1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa 2008 online vraag

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door worsermichael, 20 jul 2008.

  1. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag:

    kan ik ook met 2 spelers op 1 xbox360 fifa 2008 online spelen.

    dat we zeg maar 5 spelers tegen 5 andere gaan dat we dan bij elkaar horen?

    alvast bedankt
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee, dat kan niet. Voor verdere Fifa 08 vragen verwijs ik je door naar het Fifa 08 topic.
     
  3. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het wel mogelijk dat ik met nog iemand (2 verschillende Xboxen) tegen 1 of 2 andere online spelen? Dus een soort "co-op".
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kan volgens mij wel 5 vs 5 dus misschien ook wel 2 vs 2.
     
  5. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    How...? Volgens DazlinDragon kan 't nie....:confused:
     
  6. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je stelde de vraag van: Kun je op 1(!) Xbox 360 met zen 2en of meer tegen andere spelers spelen. Dat kan niet. Je kan volgens mij wel met 5 mensen op 5 xbox'en via het internet tegen 5 anderen spelen. En dan in de vorm van Be a Pro. Zo dacht ik dat het was, ik heb het zelf nooit geprobeerd. Zal vanavond even kijken.
     
  8. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je gewoon als Gast mee kon doen, ok op Live... Dus met zn tweeen in een team, tegen iemand op Live, heb ik vaak zat gedaan....
     
  9. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cerberi: hoe doe je dat dan? Ik neem ook aan dat het dan een unranked match betreft...
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    2 vs 2 kan zeker, heb ik wel is gedaan.. Werkt voor geen reet maar het kan wel.
    Wel alleen unranked ja, gewoon met 2 controllers naar je team gaan zegmaar..
     
  11. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt 't voor geen reet omdat het voor geen reet werkt, of werkt het voor geen reet omdat je op elkaar ingespeeld moet raken...? :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    allebei een beetje, ook al praat je nog zoveel met je medespeler het switchen blijft lastig. je kan het beste een beetje een vaste taakverdeling hebben,.. bijv ik geef bij balbezit altijd de steekpass terwijl mijn medespeler altijd probeert vrij te lopen. verdedigen doen we vaak omstebeurt zodat je elkaar niet in verwarring brengt door te switchen
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat je op elkaar ingespeeld moet raken, vooral verdedigen werkt gewoon erg slecht, en als ik het deed was het niet met slechte teammaten.
     
  14. Arroyo

    Arroyo Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jullie zeggen klopt niet helemaal. Je kan met zijn tweeën gewoon ranked matches spelen, doe ik heel vaak. Wel alleen samen op 1 xbox en dan ranked match, dan moet de andere als guest zijn ingelogd. Dan speel je gewoon 2vs1. Is niet altijd een voordeel trouwens ;) maar als je bent ingespeeld win je zo met 3-0 of 4-0
     

Deel Deze Pagina