Ik denk dat we deze regels aan moeten houden ja, helemaal mee eens
Mijn evaluatie over gisteren :
NL Black Dragon: inderdaad soms iets te makkelijk balverlies en als je het mij vraagt mogen de voorzetten eerder komen en hoef je niet iedere keer de achterlijn te halen.. maar toch nog genoeg goede assists gehad en het combinatiespel liep goed lekkere goal trouwens die binnenkant paal van afstand. Oh en het viel me op dat je het veld goed breed houd waardoor er vaak ruimte is bij jou, ik kon daarom een paar ballen goed in de diepte geven
Joris: liep op het begin nog niet top vond ik(balverlies, maar dat hadden we toen allemaal wel volgens mij) maar na een aantal potten was me wel duidelijk dat je een versterking bent op de CM, heel nuttig, niet alleen met ballen afpakken maar ook in de verdeling van het spel.. en ook voor het doel laat je zien gevaarlijk te zijn
Benny: mja ik scoor wel redelijk makkelijk maar ik moet inderdaad meer oog hebben voor medespelers, mijn focus is soms te veel gericht op het doel terwijl er veel meer uit te halen is als ik de vrije man zoek.. hoewel het nou ook weer niet zo is dat ik niet nooit doe, want ik heb een aantal heerlijke dieptepasses verstuurd op Laurens en Winter. en die kopballen !@!2!! ik weet nie wat het is maar ik win zo'n beetje 2 van de 10 kopduels in een wedstrijd, ik moet daar ff wat meer aandacht aan geven
Winter: je crosses waren matig gister terwijl ik je ze zo vaak beter heb zien geven, verder wel hele goede acties van je gezien en ook weer de nodige assitss en goals.. goals waarbij je erg scherp was zoals Pipo Inzaghi idd
Peter: weinig op aan te merken, sterke verdediger.. zoekt en vindt vaak de goede oplossing bij uitverdedigen maar soms kan het toch makkelijker..
Birdy: goed gespeeld als Any, kan ff niks bedenken verder
Queens: ben blij met je, goede keeper met een paar zwakke momenten gister maar dat kom vanzelf wel goed als je meer ervaring hebt
Ik denk dat het wel duidelijk is deze groep definitief bij Argo 2.0 zit nu, we hadden een goede reeks waarin het samenspel gewoon prima was en het verdedigend ook goed stond. balen dat we die laatste wedstrijd met 6-7 verloren dat was echt jammer, gelijkspel had zeker gemoeten..
EDIT: Over de patch: hij is er eindelijk maar ik lees er heel weinig positieve verhalen over op het officiele fifa 11 forum.. maar we zullen zien, ik ben er vanmiddag om te testen
Laatst bewerkt: 12 nov 2010