FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    :thumbs: geweldig
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja he, wat ik uit zijn uitspraken concludeerde was dat er maybe wel helemaal geen ps3 versie komt.......

    Hij mocht het me natuurlijk niet vertellen en ik probeerde hem wat uitspraken te ontlokken en tussen neus en lippen door liet hij ook wel wat vallen.....
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg heeft hij ook niets gezegd over de gfx van de ps3, of dat er een groot verschil is tussen de xbox360 en ps3
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat hij mij vertelde was dat het nog zo lang duurt voor dat de ps3 komt en dat ding veel te duur zou zijn.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo.
    ik lees wel op veel sites dat bij de launch van de ps3 vier games van ea uitkomen tot in januarie en daar zat fifa07 niet.
    dus msh komt hij ntog niet uit.

    ben wel eens echt benieuwd naar het live gedeelte wie word de sterkste, de ps3 of xbox360? ik denk xbox-live
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  6. basovich

    basovich Guest

  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier wat info ove de (nieuwe:) ) features van Fifa 2007:

    Belangrijkste spelkenmerken
    ECHTE VOETBALEMOTIES: Het publiek reageert levensecht op je prestaties. Goals en balbezit worden met enthousiaste clubliederen beloond. Als het niet zo lekker gaat, zul je dit merken aan het gefrustreerde geroezemoes op de tribune. Spelers die duidelijk geëmotioneerd zijn, kunne de camera's niet ontlopen.


    EA SPORTS™ Interactieve competities: Vecht het hele seizoen voor je club tegen rivaliserende clubs in de F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie of Mexicaanse 1ste divisie. Speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Win en leid je team naar de overwinning! Verlies je zie hoe je club onder aan de ranglijst eindigt. Je overwinningen worden wekelijks via podcasts met gebruikersinterviews uitgezonden.


    VERBETERDE GAMEPLAY: Passen en positiespel zijn nu nog meer verbeterd. Spelers bewegen en botsen op een realistische manier. Ook de bal beweegt nu veel realistischer, en stuitert, glijdt en draait net als in het echt. De typische bewegingen en speelstijlen van de sterspelers zie je levensecht terug in het spel.


    SPELSITUATIES: Met de linker analoge joystick kun je de bal topspin of backspin geven en je vrije trappen en corners zo creatiever en met meer finesse nemen.


    NIEUWE SCHIETTECHNOLOGIE: Ervaar een geavanceerde schiettechnologie met een betere balbeheersing en nauwkeurigheid dan ooit.


    GEAVANCEERDE KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR DE KEEPER: De intelligentie van de keeper is authentiek, waardoor hij levensechte acties maakt en meer varieert bij van richting veranderde ballen en reddingen.


    UITGEBREID SPELTYPE COACH: Alles is levensecht. Echt geld, een echte jeugdafdeling, echte pers en echte reacties van de fans. Ga volledig op in de wereld van voetbalcoach. Nieuw dit jaar - maak je eigen club.


    GAME MET ANDEREN: Speel tegen maximaal acht vrienden in FIFA 07 Football Party en bepaal wie de echte kampioen is. Dankzij een nieuw handicapsysteem wordt het nog interessanter om te zien wie er aan het einde van de wedstrijd met de eer mag strijken.


    VOLLEDIG AUTHENTIEK: FIFA FIFA 07 bevat 27 competities uit 20 landen. Ruim 510 teams worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en wapens.


    OVERAL ONLINE: Blijf op de hoogte van het laatste sportnieuws dankzij de inforegel. Online wordt 24 uur per dag het laatste nieuws en de laatste wedstrijdscores en resultaten regelrecht op het scherm weergegeven.


    Hij gaat waarschijnlijk op deze consoles verschijnen:

    FIFA 07 is ontwikkeld door EA Canada in Vancouver, British Colombia. Het spel zal op de markt komen voor PlayStation®2, Xbox 360™ en het Xbox® Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP® (PlayStation® Portable), pc en voor op je mobiel.

    http://fifa07.ea.com/news/index.asp?id=8595&lang=nl
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ben benieuwd

    wil graag xbox 360 beelden
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel welke ik koop. Waarschijnlijk PES6.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ah vandaar dat vandaag de echte site online is gegaan, nu zo snel mogelijk 360 screens
     
  12. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game spelen.......................fifa is gewoon fifa

    met fifa vermaak ik me altijd er goed en heb veel plezier aan de games. Het maakt me niet zoveel uit wat er anders is dan aan fifa 06 ik wil deze game gewoon hebbeb van wegen alle nieuwe transfers en andere stuff(de muziek en commentaar enzo)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    juist, vooral online neem ik aan :b:
     
  14. basovich

    basovich Guest


    volgens mij is 40+54+16 toch echt 110 en geen 100;)..

    mrja mij lijkt het ook wel leuk maar ik denk dat ik toch voor PES 6 ga.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pardon?
    Wat was dan het succes van 06? Behalve dat ze wederom veel mensen geld afgetroggeld hebben?
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    die verhaaltjes van de fifa site zijn meestal opgelapteverhaaldjes

    Als ik naar de schreens kijk (t zijn toch echt wel xbox1 schreens hoop ik)

    Zie je dat de Engine totaal niet veranderd is dus het blijven glimmende poppetjes!.. ik hoop natuurlijk dat het bovengenoemde wel waar is zodat we nu een echte strijd krijgen tussen pes 6 en fifa (zodat je ze dan beide moet kopen! :p)

    Ik ben natuurlijk net als jullie zeer geintreseerdin de 360 versie!
    (waar van ik hoop dat het net nog allemaal wat fijner loopt dan Fifa RWC)

    Laat maar komen die schreens zou ik zeggen!
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  19. mars15

    mars15 Guest

    Online veel mensen
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je moet toegeven dat Fifa 06 met afstand de beste Fifa ooit was, maar het komt idd nog niet in de buurt van PES5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina