1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

haha gaat steeds slechter met fifa lees ik zo, alleen de echte fans zullen hiervan genieten denk ik

pes zal heel veel fans erbij krijgen

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden het vast wel veranderen

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    1. Omdat ik jarenlang trouw FIFA speler ben geweest. Die speelde ik na drie maanden niet meer, terwijl ik PES5 nog steeds speel.
    2. Zeker andere gameplay, maar niet beter dan PES6 (al moet ik de gp van Fifa07 nog afwachten).

4. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb fifa2007 voor de xbox en patrick kluivert is niet eens in het spel opgenomen. Dat is wel balen omdat ik graag met psv speel.

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik heb het juist andersom, fifa kan ik een jaar spelen. En PES vind ik niks, wel geprobeerd trouwens(ik ben geen fifa-fanboy). Als ik PES dit keer wel beter vind dan fifa, koop ik natuurlijk PES;)

6. basovich

basovich Guest

net fifa trailer op marketplace gedownload en ik moet zeggen: TOP GAME!! helaas zit er geen eredivisie heen anders werd het een hééééle moeilijke keuze voor mij of ik PES zou pakken of Fifa..maar 07 is echt een grote verandering ten opzichte van de vorige fifa's, ze bewegen nu veel realistischer en grafisch is het natuurlijk helemaal top...download zelf maar and you will see.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

Is dat de zelfde als http://www.xboxyde.com/stream_3125_en.html deze mijn xbox 360 is namelijk kapot

Maar als waarmaken wat ze hier zeggen dan geef ik fifa een grote kans om te kopen! want het mag er best wezen! toch?

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de xbox versie zitten ongeveer 30 teams, inclusief de eredivisie:) Je kunt deze keer ook met landenteams spelen, maar daar zit het oranje elftal niet bij :mad: Echt belachelijk, want bijv. Rusland zit er wel bij |:- Het lijkt allemaal heel erg op 06, maar toch is de hele interface weer prachtig vormgegeven. Ingame zijn de animaties echt veel en veel beter, de graphics zijn net ietsje beter dan Road to Worldcup. Verder zijn er een aantal handige opties in de menu's toegevoegd, die ontbraken bij 06. Toch, als je 06 al hebt, kun je misschien beter wachten tot 07 goedkoper wordt want het lijkt meer op een soort uberuitbreiding dan op een totaal nieuw spel.

Dit gold dus allemaal voor de xbox versie:+

9. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Het mag er allemaal wel leuk uitzien, en het zal best wel aardig spelen, maar geen eredivisie is geen aankoop.

10. mars15

mars15 Guest

tof nieuws dat je teams kunt downloaden :)

11. Don Nouri

Don Nouri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ZIT HET NEDERLANDS ELFTAL ERIN ??!!

12. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    "Je kunt deze keer ook met landenteams spelen, maar daar zit het oranje elftal niet bij'"

paar posts boven je, lastig he lezen, of zelf ff snel opzoeken :)

13. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet het niet. Ik heb wat gameplay elementen gezien en ik vind de animaties een beetje raar. Wel mooi hoe ze aannemen, maar het lopen met de bal ziet er niet natuurlijk uit.

Het geluid daarentegen was wel ERG goed!

@BASOVICH: alleen aan een trailer kun je toch niet zien of het een topgame is? Je zult het toch eerst moeten spelen lijkt mij?

Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat nieuwe filmpje op XBOXYDE btw, dat icoontje rechtsboven in het scherm als er doorgespeeld mag worden... Die lijkt 300% te zijn overgenomen van PES :D

De ballphysics lijken wel verbeterd te zijn, ook vind ik het er mooi uitzien, maar zoals ik eerder al zei: veeeeeeeels te donker. Dat vind ik wel jammer.

Wat me wel pleziert is de snelheid van het spelletje. Niet zo overdreven snel.

Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de snelheid anders nog veelste snel? en het is idd erg donker/grauw...

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het kan ook aan de computer hier liggen dat hij het iets minder snel afspeelt, want dit is een TRAGE MF....

18. mars15

mars15 Guest

19. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    waar kan je dat filmpje op marketplace downloaden van fifa07? ik zie hem nergens:confused:

20. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3

Marketplace --> Game Video's --> Bringing it Home (daar staan alle trailers en dergelijke tussen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina