Kan ook aan je pro liggen, dit is geen grapje Al vaak genoeg mee gemaakt hier hoor Mensen met ervaring : House en Dyonko, die hadden een hele goeie Pro maar moesten die verwijderen en een nieuwe aanmaken en toen ging het goed
86% passing, is een mooi percentage. Maar ook weer niet heel moeilijk in die anderhalve wedstrijd die ik gespeeld heb.
Ik heb tot nu toe ook alleen lag gehad (dat jee een beetje moeilijk liep of doorliep) maar er echt uitgooien maar eenmaal en toen was er net een hoop gebeurd. Je ziet dat de meeste er bij spelhervattingen worden uitgegooid. Jij wordt er echter gelijk in het begin uitgegooid alsof hij het dan al nieet aankan
Ja oke wat proberen jullie te zeggen, dat ik maar mijn Pro moet verwijderen en opnieuw moet beginnen in de hoop dat het inderdaad daaraan ligt ?? edit: en ik had er alleen gister last van he dat ik er in het begin meteen uit werd gegooid, ik heb de eerste pak em beet 20 wedstrijden gewoon kunnen spelen.. en gister avond laat de laatste wedstrijd heb ik gewoon weer normaal kunnen spelen.. althans wel met lag dan..
Ik bedoel denk dat het aan je comp ligt. Msisschien was er toch iets mis of was je gewoon te snel voor ons door je super router. Niet je ventje. Maar weet ik veel. Weet alleen dat we een pot hadden die echt super soepel liep waar jij ook werd uitgeflikkerd!
Hmm naja we kijken vanaaf wel hoe het gaat, als het weer drama is dan ga ik morgen eens ff goed mijn netwerk nakijken.
Was dat eenzelfde probleem dan ? ook mensen waarvan hun internet verbinding in orde is en gewoon zonder lag 1vs1 online kunnen spelen? En die ook geen problemen hebben met andere games online ? Die werden er dan ook in het begin van de match uitgekickt bij clubs ? Graag wat meer info hierover..
Btw weet misschien waarom we al te vaak moete hebben een match te vinden. we zitten in een divisie voor de competitie namelijk divisie 40 (waar we momenteel 12 staan van de weet ik veel hoeveel) dus ik denk dat we alleen uit die competie tegen mensen spelen. Btw hebben jullie gisteren nadat ik weg ging nog een potje gespeeld? en die hard verloren met 4-0?
Kunnen we zelf kiezen dan in welke divisie we spelen ? Ja ik dacht ik kom nog ff terug om te kijken of het werkt, kregen we 4-0 pak slaag maar die gasten waren gewoon te goed hoor, en we hadden belachelijke lag.. volgens mij had de tegenstander veel minder lag als ik zag hoe ze speelde
Met wie hadden jullie gespeeld dan. En kan gebeuren hoor. Als zij hoge pro;s hebben (en dan bedoel ik hoog in alles ipv sommige van onze pros die wel hoog zijn maar alleen op die positie) en ze spelen al lange tijd maken ze alles af Ik heb in fifa 10 bij de Welsh Dragons gezeten en verlies was sporadisch en overwinningen vaak 6-1 8-0 enz. Elk bal die de spits rond de zestien kreeg ging er in. Twee Vleugelspelers die ook met fifa tien accurate passen konden geven en ik met me cm die aardig van een afstand goaltjes kon meepikken zorgde dat de any weinig te doen had en als hij iets te doen had kwamen ze er zelfden door (aangezien ze goede any spelers hadden!
We speelden met mij, birdy, winter (maar die werd er uitgegooid), donno en speter.. ja ze hadden idd gewoon goede pro's allemaal 80+ volgens mij, en waren duidelijk al goed op elkaar ingespeeld.. maarja kan gebeuren zo'n oorwassing
Die lui waren best goed, maar met zo'n lag die wij ervaarden gisteren valt er tegen geen enkel team te spelen... Wanneer je speler 2 tot 3 seconden later reageerd valt er niks te scoren (Alhoewel Benny er aardig dichtbij was =]) Ben er waarschijnlijk vanavond rond 10.00 weer bij! Tot dan mensen!
Tja dat kan iedereen roepen! aan de andere kant wij met zijn twee was het toch vier nul voor ons? E Winter en Donno ook 3-0 toch? hmmmz misschien toch kern van waarheid.... Hahaha nee geintje. Hoge pro's en veel passing kan je killen want als jij pas onderscheppen ze ook nog
Sorry dat ik er gisteravond laat niet was. Heb even wat privéomstandigheden die voorrang krijgen. Vanavond is dat ook het geval, maar dan kan ik waarschijnlijk om 20.00 online zijn. Zullen we dan een aantal potjes spelen?
Sorry dat je niet online was??? meen je dat serieus? Je bent er of je bent er niet! Als je niet kan kan je niet! Als je online bent maar je hebt zin om een ander spel te spelen dan doe je dat! We gaan niet elkaar verplichten elke avond online te zijn of te verplichten dat als je online komt dat je fifa 11 moet spelen!