1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n MSN naar je gestuurd in PM.. als anderen hem willen hoor ik het wel :)

    Verder had ik vanaaf geen tijd om te spelen, ben er morgenmiddag uurtje of 3 en in de avond ook denk ik..
     
  2. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste punten zijn binnen hoor. Van de 4 potjes vanavond 3 gewonnen. En de "nieuwe" keeper 4 keer "Man of the Match", alhoewel de laatste niet geheel terecht was. Klein foutje werd meteen afgestraft en resulteerde in een 1-0 achterstand en uiteindelijk verlies.

    Maar goed, we staan weer op de kaart. Zag net dat we alweer 29.867ste staan op de wereldranglijst.

    :thumbs:
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een paar degelijke potten. Ik hoop alleen dat Birdy zijn pro verdedigend traint, zodat hij rond de 90 uitkomt. Als je hierbij hulp nodig hebt, moet je even aan een teammaat vragen om te boosten ;). Ik heb namelijk ook een tijdje achterin gestaan. Mijn ventje was altijd 1.89, 88 kilo, lenig uitverdedigen, hernieuwde energie, krachtige kopbal, fraaie passes en harde pass. Zijn snelheid was nog steeds behoorlijk plus zijn kopkracht/duelkracht was zeker nuttig.

    Mochten we Birdy's verdediger achterin hebben en zowel Benny, Winter als Black Dragon zijn aanwezig, dan hebben we een sterke opstelling! Queens is een meer dan degelijke keeper die steeds meer ervaring krijgt. Birdy is een sterke any met hopelijk snel een krachtige verdediger. Ik zal mijn mannetje wat meer laten richten op passing/defence als CM en als Benny telkens 1 op 1 blijft lopen scoren we voorin sowieso enkele keren. Ik denk dat het lek boven is ;).

    P.s. iemand interesse in een Argo Avatar? [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Liep gisteren zeker lekker. Blijkbaar kom ik als Lv meer uit de verf aangezien ik al weer wat assist heb en zelfs twee doelpuntjes (hele mooie bal was het birdy!)

    Birdy gaat zijn pro trainen. Ik ook. Nu we weer een goede ploeg hebben zit de lol er weer in.

    Joris wil je manager worden? Heb ik een taak voor je. Maak even een mooie nieuwe startpost voor NL Argo waarin staat dat we leden zoeken enz en de eisen zoals pro 85 enz. Zeg er ook bij wat we zoeken. CMs (RCM en LCM) verdedigers en een goede spits die any kan zijn maar ook op andere plaatsen kan. Als Benny er dan niet is hebben we een goede spits (mits hij beter dan jouw is anders blijf jij het) en als birdy er niet is is hij de Any en als ze er beide zijn zit hij lekker op de bank.

    houd de topic titel zo neutraal mogelijk aub
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag terugkomen, mits iedereen dat goed vindt natuurlijk.

    Mijn pro is nog geen topper maar sinds gister heb ik de 80 aangetikt. Een plek op het middenveld lijkt me mooi.

    zoals ik ook al eerder heb gepost is het voor mij niet te doen om op vaste tijden af te spreken maar ik hoop dat dat bij Argo 2.0 ook geen probleem is :thumbs:
     
  6. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel de reden waarom we opnieuw zijn begonnen ;). Natuurlijk hebben wij geen vaste tijden, maar vaak zijn we (veel) online op avonden en proberen in de middag onze pro zo goed mogelijk voor te bereiden op de wedstrijden. Ik wil je best helpen met het boosten van je pro, maar het initiatief moet dan wel van jouw uit komen ;). Als je hierin geen interesse hebt, denk ik dat je niet voldoet aan de nieuwe eisen van Argo, waarin we minimaal verlangen van de leden dat ze 85+ zijn.
     
  7. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat van de week een tijdje mee te luisteren, toen was jij volgens mij iemand aan het boosten. Dat klonk prima, dat lijkt me een stuk sneller gaan dan die offline wedstrijdjes! :thumbs:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vooral irritante verdiensten als vrije trappen. Lob over de keeper 2 maal buiten zestien en afstandschoten zijn stuk makkelijker!
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet de club tegenwoordig? Ik zie tussen de clubs alleen nog de oude FC Argo staan maar dat is niet de goede of wel?

    edit: Ik heb hem gevonden met dank aan Alpha Gsus
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  10. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel weer meedoen maar moet echt me pro eerst ff gaan trainen is nu maar 81/82 ofzo met verdedigen.
     
  11. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer geslaagde wedstrijden weer vannacht met een knotsgek einde!

    De avond begon slecht, met 2 verloren duels en een gelijkspel. Wel moet daarbij vermeld worden dat er 2 clubs van circa 3.000 punten waren en eentje van 6.000(!). Nadat Laurens en Queens er bij waren gekomen liep het allemaal een stuk soepeler en wedstrijden te winnen.

    Toen Joris ging maffen hebben we toch nog 1 potje gedaan omdat we in een flow zaten. In de 5de minuut stonden we al 0-1 achter... Toen deed Benny even zijn best en maakte de 1-1 meteen na de aftrap. En zo ging het eigenlijk de hele wedstrijd. Eindstand? 6-7. Erg zuur, maar ondanks dat was het toch een vermakelijke wedstrijd!


    Kortom, de heropstanding van Argo is een succes. Daarnaast ook heel veel gelachen met jullie! Leuke sfeer, goed spel, hopelijk gaan we hier nog lang van genieten!

    Opstelling ARGO:
    Any: Birdy
    Code:
                              -  Queens  -
    
    Any       -      Birdy       -        Sp3t3r     -     Any
    
               Any      -       Joris       -       Any
    
        Winter                     -                   Black Dragon
                                  Benny

    Queens: Zeer goed reactievermogen! Hopelijk doe je Joris snel vergeten als keeper. Wel een paar foutjes, maar de meeste kwamen door de lag. En vreemd genoeg kon je aan de 7 goals weinig doen. Het kwam meer door mij dat ik ze zover liet komen terwijl ik wist hoe gevaarlijk ze waren...

    Sp3ter: Heel erg goed! Je hebt echt heel veel problemen opgelost achterin en ook nog eens je goaltje meegepikt. Eigenlijk als enige op geen fout kunnen betrappen.

    Joris: Is als CM overal bij betrokken. Net Kuyt, het is alsof je met 12 man speelt met Joris "the tank" erbij.

    Winter: Koning van de assist volgens mij. Die nep-schot assist van je was echt heerlijk btw.

    Black Dragon: Goeie voorzetten in petto. Ook altijd weer direct aanspeelbaar als je mij de bal past.

    Benny: Wat een killer ben jij zeg. Je loopt niet voor niets bijna 2 op 1. Soms denk ik dat je iets meer oog voor je medespelers kan hebben, maar als je ze dan toch erin schiet (en hoe!) kan ik toch maar beter mijn mond houden dan denk ik dan.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Over je Evalutaties:

    NL Black Dragon: Soms iets te makkelijk denken waardoor ik balverlies lijdt plus soms te vaak de flanken in.

    Joris: Niks op aan te merken. heerlijke positie voor je

    Benny: Inderdaad mooie doelpunten maar let wel op je medespelers. die vaak eindeloos vrij lopen

    Winter: Zat na Bridy's evaluatie na te denken maar heb heb weinig goede crosses gezien vanaf je flank. Daarintegen ben je de ultieme Inzaghi (je wilt zo hard schoppen) en zijn je assists vanaf voor de zestien zeker strak!

    Peter: gewoon lekker verdedigd!

    Birdy: lekker bezig als any. Al heb je top wedstrijden waarin je strategisch mee denkt en minder wedstrijden. Zonder jou zouden echter een hoop aanvallen niet worden opgezet

    Queens: Vond je iets minder uitblinken dan de avond ervoor. Af en toe iets sneller reageren. Misschien wat advies van Joris over bepaalde situaties? Hij had het meetal wel door. Je hebt echter een hoop mooie reddingen en je bent zeker een welkome aanwinst
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha tis weer heerlijk al die evaluaties. Afijn, ik doe er vrolijk aan mee. Alleen al omdat de update er nu eindelijk is.

    Benny = Sjezus, vrije trappen lukken voor geen meter maar zodra je de ruimte krijgt om in het veld te schieten leg je ze er bijna altijd in! 2 op 1, dus dat gaat goed. Enkele tips die ik kan geven is; probeer bij kopduels goed om je heen te kijken. Vaak heb je opties naast je en voor je, maar tegenwoordig ook achter je ;).

    Laurens = combinaties liepen soms lekker tussen mij en jouw. Ik denk dat we daarom ook op die voet door moeten gaan. Probeer daarom ook goed aan te bieden op het middenveld, zodat de opbouw wat soepeler verloopt. Wat ik erg goed vond was het 'roepen' zodra je erg vrij stond aan het andere kant van het veld. Het brak het andere team vaak open.

    Krijn = Onze kabouter in de voorhoede. Scoort vaak per toeval en gaat vaak voor de actie bij de zijlijn. Logisch met zo'n snelle VP, enige tip die ik kan meegeven is om voor de tegenstander wat minder voorspelbaar te zijn. De tegenstander snapt ook dat je graag de bal voor wilt geven. (Manolev-achtig :p)

    Peter = Zo handig om een sterke verdediger achterin te hebben. Samen met Birdy centraal stond het vrij goed. Probeer bij de opbouw sneller voor de simpele oplossing te gaan. Zeker nu de update is geweest zal de lag 'hopelijk' verleden tijd zijn.

    Friso = Even wat inhoudelijk commentaar. Voor niet keepers lastig te begrijpen misschien :p. Wat je goed doet, beter dan mij zelfs, is het coachen van de verdediging. Bij inschatten van voorzetten is het heel belangrijk de radar in de gaten te houden. Kijk altijd HEEL GOED, voor dat de bal op de flank terecht komt waar de tegenstander staat. Focus je daarna pas op de bal. Dit blijft een van de moeilijkste dingen van het keepen op Fifa11.
    Bij 1 op 1's doe je het vaak uitstekend, je blijft wachten totdat de tegenstander een move maakt. Dit gaat ook steeds beter, gewoon blijven keepen. Dan krijg je vanzelf wat meer ervaring en overtuiging.

    Birdy = we gaan nog even jouw passing boosten ;), je pro is verdedigend iig erg goed en sterk. Dus blijf vooral achterin staan en zorg er (samen met Peter) voor dat je pro rond de 90/93 komt. Dat is vrij simpel als verdediger (denk aan Donno xD).

    Overall: Ik voelde in de meeste wedstrijden balans in het team. De looplijnen waren logisch en de combinaties liepen goed. Jammer dat de eindpass soms net niet aankwam en dat achterin de backs werden overlopen. Misschien handig om Pkager aan te nemen als links- of rechstback? Ik hoor het wel :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz als back is het wel slim. Persoonlijk vind ik dat op het middenveld de any redelijk uit de voeten kan. Maar als back om die combinaties met de vleugelspelers aan te gaan is wel relaxt.

    Gisteren had Winter het nog over regels voor de club. Een aantal die ik belangrijk vindt. Zeg even wat jullie er van vinden

    - Niet spelen met minder dan vier spelers.
    - Niet spelen zonder spits (momenteel alleen Joris en Benny, andere in de spits is geen optie door gebrek aan trefzekerheid!)
    - Niet spelen zonder any (momenteel alleen Birdy) We moeten op zoek naar een tweede die misschien ook CB kan zijn (als birdy er dan is is hij any en die tweede Any CB --> birdy speler verdwijnt dan naar de Flank als ze er beide zijn.
    - Niet spelen zonder één van de twee vleugelspelers

    Winter zei nog niet spelen zonder één van de managers (Ik, Joris Benny)

    Klinken als een hoop regels maar wat ik wil voorkomen is dat we onnodig met andere opstellingen gaan spelen. Te weinig spelers hebben waardoor we ook verliezen en dan komt er weer een te makkelijke instelling. Iedereen baalde wel als we verloren maar daarna ging iedereen vrolijk verder met verliezen de volgende partij met zelfde personen.

    Iedereen het er mee eens?


    En Joris kon jij nog een nieuwe starterspost aanmaken? Ik heb het nogal druk
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we deze regels aan moeten houden ja, helemaal mee eens

    Mijn evaluatie over gisteren :

    NL Black Dragon: inderdaad soms iets te makkelijk balverlies en als je het mij vraagt mogen de voorzetten eerder komen en hoef je niet iedere keer de achterlijn te halen.. maar toch nog genoeg goede assists gehad en het combinatiespel liep goed :) lekkere goal trouwens die binnenkant paal van afstand. Oh en het viel me op dat je het veld goed breed houd waardoor er vaak ruimte is bij jou, ik kon daarom een paar ballen goed in de diepte geven

    Joris: liep op het begin nog niet top vond ik(balverlies, maar dat hadden we toen allemaal wel volgens mij) maar na een aantal potten was me wel duidelijk dat je een versterking bent op de CM, heel nuttig, niet alleen met ballen afpakken maar ook in de verdeling van het spel.. en ook voor het doel laat je zien gevaarlijk te zijn

    Benny: mja ik scoor wel redelijk makkelijk maar ik moet inderdaad meer oog hebben voor medespelers, mijn focus is soms te veel gericht op het doel terwijl er veel meer uit te halen is als ik de vrije man zoek.. hoewel het nou ook weer niet zo is dat ik niet nooit doe, want ik heb een aantal heerlijke dieptepasses verstuurd op Laurens en Winter. en die kopballen !@!2!! ik weet nie wat het is maar ik win zo'n beetje 2 van de 10 kopduels in een wedstrijd, ik moet daar ff wat meer aandacht aan geven

    Winter: je crosses waren matig gister terwijl ik je ze zo vaak beter heb zien geven, verder wel hele goede acties van je gezien en ook weer de nodige assitss en goals.. goals waarbij je erg scherp was zoals Pipo Inzaghi idd :)

    Peter: weinig op aan te merken, sterke verdediger.. zoekt en vindt vaak de goede oplossing bij uitverdedigen maar soms kan het toch makkelijker..

    Birdy: goed gespeeld als Any, kan ff niks bedenken verder

    Queens: ben blij met je, goede keeper met een paar zwakke momenten gister maar dat kom vanzelf wel goed als je meer ervaring hebt :)

    Ik denk dat het wel duidelijk is deze groep definitief bij Argo 2.0 zit nu, we hadden een goede reeks waarin het samenspel gewoon prima was en het verdedigend ook goed stond. balen dat we die laatste wedstrijd met 6-7 verloren dat was echt jammer, gelijkspel had zeker gemoeten..

    EDIT: Over de patch: hij is er eindelijk maar ik lees er heel weinig positieve verhalen over op het officiele fifa 11 forum.. maar we zullen zien, ik ben er vanmiddag om te testen
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig positiefs aan die patch, ik had net gewoon weer lag met Fifa clubs.

    Wat is nu het goede topic voor fc argo?:p Anders kan hier beter een slotje op.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  17. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met de evaluaties, zeker die van gisteren.

    Wat mijzelf betreft, ik was inderdaad gisteren "minder gelukkig" dan de avond ervoor. Lag was wel aanwezig maar ik weer minder. Had echt op bed moeten gaan toen ik 't zei. Was zooo moe, maar ja.

    Met Peter en Birdy voor me, is 't een stuk makkelijker en zekerder keepen. Ik denk dat voor iedereen geldt wat voor mij geldt; "Ervaring op doen". Voor mij op deze positie, voor 't team in deze samenstelling. Loopt steeds lekkerder!

    Misschien ligt dat "Gulden Vlies" toch nog ergens op ons te wachten!

    :thumbs:
     
  18. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    @moderator, deze mag dicht. Op advies van topicopener is er nu een nieuw topic aangemaakt (NL Argo). Alvast bedankt!
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup deze mag dicht! (denk bevestig het maareven
     
  20. enjee

    enjee Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje
     

Deel Deze Pagina