heb gezegd dat ik het er niet realistisch uit vind zien. Het mag wat fletser allemaal en minder donker. Dan heb je meteen een heeeeeel andere game.

Kijk een game met foto-realistische textures op de muren en evt. figuren e.d. is niet realistisch als de tafels of de stoelen die in de omgeving staan te klein of te groot zijn t.o.v. de figuren. Alles moet gewoon goed bij elkaar passen.

De textures bij Fifa zijn VELE MALEN beter dan bij PES. Maar goede textures betekenen niet meteen realistische graphics. De verhoudingen zijn beter bij PES om een voorbeeld te noemen. Dan heb ik het over spelers, veld, het feit dat er grensrechters aanwezig zijn, publiek, de grootte van de stadions e.d. Het enige wat ik jammer vind bij PES (mogen ze er bij mij uitlaten) zijn die grote vlaggen die continu heen en weer bewegen. Dat is niet realistisch. Als er nou hier en daar ééntje zou zwaaien krijg je meteen een heel ander beeld.

Als je met WC2006 scoorde zag je continu van die papiersnippers. Totaal niet realistisch, maargoed... leuke feature, dus ze pleuren het erin bij EA Sports. Fifa kan zo mooi zijn, maar ze gaan gewoon te ver met het optimaliseren van de graphics, nog donkerder, nog meer schaduw (lichteffecten moeten eruitspringen). Erg jammer...

Dat is mijn punt. Maargoed, misschien plaats ik vanavond nog een screenshot waarin ik eea uitleg.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja Jows verklaar je eens nader, want sommige mensen begrijpen je niet helemaal.... |:- :cool:

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het enige waar Fifa grafisch beter is, is het detail van de spelers en de sfeer in het stadion. Als je kijkt hoe echt de mensen lijken doen ze dat gewoon goed bij EA (jammer dat ze dan niet lijken op de personages wie ze uit moeten beelden, maar dat terzijde)
    Als je gaat kijken hoe spelers bewegen e.d. dan oogt de pes serie stukken beter. Ook dit maakt deel uit van het grafische pakket ;)
    Zoiets zal Jows (terecht) bedoelen :)

O, hij heeft zijn verhaal hier boven al gedaan :cool:

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jij maakt veel grappen:) Jammer dat er geen een leuk is...:):

@ Jows: Sommige dingen heb je gelijk, sommige dingen niet. Bijvoorbeeld met de stadions van PES, elke keer heb ik het gevoel dat ik in hetzelfde stadion speel, dat vind ik niet realistisch. In FIFA merk ik het verschil van stadions juist heel erg, wat ik leuk (en realistisch:9 ) vind.

11. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

check die scherm

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vet :) Had Fifa 06 dit ook al niet?

13. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja kan niet een een ordeel geven over fifa voor de 360 want daAR ZIJN NOG geen filmpjes van en dan bedoel ik hoe de mannetjes bewegen op het veld

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Jawel hoor. Op gametrailers.com staat een interview met wat ingame movement.
    Maar als jij Fifa leuk vind mag dat. Ik en anderen verkiezen pes boven fifa (doe dit als sinds pes 2 op de psx).

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja en andere verkiezen weer FIFA boven PES..

lekkere belangrijk wie voor wie kiest..

ook ik speel pes al sinds het nog iss hete.. en vind beide games nog steeds erg leuk

16. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de gameplay maar goed is :lol:

Sorry

* onder mijn broers account gepost. Excuus

17. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de 360 heb je geen last van transfers die niet goed zijn of niet gedaan want daar kan je in feb een transfer en roster update downloaden

18. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat filmpje is niet duidelijk en dat was nog een beta versie als de xo6 iis zulllen we wel wijzer worden

19. mars15

mars15 Guest

ik hoop zo op een demo binnenkort :thumbs:

20. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je hoeft bij PES ook geen geupdate transfers te verwachten, dat was bij de laatste versies iig ook niet zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina