1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een onzin zeg... Dat je er minder stadions cq. teams indoet is nog tot daaraan toe, maar het nieuwe animatiesysteem zou toch makkelijk inzetbaar moeten zijn voor tricks.....
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ze zijn gepost maar hierbij de achievements van Fifa:


    1. Winning streak. - Have a 60 game Winning Streak on Semi-Professional difficulty. ( 90 )
    2. 10 Goal Match Wonder. - Score more than 10 Goals in a match on Semi-professional difficulty. ( 100 )
    3. 300 Game winner. - Win 300 games in all competitions on any level difficulty. ( 200 )
    4. Defender Man of the Match. - Win Man of Match for a Defender more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 50 )
    5. Midfielder Man of the Match. - Win Man of Match for a Midfielder more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 50 )
    6. Striker Man of the Match. - Win Man of Match for a Striker more than 50 times in Semi-professional difficulty. ( 40 )
    7. Goal Getter. - Get an average of 4 goals per game over 50 game on Semi-Professional difficulty. ( 40 )
    8. Undefeated. - Remain undefeated for 50 games in Semi-Professional difficulty. ( 50 )
    9. World XI Master. - Win 20 games with the World XI team on Professional difficulty. ( 80 )
    10. Fair Play Award. - 20 Games without a card being shown in Semi - Professional difficulty. ( 100 )
    11. Undefeated Manager. - Remain undefeated for 1 season in any league in Manager mode on any difficulty level. ( 200 )
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ben je wel even mee bezig :eek:

    dat is dus goed :thumbs:
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jezus! Die achievements zouden onmogelijk zijn bij PES!

    1. Winning streak. - Have a 60 game Winning Streak on Semi-Professional difficulty. ( 90 )
    8. Undefeated. - Remain undefeated for 50 games in Semi-Professional difficulty. ( 50 )

    Deze zijn vrijwel hetzelfde, alleen moet je bij 1 ook echt winnen (en dan nog eens 10 wedstrijden meer).
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat is dus meestal het leuke van achievements: het is ook een echte prestatie als je ze haalt, niet dat je al een achievement krijgt bij het opstarten van de game (hoppa weer 200 GP erbij 8))

    en waarom er nuo gelijk weer PES bij halen =( daar zijn andere topics voor (trouwens die achievements zouden wél mogelijk zijn PES (op 2/3 sterren dus ;))
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat er nog geen response is over het feit dat er GEEN(!) truukjes in Fifa07 zitten...
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    goed dan :9

    mijn mening: kan me geen fuk boeien, ik gebruikte die truukjes toch nooit :)
    en waren het niet altijd de PES fans die riepen dat Fifa te arcadeachtig was, en PES zo een geweldige passing-game was en is... ;)
    nu heeft Fifa zich ok een keer op dat aspect gefocust, en dan krijg je weer gezeur dat je geen truukjes kan doen... =(

    die truukjes doe je maar in Fifa Street ofzo... :+
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Damn, het komt nog een keer zover dat ze de bal er niet in stoppen... :x
    Minder competities, minder stadions, geen truukjes?
    Waarvoor moeten al deze dingen wijken? Niet voor een super AI of een extreem verbeterde gameplay (even uitgaand dat demo representatief is voor de full version). Ok, het is beter dan 06, maar zoveel hoeft er toch niet ingeleverd te worden?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    EA is weer goed bezig. Eerst pleuren ze er zoveel truukjes in dat het een circus lijkt en nu helemaal geen truukjes.
    Het is wel goed dat ze die right stick truukjes eruit hebben gelaten, maar de basis truukjes zoals sidestep, schaar en drag back horen er gewoon in.

    maar ik moet vermelden dat het geen officiele bericht van ea was, maar een bericht van een forum admin. Dus misschien is er nog hoop dat ze erin komen, maar vrees het ergste.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  10. F-R Forevfer

    F-R Forevfer Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel jammer. Niet dat ik altijd truukjes gebruikte, maar ze konden toch wel handig zijn. Maar ik snap het niet, ze willen een beter spel maken maar dan pleuren ze er wel meer dan de helft uit.
    En dat ze zich meer willen richten op iets anders is ook onzin.
    Maar het maakt me niet zo heel veel uit, als er maar een versnelling en een schaar inzitten.
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte de tricks bij FIFA echt altijd.. bij elke wedstrijd..

    FIFA 07 voor 360 komt zeker niet in mijn collectie.. ik vind de demo echt erg slecht ..
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    geen truukjes sjeez tis dit voor bullshit.. dit is juist zo leuk als je op tv voetbal zit te kijken en je ziet henry weer iets geks met een bal uithalen, aardige misser dit..
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat Fifa arcade achtig was/is heeft niets te maken met de truukjes. Die waren nooit echt overdreven in Fifa, er zitten in PES net zoveel truukjes als de Fifa games (met uitzondering van Fifa 07 op de 360) dus dat was zeker niet de reden dat Fifa altijd arcade wordt genoemd. Beetje triest en jammer dat je dat als argument gebruikt om de actie van EA goed te praten, want PES heeft altijd gewoon truukjes gehad, maar blijkbaar weet je dat niet eens. Als Fifa fan ben je gewoon genaait en jouw reactie maakt mij duidelijk dat EA er gewoon mee wegkomt.

    Ik heb al vaker gezegd dat als er net als in de demo geen truukjes inzitten dat dat een behoorlijke misser zou zijn. Ik wist dat ze er niet inzaten, die grap heeft EA ook met zijn NBA licentie uitgehaald. Op de 360 zat gewoon doodleuk de helft van de moves er niet meer in.

    Maar dat er geen enkele move inzit is gewoon een aanfluiting, fan of niet. Dat hoort bij voetbal, daarvoor kijken we allemaal zo graag naar Ronaldinho en dergelijke spelers. Dat ons dat genot wordt ontnomen is gewoonweg belachelijk en riekt naar luiheid van EA die (het is niet de eerste x dat ik dat zeg) zijn consumenten gewoon niet serieus neemt. Wie dat nu nog niet doorheeft is echt te stom en te blind voor woorden.

    Al dat gepraat van de Fifa fans hoe geweldig deze game wel niet zou worden voelen zich nu toch echt bekocht, dat kan niet anders. Ik vind het echt behoorlijk sneu voor de mensen die de Fifa reeks een warm hart toedragen, want dit is belachelijk. Fifa 2007 op de 360 is gewoon een halve game waar je de volle pond voor moet betalen. Alleen maar omdat EA denkt dat de consument dom is. En dat vertrouwen van EA waarschijnlijk doodleuk niet zal ontzenuwen ook. Want ik weet zeker dat Fifa 2007 op de 360 zal verkopen als een tiet, zodat jullie volgend jaar weer een halve game krijgen. Ik geloof dat ik maar een 2de hands Xbox ga kopen, kan ik tenminste een hele voetbalgame spelen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    In PES kan je 'truukjes' doen door gewoon behendig met de analoge stick om te gaan.. gewoon pure skills.. dat bevalt mij veel meer..
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Dat klopt, je hebt daar echt skills en perfecte timing en voorgevoel voor nodig. BIj Fifa vind ik de moves toch vaker random aanvoelen door die suffe "trick-stick" dat vond ik niet prettig.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik vind dit best meevallen omdat ik die truukjes toch nooit gebruikte. Dus ik zal het toch niet gaan missen, net zoals ik die overige competities niet zal missen omdat ik met die overige toch nooit speelde.

    Ook heb ik altijd plezier gehad in Fifa, en deze versie is weer een goede stap voorwaarts. Dus ik denk dat als ik die game eventueel zou kopen, ik er gewoon weer erg veel plezier aan zou beleven :)

    (snap je het? het is dus mijn mening, ik heb ondertussen wel door dat jij nog niet dood gevonden wilt worden met een Fifa doosje bij je in de buurt :+)

    En verder heb ik nooit gezegd dat ik Fifa 07 ging kopen (net zoals ik ook niet heb gezegd dat ik PES ga kopen. Ik heb gewoon genoeg van dat PES gezeur in het Fifa topic

    er moet trouwens toch iemand voor Fifa opkomen?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0

    Das vrij duidelijk Dulle ! ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahah

    Echt iedere dag pis ik weer in m'n broek van het lachen door dat fifa. Nu weer geen truukjes!!! Prachtig dit!!!! hahahaha
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het ook niet alleen over jou, don't get flattered :D

    Mijn verhaaltje is meer in het algemeen bedoelt. Ik heb het dan ook zowat alleen maar over Fifa 2007 op de 360 en ging alleen in op hetgeen jij over PES zei m.b.t. de truukjes.

    Ik vind het gewoon jammer dat EA met zoveel wegkomt en dat ze hun fans telkens weer in de zeik nemen. Dat jij er veel plezier aan zult beleven vind ik hartstikke fijn voor je, meen ik echt. Maar ik denk dat er een heleboel mensen die Fifa een warm hart toedragen niet blij zijn met dit "halve" spel. En voor die mensen is mijn post dan ook bedoelt. En jouw reactie doet mij vermoeden dat EA gewoon weer flink zal gaan verkopen. Wat betekent dat EA niet staat te springen om in de volgende versie wat beter haar best te doen en ons een volledige game aan te bieden, en niet alleen strakke beelden.

    Ik weiger goed te praten over een game die zoveel beter had moeten zijn. Omdat de current-gen versie van ditzelfde spel al veel beter en uitgebreider is. Je hoort mij dan ook niet over Fifa 2007 op de current-gen, dat is gewoon een leuk spel voor de liefhebber van Fifa. Maar ik heb wel een probleem met Fifa 2007 op de 360 (echt waar? :) ) want dat is een aanfluiting.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina