1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat worldclass bij de demo net zo makkelijk zal zijn als in de spel zelf. Het is maar een demo, voor mij is dat geen probleem want ik verlies soms bij semi-pro.

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen jullie nou niet wat cyrax allemaal typt of zie ik het nou verkeerd? Het mag toch duidelijk zijn dat cyrax voor PES6 gaat, en dat zijn laatste post sarcastisch is?|:-

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, Het is allang duidelijk dat velen van ons voor Pes gaan! Cyrax, Don Juan, Jows en mij zul je bijvoorbeeld rond eind oktober online zien.. bij Pes!

blegh EA, wat stellen jullie weer teleur

4. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    na nog n paar keer de demo gedaan te hebben weet ik ik zeker dat ook Ik pes zal halen :)

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    jup ik ook, dit spel is zo bagger hè en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo mooi, veel ste veel overdreven belicht en effecten enzo

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vergeet mij vooral niet! fifa is een leuk spel om te spelen maar niet meer dan dat pes laat fifa nog steeds mijlen ver achter zich.

7. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    eens. fifa is op de goede weg. pes zal hem m.i. nog steeds wel verslaan. ik vind de speelsnelheid van fifa op de 360 ook zo snel (te snel) of ligt dat aan mij??

8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deze fifa kan je, ten opzichte van vorige delen, de gehele formatie aanvallend en verdedigend aanpassen. Hetzelfde principe als bij pes eigenlijk (toeval?)

Dingen die ik mis:
    - Zo kan je geen trucjes doen. (Wel in final?)
    - Waar is zijn scheidsrechter en lijnrechters?

Tip: Bij het laden van het spel met Ronaldino moet je eerst tegen de bal aanlopen en dan kan je met een klik op de rechter analoogstick een vrije trap nemen.

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Valt me op dat heel veel mensen opmerken dat het grafisch zo ontzettend mooi is. Fifa wordt altijd geprezen om haar grafische kwaliteit en volledige licenties.
    Heb de demo nou meerdere malen gespeeld op m'n HDTV, maar ik zie de grafische pracht echt niet... Omgevingen zien er wel mooi uit, maar de spelers lijken wéér voor geen meter. Dit is me al vaker opgevallen bij Fifa-games en ik ben van mening dat de spelers in PES zelfs beter lijken.

10. basovich

basovich Guest

ik vind de spelers nu juist wel er heel erg op lijken :{..

11. mars15

mars15 Guest

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk maar eens naar scholes of C. Ronaldo, ze lijken echt voor geen meter...

13. dannynima

dannynima Guest

nee op de PES zien de spelers er echt uit? HAHAHA, ze trekken allemaal een hoofd alsof ze moeten poepen :D

14. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    bij pro evo zie je meteen al wie wie is, en dat was nog niet eens next gen toen. kun je nagaan. bij pro evo zie je al welke speler wie is zodra ie de bal heeft of zich vrijloopt, bij fifa 07 demo (next gen!) moet ik nog steeds gokken wie nu de bal heeft, want ze lijken voor geen meter. bij pro evo lijken de gezichten dan ook stukken beter

15. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zitten trucs in de final verise de demo is pas een pre code van het spel en is nog lang niet compleet.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze lijken tenminste wel wat meer op hun real life speler... enfin, de demo van fifa heeft mij niet kunnen bekoren!

17. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier ff wat reacties van een ander forum het zijn hier enkel de PES mannen die fifa afkraken.

wat speelt ie heerlijk zeg
    deze ga ik zeker halen Avatar

tha

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 17:05

meteen checken! ff kijken of ze in de schaduw komen van PES nu Avatar

Kiyoshi

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 17:08

Het lijkt net alsof het PES is Avatar

djvasilda

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 17:24

nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar deze demo zet me toch echt aan het twijfelen. dit is gewoon een geweldige fifa en zeker beter dan de current gen versie qua gameplay en zeker qua graphics. dit heeft ea echt heel goed gedaan , t is ongeveer even goed als pro evo maar om het zeker te weten moet ik toch het hele spel een x spelen. Avatar

100%Tukker

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 17:27

mijn mening:

gameplay voelt vanaf het begin goed aan, eigenlijk (nog) niks negatiefs op gezien
    toch heb ik bij de graphics gemengde gevoelens, ik weet nog goed dat ik voor het eerst fifa world cup 06 speelde, die graphics waren zo ontzettend goed vergeleken met mijn (3 jaar oude) pc, ik schrok er gewoon van.
    aan de hand van dit artikel http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/nieuws/12072 dacht ik dat het hier veel en veel mooier zou worden maar dat valt op zich nog wel mee... soms zie je tussenfilmpjes met een fps van ongeveer 20, best jammer, ook zie je in herhalingen lag stootjes

voor ik fifa koop speel ik toch nog ff pes, hoewel ik toch fifa vanaf het begin af aan speel

Terminator90

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 18:00

WAT een geweldige sfeer weet dit spel neer te zetten. Graphics zijn prachtig. Gameplay is ECHT goed.... Shit hierdoor ga ik twijfelen.. Avatar

Milanos

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 18:04

hij doet het niet eens bij mij Avatar

dsboy

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 18:08

Deze demo rockz :D beste versie van heel fifa07 Avatar

kilaaa

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 18:13

je gaat me toch niet vertellen dat ze naast de competities ook een paar camera`s geschrapt hebben ??? ik zie geen broadcast staan !?!?!?! maarja toen ik voor het eerst de demo speelde begon het met ronaldinho in een arena waarmee je een beetje kon dribbelen enzo ( trouwens waar zijn de trucjes gebleven ?? finesse schot ?? ik kon ze ineens niet meer maken, als je de rechter analog stick beweegt speelt ie alleen voor zich uit ) maja ik drukte op start en begon een potje te spelen, op het eerste gezicht vond ik het echt tegenvallen, dat publiek is zo vaag helemaal niet duidelijk ik dacht eerst zijn mijn HD instellingen wel goed ?? is ie wel naar de HDTV schakelaar gezet ?? maar bij world cup was het publiek heel duidelijk maar hier een massa vaagheid. De gameplay is goed te noemen maar soms reageert ie nog wat traag soms wel ik snel terug passen naar de medespeler maar dan neemt ie nog ff aan en hup bal kwijt. Maar ik wil zeker de broadcast camera terug anders koop ik hem niet. Avatar

Pacboyslim

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 18:58

Het is wel mooi. Maar ik moet zeggen: PES5 speelt lekkerder. Avatar

Peleus

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 19:39

ik vind het wel relaxed dat demo's van belangrijke games gemeld worden in het nieuws. Om nu elke keer te checken op xbox live... Avatar

LUPUS

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 19:46

Wow, wat een verdomd goed spel! Het klopt PES6 op snelheid en visueel gebied en ik kan het weten, want ik heb beide voor de 360 gespeeld :)

Het enige wat me tegenstaat is dit: je drukt twee knoppen met één voetballer, hij speelt door de eerste knop naar de tweede man en die geeft gelijk zijn beweging door omdat ik die knop eerder al had ingedrukt. Voor de rest: fantastische footie. Avatar

devv05

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 19:52

Hehe, SONY-LEGEND. Als jij ouder dan 12 bent lach ik je keihard uit. Avatar

Stoelpoot

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 19:53

Súper dat dit gemeld wordt op de frontpage! Nu zie ik dus op mijn werk dat ik straks lekker de demo kan spelen, terwijl ik hier niet op gerekend had! Anders had ik misschien een paar dagen speelplezier misgelopen.. Avatar

JeroenXbox

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:09

Zondag als ik thuis ben gelijk ff downloaden! Ben benieuwd!

@SONY-LEGEND

Onee, eigenlijk moeten we dit jongentje gewoon negeren, totdat IG hem een waarschuwing gaat geven met zijn kinderachtige gedrag... Avatar

Headbanger

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:21

Denk dat de dingen die je nu niet ziet (zoals het publiek, camera standen en de verschillende trucjes) gewoon niet in de demo zitten maar straks wel in het echte spel.

Maar goed, wat zijn de animaties van de spelers goed man ,ik bedoel hiermee de manier van bewegen, de bal komt pas in beweging zodra de pop op het veld hem ook aanraakt. Klinkt vaag maar je heb echt het idee dat de pop de bal bestuurt ipv dat het gescripte bewegingen zijn. Kan het niet goed uitleggen maar het ziet er echt heel goed uit.

Vind het nu ECHT heeel jammer dat de eredivisie er niet inzit. Ga hem daarom gewoon niet kopen. Ik wil gewoon met mijn geliefde cluppie FC Den Haag spelen en niet met een andere club! De enoige manier om mij dit spel te laten kopen is toch echt door GRATIS alsnog de eredivisie aan te bieden via marktplaats. Maar balen doe ik wel want dit spel is gewoon erg GOED! Avatar

Kaka`

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:31

Jezus wat ziet dat spel er prachtig uit voor een voetbalgame Avatar

Ps3&XBox360

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:41

Super !
    EA heeft goed werk afgeleverd.
    Must-Have titel. Avatar

Inflatable

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:44

EA kan het wel als ze echt willen.. Avatar

fm05

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:49

weet iemadn die site waar je di deom kann downloaddeee..

fm05

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 20:50

welke us beterr pes 6 of fifa 07 voor 360..? Avatar

Mars NL

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 21:08

@ fm 05 voor de 360 kan je hem niet downloaden de demo Avatar

ultimate venom

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 21:38

ik vind de framerate extreem laag

bts

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 21:59

Ben hem nu aan het downloaden, vind t wel fijn want wil nog wel fifa of PES halen.

Ik vind t btw ook wel prettig als die demo's op de frontpage gepost worden, hoef ik niet op live te gaan kijken maar word ik er hier gewoon even op gewezen:) Avatar

steffOor

Geplaatst op 6 oktober 2006 om 22:09

Zeker vette demo, begin hard te twijfelen tussen fifa07 en pes...

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom copy paste je deze nutteloze info, voor de zoveelste keer...

19. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog 1. _0/

20. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog vrij nieuw in het genre van footie's maar het voelde wel vet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina