1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee klopt fifa is mooier, ik vind het alleen niet passen bij een voetbal spel, pes is messchien minder mooi maar gewoon lekker neutraal waardoor het niet stoort tijdens het spelen.
     
  2. dannynima

    dannynima Guest

    hallo waarom gaan jullie niet naar de FIFA vs PES topic :confused:
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa valt mij 100% mee. Had 06 nooit gespeeld, maar ik vind hem wel lekker spelen. Weet iemand hoe je trucjes doet? Want ik sprint ze nu alleen maar voorbij. Ik koop hem alleen niet omdat ze die competities niet in de 360 versie hebben gedaan.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er zitten geen truukjes in, hoop voor jullie fifa fans dat ze wel in het uiteindelijke spel zitten.
     
  5. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal toch wel.. en waar is het commentaar eigenlijk.. Weet iemand of de uiteindelijke versie ook in het Nederlands kan..? dat kon bij Fifa 06 wel..
    Maar hij speelt heerlijk, kruip er straks weer lekker achter..:D
     
  6. mars15

    mars15 Guest

  7. LeRiChIe

    LeRiChIe Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 07 ziet helemaal niet verkeerd uit hoor.. vindt hem best beter dan 06 ;)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net de demo geprobeerd en was aangenaam verrast.
    Het zag er goed uit, liep allemaal vrij soepel en speelde lekker weg. Jammer dat de AI Bagger is en dat je niet zoveel vrijheid hebt als in pes (belangrijke punten die ook al door anderen zijn aangegeven).
    Iig is het een grote verbetering tov. van fifa 06 :)
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind de demo ook erg leuk om te spelen, de focus shot is zeer relaxed om te doen en het speelt niet meer zo houterig. De keepers zijn niet meer zo erg dom en redden meer dan in de vorige Fifa games. Ik ben alleen benieuwd naar de Manager mode, hoe hebben ze dat in elkaar gezet met zo weinig teams.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  11. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
  12. mars15

    mars15 Guest

    Ronaldo maakt een versnelling, Messi zie je ook truukjes doen
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ronaldo? Ik zal het verkeerde filmpje wel gekeken hebben ofzo dan. Ik zag wel dat iemand de bal voor zich uit speelde en dat van Messie zag ik niet echt als een truuk eigenlijk.

    Maar goed, ik hoop iig wel dat er truukjes inzitten. Is dat niet zo dan is EA weer lekker de consument aan het naaien. Want dat zit wel gewoon in de andere versies van Fifa 2007. Dat er minder stadions en teams inzitten vind ik al onbegrijpelijk (geruchten dat Konami hetzelfde doet zijn wel sterk trouwens) maar als ze ook nog gaan bezuinigen op de gameplay om het allemaal mooi te maken dan heeft EA niets geleerd. Want dat doen ze met al hun Next-Gen sportsgames. En daar worden ze ook keihard op afgerekend. Ik hoop echt dat die moves erin zitten.

    Al is het alleen maar om een maat van mij die Fifa gek is de loef af te steken. Hij gamed op zijn PC en vind dat ultiem. Hij heeft Fifa 2007 op de PC maar geilt op graphics. Kan ie beter toch een 360 gaan halen. Zitten dan wel geen truukjes in, maar het ziet er wel mooi uit toch?
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ronaldo krijgt de bal gewoon tegen zijn knie, check de replay maar.
    In de demo zitten iig geen truukjes. Hopelijk is dat in de final versie niet zo, maar vrees het ergste..
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    lekker met bayern munchen en Dortmund en HSV online spelen in fifa !
     
  16. basovich

    basovich Guest

    lekker met PSV, Ajax en feyenoord online spelen met PES ! :D
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind dat het filmpje weer illustreert hoe vaag die gameplay is. Het ziet er totaal niet uit als een echte wedstrijd. Het veld is VEELS te groot, er is veel te veel ruimte. Bovendien zijn de kapbewegingen die gemaakt worden een beetje nutteloos (bijv. messi of wie het ook is in het laatste stukje).
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    en Bayern niet te vergeten. Want die zit er wel in.
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooropgesteld dat ik, de demo gespeeld te hebben, FIFA onmogelijk een
    slechte game kan noemen is het me weer duidelijk dat dit niet my kind
    of voetbalgame is. Weer niet.

    De graphics vind ik nog steeds tegenvallen, maar dan ook echt... De spelers zijn nog altijd gedrongen mennekes. Terwijl, als ik dat vergelijk met andere EA sportgames, EA beter kan. Ingame ziet het er opzich wel lekker uit, maar de filmpjes tussendoor, de openingsscene e.d. vind ik er grafisch gewoon ondermaats uitzien.

    De gameplay, het allerbelangrijkst, vind ik ook nog steeds niet prettig. Het voelt gewoon niet lekker aan, hoewel het toch wat vloeiender lijkt dan voorgaande versies.

    Het publiek klonk wel goed, maar het commentaar viel (in de demo in ieder geval) dan weer behoorlijk tegen.

    Nogmaals, het zal zeker geen slechte footiegame worden, maar ik hou het toch bij PES. Ik wilde het niet noemen, daar is een andere topic voor, dus dan hou ik het maar hierbij ;)
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tussenstand: 1-0 voor basovich Vol in de roos :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina