Super vaag. Speelde gisteren en vrijdag veel potjes co-op seasons. Keeper mega ruk, tempo erg hoog, scoren gaat echt easy en corners nemen makkelijker. Speel ik vandaag solo seasons, is die hele game same als fifa 20. Is er vandaag dan een update gekomen? Heel raar.
Wat ik me afvraag... hoe kom je in top 100 ranking met coop seasons? Ik zag vandaag dat de nummer 1 een score heeft van 43-22-35. Dus die winst/loss zegt niet alles zo te zien. Wat speelt nog meer een rol?
Hahaha, ik kan hier zo van genieten. Zelf bukken voor EA en vervolgens zo reageren als ze je neuken. Iedereen weet toch al jarenlang dat je 55 euro betaalt voor een 1mb patch. Je moet gewoon geen zaken doen met de duivel.
Uhhhh... ja maar dat het op Fifa 20 lijkt maakt me geen drol uit hoor. Het ging me om het verschil tussen coop en solo en dat was bij Fifa 20 dus niet zo. Juist graag look-a-like van Fifa 20, kan ik lekker veel winnen!
Kan je gewoon in de store vinden. En als het goed is eerste keer als je de game opstart geeft hij ook aan dat er in jou taal die commentaar pack is. Er vanuit gegaan dat je je console op nederlands heb staan.
/jankmodeon Guys ff for real wtf if going on met Liverpool. Serieus. Die gasten zijn zó op. Ik speel standaard met psg. @Fiasco met liver. Hij wint 8/10x. Ik win geen enkel duel. Sta gwn fysiek tegen zijn poppetjes aan en ze kunnen doorlopen. Standaard met Mané, tyfus Fermino, hele tyfusteam. Van Djk? Bitch, please. Onmogelijk te passeren mits je niet 5m van m verwijderd staat. Mohamed Salah? Joh pak gwn de bal af bij m maar oh nee toch niet rip Salah heeft opeens de bal weer. Fermino? Joh boeit niet die gast kan standaard scoren ruim buiten de 16m. What the fuck is er met dit team. Ik was vroeger legit fan van die gasten maar door dit kutspelletje haat ik ze. Oprecht. Ik word oprecht chagrijnig als ik weer tegen Liverpool moet spelen. In Seasons ook. Dikke kans dat ze dan winnen. Standaard. Zodra ik weer tegen iemand moet die met Liver speelt, doei instant quit. Echt geen zin in man. Gelukkig zit er qua teams meer diversiteit in 21 in Seasons dan in 20 lijkt wel (maar hoeft ook niet ben pas net begonnen, zit nog in divisie 6 ofzo, kinderspel). Wanneer @Fiasco niet met dat kutteampie gaat en we beiden met andere teams gaan sloop ik hem compleet. Iemand tips tegen dat tyfusLiverpool want ik wil ze godverdomme kapotmaken. /jankmodeoff
Beter je best doen. Nee maar ben het met je eens, die Mane en Salah zijn zwaar OP deze FIFA Verder heb ik geen tips
scheelt ook wel dat dit weinig meer met voetbal te maken heeft zoals ze bij GK zeiden alleen maar renne renne renne lachwekkend endan nog 60euro durven vragen xd
Volgens mij hebben die devs gewoon flink zitten kutten met de sliders tijdens de ontwikkeling. Fucking hell zeg.