Netjes gedaan hoor! Ik word echt telkens zieker en zieker van Fifa, met name als ik op goal sta: - Zodra de bal door de BENEN van de verdediger gaat, reageer de doelman automatisch enkele seconden later op de bal - Zodra er een vrije trap is reageert de doelman automatisch enkele seconden later - Zodra de bal buiten het strafschopgebied is, schakelt de keeper niet over naar 'veldspeler' - De doelman loopt niet vloeiend langs de goal zodra de bal naar de tweede paal wordt gepassd - Bij hoge ballen wordt de keeper soms verslagen door Afro's die KLEINER zijn dan de doelman. Apart - Lag Het zijn allemaal punten die verbeterd moeten worden aan het doelmanschap. Allemaal leuk en aardig zo'n doelmanfunctie erin proppen voor Fifa11, maar denk eerst even na over een goed concept voordat je de game op de markt zet EA... M'n avond was weer heerlijk verneukt.
Hebben we ook een 2e en 3e doelman, mocht Joris er niet zijn? Of als Joris als veldspeler mee wilt doen, dan is het toch handig om iemand anders in de goal te hebben. De lagg lijkt overigens volkomen willekeurig, want ik had gisteravond zelf maar 1 potje (tijdelijk) last van lagg, maar Joris en Benny heel vaak.
Het is inderdaad puur willekeurig.. tegenwoordig heb ik bijna nooit meer lag, alleen gister was het weer drama hoewel de eerste wedstrijden lagloos waren..
Heb laatste tijd ook amper last van lag eigenlijk heel soms heel ff maar daarna is t eigenlijk zo weer weg.
Ik ben er vanavond bij, maar als we weer lagg hebben ga ik niet lang clubs spelen. Het is gewoon wachten op een patch die de problemen verhelpt.
Voor de verandering, en omdat ik af en toe op doel kan schieten bij afvallende ballen, ben ik mijn pro aan het trainen op schieten. Dat is lastiger dan ik dacht. Ik krijg sowieso weinig schietkansen als CAM en de kansen die ik krijg zijn een eitje voor de keeper. Hoe kun je je chocoladebenen het beste trainen?
Wat vinden jullie van een verandering van de opstelling? Ik merk de laatste dagen dat de 4-2-3-1 variant teveel ruimtes tussen de linies geeft aan de tegenstander. Vooral tegen de teams met Afro's in de spits zijn we redelijk kansloos. Daarom wil ik een 5-2-3 opstelling voorstellen. Dat klinkt defensiever dan het is. Ik weet alleen niet of je een custom opstelling kan kiezen met clubs???! Het zou er dan zo uit moeten zien: --------doelman--------- verd--verd--lib--ver--ver -----mid-------mid------ ------------------------ ---aan---spits---aan--- Het accent komt in deze opstelling wel op de defensie te liggen, maar als we 2vleugelverdedigers hebben die constant meekomen moet het te doen zijn. Maar volgens mij voorkom je met een opstelling als deze wel dat je in het countermes van de tegenstander loopt. Die vallen vaak door het midden (de as) aan en daar zijn we vrij kansloos tegen. Met 2 controleurs en een libero wordt het volgens mij een stuk lastiger om door het centrum te counteren. Wat vinden jullie?
Wij hebben hetzelfde probleem als jullie. Gisteren hebben we voor het eerst met z'n vieren gespeeld.(4-2-2-2) Wij hadden vaak teveel mensen voor de bal. Waardoor wij gewoon weggecounterd werden, maar wel veel beter waren. Je kunt bij clubs geen aangepaste opstelling kiezen in het startscherm, maar volgens mij kun je tijdens de wedstrijd de opstelling veranderen.
Ik denk dat de 5-2-3 opstelling (mits die bestaat xD) een zege is voor ons team. Echter zullen er meer mensen defensieve pro's moeten hebben mochten ze mee willen spelen. De vraag is of iedereen hiertoe bereid is...
Off topic maar iemand interesse in pro club ? Ik heb een club maar ben dringend op zoek naar een ANY. Bijna niemand wil die positie overnemen hehe het is echt een drama sta je met 4 slechte verdedigers van 60 tegenover vp's met 90 hehe. Je hoeft niet altijd any te spelen vaak ok ST/CAM of waar je maar wilt. Meestal zijn we met zijn 4'en. Ik hoor het wel. Mijn gamertag is TKose .
Sorry, maar dit is een aparte thread over onze club. Daarin is het niet handig om te gaan recruiten voor je eigen cluppie. Wie is er eind van de middag en vanavond online? Dan kunnen we een nieuwe opstelling uitproberen wat mij betreft. Ps. de startpost klopt niet helemaal meer, qua posities van spelers etc. Kan iemand dat aanpassen?
Moet je bij Laurens zijn! Die is trouwens ook al een tijdje niet meer online geweest ... Ik heb m'n pro aangepast. Nu is het een verdediger, net zoals Alex van Chelsea Ps ik ben er vanmiddag gewoon...