Het is wel een leuk spel, maar ik vind wel dat de keeper erg makkelijk uit z'n doel komt. Zeker met multiplayer is dat heel irritant.
Ligt niet aan de keeper maar aan de speler... Speelde vandaag tegen je b(e)roertje, en hij had er geen last van...
Op welke moeilijkheidsgraad speel je dan? En hoelang duurt een wedstrijd bij jou (en dan bedoel ik niet de standaard 45 minuten ]:- )? Ik vind het wel een vet spel. Ziet er goed uit en is niet te makkelijk. Alleen duurt het soms een beetje lang voordat ze een actie uitvoeren. Als je bijvoorbeeld net op de keeper afsprint en je drukt op de schietknop duurt het soms net te lang voordat die schiet. En dan heeft de keeper de bal alweer... En over het uitlopen van de keeper: Dat kan/doe je zelf, door op de Y-knop te drukken.
Euh.... Linker trekker dus.. Geeft niet, is bijna hetzelfde. Alleen is de y knop geel en de linker trekker zwart en ietsie pietsie groter.
Heb fifa2k3 nu paar weken en het bevalt me redelijk. Ik baal enorm van trotse scoormomenten bij de psx. Ik weet het, het was wel een beetje makkelijk bij fifa2000, maar toch veel bevredigender. Nu kan ik op bijna geen enkel doelpunt echt trots zijn. Ik mis een mooie harde trap van ver, maar dan direct op de slof vanuit de lucht. Heb dus de controle nog niet echt, maar geef me een week. Verder kon je voorheen ook makkelijker scoren met het hoofd en kon je ook leuker voor het doel scoren. Nu is dat bijna altijd een vreemd raar tikkie die er dan bij mij toch ingaat. Verder een hoekschop gaat altijd mis. Al heb ik dat dingie nog zo mooi in het groen, dan nog kan ik de bal niet gemakkelijk doorkoppen, en al helemaal niet vanuit de lucht in het doel knallen. Heb nog een hoop te leren. m-X
ja ik heb fifa 2003 op de gamecube en ik heb ook moeite met het koppen en ik vind dat de gameplay te eentonig is te vaak dezelfde soort goals
Dat vind ik dus niet... heb iss2 een keer gehuurd en meteen weer teruggebracht! grafisch is het helemaal nix en het spelelement is heel erg vreemd uitgewerkt. Nee, geef mij maar fifa 2003