FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ehhm, ja, die vrije trap zat er lekker in bij het 2e filmpje:p

    Skills filmpje ziet er idd goed uit, hopen dat je eindelijk op een beetje soepele manier een mannetje uit kan spelen!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  2. Yuri-is-een-clown

    Yuri-is-een-clown Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het ziet er zeker goed uit, het leuke vind ik ook dat je met de microfoon kan praten net als bij yuri
     
  3. basovich

    basovich Guest

    hmm, aan het eerste filmpje te zien zit trabelsi nog bij ajax, toch wel erg jammer dat ze niet op het laatst wachten met de tranfers :mad:..maar hopen dat er elke maand een update komt op marketplace.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    transfers zijn echt wel goed
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Nieuwe filmpjes, ziet er erg goed uit!!:b:
    * AC Milán vs. Bolton (69 MB)
    * Manchester Utd. vs. Bolton (62 MB)
    * Sparta Praha vs. Bolton (85 MB)

    3 volledige wedstrijden
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Huhm toch wat de concurrentie aangaan met Pro Evo die ook in die maand uit komt? Pro Evo zal ook dit jaar weer Fifa de vloer aanvegen :lol: Mark my words! ;)
     
  7. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    als iedereen zoals jou al een mening van te voren heeft wel jah..
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Waar heb je het over joh ? Pro Evo domineerde de laatste jaren alleen maar, wel de reviews in de gaten houden he :):

    Maar goed dit is immers een Fifa topic, ik zal het hierbij maar laten. _0/
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    jah de laatste jaren, nu lees ik steeds dat fifa enorm verbeterd is, wel de previews in de gaten houden he :):
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm niet mee eens, ik vind de pes reeks ook beter maar ik moet zeggen dat fifa vorig jaar een zeer grote stap vooruit gemaakt heeft.

    alleen de rtwc en wc versies voor de 360 waren minder
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het ook wat houterig overkomen. Voor mijn gevoel heeft het ook te maken met het feit dat alle spelers wel heel erg breed lopen. Alsof ze allemaal een kleerhanger in hun shirt hebben....

    Je bent niet helemaal op de hoogte in mijn beleving. RTWC zoog als een hongerig speenvarken. De Worldcup Germany versie daarentegen speelde weer beter dan FIFA 06. FIFA 06 was dan natuurlijk alleen op XBOX 1 verschenen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is persoonlijke smaak he.
    ik vind fifa 06 bter spelen dan fifa wc. hoe jij de wc versie beter kunt vinden snap ik niet, zo een kut gedoe online

    ook vind ik pes5 beter dan 4 ook al zeggen veel dat het omgekeerd is.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt fifa is enorm verbeterd. Alleen nog steeds niet goed genoeg om Pro Evo te evenaren!!!!
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Please ga niet de preview van Insidegamer.nl vertellen, want die preview was echt om van te huilen! :lol:

    En Oliver ze mogen dan wel wat progressie geboekt hebben zoals jij dat ook al beweerd, maar Pro Evo domineerde toen nog steeds.
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    net even zo een filmpje bekeken van die chechische site. en ik moet zeggen voor een ps2 verise ziet er het zeer goed uit, gfx gameplay... maar als dit ook zo gaat zijn in de 360 dan heb ik mijn twijfels, ik wil niet enkel betere gfx hoor voor die 60 euro...
    ik wil met de kracht van de 360 betere gameplay en meer diepgang., dit beloofde ze wel bij pes6!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik verwacht amper verschil met de 360 versie.Ik bedoel EA heeft zich inmiddels al als een ontwikkelaar laten gelden die amper doet om wat meer uit een console als een Xbox 360 te halen.De vorige Fifa op de 360 zag er echt crappy uit zeg =(
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Fifa mag de voetbalschoenen van Pes nog niet poetsen.

    Zeggen ze niet als sinds Fifa 2000 dat ze met grote sprongen vooruit gaan? :lol: =(
     
  18. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is bij pes6 nog helemaal niks beloofd over de 360 versie, behalve dat ie komt. Misschien wordt het wel een post vd ps2 met wat mooiere gfx.
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 versie wordt juist weken later gereleasd omdar ze het dan mooier gaan maken.
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig dat je de spelers bij de penalty's ziet wijzen welke hoek ze in schieten.. hehe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina