Touché! Ik speel alleen fut, vermaak me er ook prima mee. Maar zelfs daarin zit nauwelijks wat anders.
Mja.. gameplay heeft heeft vernieuwingen gekregen (skill-dribbling, creative runs, skillmoves) career is wel wat vernieuwd en andere dingetjes als co-op FUT en FUT stadium customization. Het is natuurlijk niet veel (want EA) maar vind het wel apart dat ze dat op de boxart zetten.
Wow. Zou best fijn zijn om die gast helemaal zoek te spelen online. Hij klinkt een beetje als @Fiasco eigenlijk. Gaat wel lekker met die foto'tjes of niet, Patrick?
Ik snap niet zo goed waarom al die negatieve reacties onder die video. Iemand anders geeft 8000 euro uit aan een auto, hij aan een game. Zolang hij er fun uithaalt, prima toch. En nee ik geef zelf geen geld uit aan FIFA (behalve de game zelf dan).
Klopt, dat plaatje gaat over de legacy editie op de Wii, daar wordt alleen het roster geüpdatet, niet heel spannend. En over die knaap die zoveel geld uitgeeft aan FIFA, die moeten echt snel oprotten, door zulke gamers komen er alleen maar microtransacties in de game en wordt er alleen maar aandacht in FUT gestoken en de rest kan barsten. Heb zelf de game voor 24 euro gehaald (48 euro voor de game en accountsharen) en voelt wel weer wat anders aan qua gameplay, blijft leuk vermaak
Naja niet eens, gameplay in Seasons e.d. is toch gwn identiek aan FUT? FUT moet je gewoon als een aparte game beschouwen, en zelf lekker focussen op online met friends die geen FUT doen, Seasons e.d.
Maat, ik weet niet of je sarcastisch bent of niet maar FUT is absoluut niet identiek aan Seasons. Seasons is juist de normale gameplay, en FUT met al die neppe kaarten niet. Ook zo jammer dat heel die esport scene FUT speelt.