1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    vond de demo maar tegen vallen qua gameplay, en duur van de demo maar een halve wedstrijd + met ronaldinho op goal schieten =(
    en ook zo irritant is dat je geen trucjes kan doen ...

dus voor mij wordt het waarschijnlijk pes6 dit keer maar nog ff de demo afwachten

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ahahha,, nee het lijkt denk gewoon zo 8)

3. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    JA! ik dus ook maar ze zingen OH WE LOVE MAN UTD! OH WE LOVE MAN UTD, maar wel met het deuntje van: Oh lief klein konijntje! Echt te vaag :lol:

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ahahah zie je nou, ik maak nooit grapjes:+ :cool: 8)

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
  6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat ben je ook een heerlijke opstoker :D

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is echt zo dom. Maar wel grappig_O_

8. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zingen ze Glory Glory Man UTD, En dat is een lied al veel ouder als lief klein konijntje ;)

9. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
  10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

Grappenmaker. Als dat WE10 gameplay is dan...... is Fifa 2007 een revolutie. Als je daar het verschil niet ziet tussen WE10 en PES6 op de 360, dan weet je niet waar je over praat.

11. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de drie filmpjes wel heel realistisch vergelijken met FIFA. Had er veel van verwacht maar het spel valt vies tegen :mad: helaas.

12. F-R Forevfer

F-R Forevfer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je? Wat vond je tegenvallen en wat was realistisch.
    Ik snap de zin niet helemaal.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

PES vond hij realistisch en Fifa 2007 viel tegen. Kan hem geen ongelijk geven. Wanprodukt dat Fifa, het teert op zijn goede naam. Helaas. Als op de 360 dit alles is wat het spel qua gameplay te bieden heeft, dan is het goed mis. Er zitten geen moves in het spel (aangezien het spel af moet zijn op dit moment, lijkt het me stug dat die moves er alsnog in komen in de final version) en het speelt zo traag als een slak. Spelers bewegen dom en de A.I. is om te huilen. Je medespelers lopen niet vrij, je moet zelf constant op LT drukken om ze te doen bewegen. Triest.

14. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik :)

Elke jaar is het precies hetzelfde (Gameplay). Ik zit me elke keer daar aan kapot te ergeren. Als je ergens naar pas dan pas die weer ergens anders naar. Dit zijn maar enkele voorbeelden. Terwijl de AI er slechter opgeworden is. De spelers rennen maar terwijl ze nog geeneens overspelen :|

Dus afwachten op de PES6

15. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet heel goed waar ik over praat heb wat ik van de filmpjes heb gezien niet zo heel veel verschil gezien behalve dat pes6 een stuk langzamer is.. en wel ietsie mooier is ;) (mag ook wel op de 360)

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Maar zie je het realisme dan niet? WE10 heeft ook genoeg realisme, maar PES6 gaat weer een heel stap verder. Ik heb de vroege versie gespeeld van PES6 (75%) en daarin was dat direct super opvallend. Toen zag het er al een stuk mooier uit dan PES5. Fifa 2007 ziet er draaiend ook niet denderend uit. Alleen de tussenshots en dergelijke zijn echt mooi te noemen (hoewel ik alle effecten e.d. die EA gebruikt best wel nep vind overkomen). Tackle maar eens een speler in Fifa 2007 vanachter. De speler valt niet eens om man haha. JE krijgt rood, en je tegenstander viel niet eens.

17. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    kijk als ik het realisme wilt pak ik een bal ga ik wel in de tuin voetballen.. tuurlijk pes komt dichts bij realisme aan.. maar fifa is zeker geen verkeerd spel ik vind beide games leuk om te spelen...

ik vond/vind we10 een minder spel en in grote lijnen zie ik dat terug in pes6 ( ik hoop asl ik zelf speel dat het dan anders is ) maar zo zie ik het

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind WE10 ook een minder spel en je kunt raden hoe gelukkig ik was toen ik PES6 speelde. Dat spel is volledig anders, de balans is terug en daarmee het realisme.

19. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het gozer dat ik het zelfde gevoel krijg als wat jij hebt ;)

20. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten in de 360 versie nou alle teams, of alleen die 6 competities (serie B niet meegerekend), want ik lees wat tegenstrijdige berichten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina