1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

De keepers hebben dit keer echt mooie en goede reddingen heerlijk om te zien

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ja Mars is natuurlijk totaal niet objectief!! Want dat is een fifa hoertje!! hahha. Maar ben wel benieuwd naar de verschillende meningen. Ik kan pas vanavond laat checken. Heb koopavond vandaar.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    o das mooi nieuws .

vanavond meteen downloaden :)

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo ook gespeeld, maar vindt het wederom niks (nee ik ben geen pes fanboy)

het ziet er goed uit en de keepers ogen ook goed, alleen het speelt zo traag en hoekerig
    net alsof je een auto met vierkante wielen heb, animaties en vloeiende bewegingen lopen gewoon erg achter in vergelijking met PES

volgend jaat weer een poging EA

5. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo niet echt super. Combineren gaat niet lekker. Ik krijg niet het gevoel dat ik de spelers onder controle heb maar dat zal wel komen doordat ik een ander voetbalspel gewend ben. Leuke optie is wel dat je tijdens het laden ook kan voetballen.

6. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel ff wennen het speelt totaal anders dan de curren gen
    dit spel ga ik zeker kopen

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Heb net 1 pot gespeeld en ik heb nooit van fifa gehouden en altijd pes gespeeld.
    Maar deze fifa bevalt me zeer goed. Je kan goeie combinaties maken en een aanval opzetten gaat niet zo makkelijk. Animaties zijn echt perfect, beter dan pes. Keepers maken iid heerlijke reddingen en hoe de bal daarop reageert is echt realistisch. Ball physichs zijn dus behoorlijk verbeterd.
    Dit is natuurlijk mijn eerste gevoel, later zal blijken of er nog steeds die fifa script in zit.

8. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang kan je die demo spelen. 1 helft??

9. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat vind ik wel matig, waarom niet gewoon één wedstrijd van 8 minuten?

11. mars15

mars15 Guest

kan je aanpassen he waarschijnlijk ;)

Maar het veld is echt verbeterd tegenover world cup 2006. dit spel ga ik zeker kopen. en kan niet wachten om met een paar vrienden online te spelen + spelen op de CL avonden tijdens de voorbschouwingen

fifa 2007 op xbox live hopelijk zonder lag enzo \o/

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ook net gespeeld. En het is en blijft FIFA. Presentatie en graphics zien er goed uit. Camerastandpunten vind ik minder. Maar dat komt volgens mij ook doordat die FIFA velden altijd zo groot lijken (of de mannetjes die er op lopen zo klein)....Verder is het schieten irritant, maar dat komt omdat ik PES gewend ben. Je zal het vast kunnen omwisselen, maar nu is schieten en lange bal bij FIFA precies tegenovergesteld als bij PES.

Het is op zich wel leuk, maar heb nooit het gevoel totale controle over het spel/spelers te hebben. Maar ja, ik heb ook maar een paar potjes gespeeld (zal het ook wel bij blijven)....

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk niet dat hij speelsnelheid met traag bedoeld. Pes is ook traag , alleen dan goed traag ;) BIj fifa speelt het gewoon totaal niet vloeiend! Jammer Mars dat je zo'n plank voor je hoofd hebt...

14. mars15

mars15 Guest

knoppen kun je aanpassen ja ;)

eto schiet de bal meters over, heel het stadion eeeeeyyy net als in het echt ;) sfeer geluid is erg goed

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik jou berichten lees moet ik altijd aan van die gasten denken waar ik vroeger mee naar Feyenoord ging. Die gingen FIFA spelen en zetten dat overtredingen uit, zodat ze je bij een mooie counter (onbestraft) een doodschop van achter konden geven... Heb ze nooit kunnen overhalen om PES te spelen. Gaat bij jou ook niet lukken zie ik aan jou reacties...

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    je moet de pass assistant op laag zetten, dat maakt het een stuk leuker vind ik :)

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Pass assistant?? What the fock is dat nou weer???

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die helpt je bij het passen, als je die uit zet moet je extra goed richten. Bijna net als manual pass in pes

19. dannynima

dannynima Guest

hoe doe je de trucs? of is dat nog niet tijdens de demo

20. mars15

mars15 Guest

scoren is wel moeilijk :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina