1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Hmm net ff gespeeld ging wel even beter, grafisch is die echt mooi, 0-1 achter en toen ingooi zijkant naar eto geloof ik rand strafschogebied die gaf hem aan op ronaldinho en ik krulde de bal mooi de verre hoek in

    voelde wel goed aan

    maar die irritante beeldschok heb ik wel das minder,
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Hahahaha zit er geen off the ball meer in?????

    Hahaha dat was vorig jaar EA grootste troef toch of niet???
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    2 jaar terug ja, maar wat een baggerspel was dat (fifa 2004 dus).. In fifa 2005 was het wel een beetje verbeterd, maar ik vond t toch niet zo heel erg chill..
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    LAs in de PU dat Fifa 2006 door een nieuw japans team zou zijn ontwikkeld en het daarom een kompleet nieuw spel zou zijn. Maar als ik nu de credits bekijk zie ik dat dit spel nog gewoon door EA Canada is gemaakt :confused:

    Zouden ze bij de PU een ander spel hebben gespeelt want ze vonden Fifa 2006 echt goed (bijna PES-like) en dit kan ik me na het spelen van de demo toch niet echt voorstellen
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die japanners zullen wel overgevlogen zijn naar Canada of ze werken gewoon voor de naam EA Canada. En ik word een beetje moe van het welles/nietes gehalte van deze discussie. Ik heb liever dat hier alleen mensen posten die over Fifa willen praten en niet mensen die hier voor de 10.000 ste keer gaan zeggen dat PES het echte voetbal geeft. Dat weet ik ondertussen wel. Ik kies toch voor Fifa. Punt. Klaar!!!!
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat geloof ik niet want als je de credits verder bekijkt zie je er maar een paar japanse namen tussen staan.

    En waarom mag hier niet over PES vs Fifa gediscussierd worden?Als jij iets op PES aan te merken hebt mag je dat ook rustig in de PES thread zeggen
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    In de uiteindelijke versie die ik heb zitten veel framedrops.
    Ik hoop dat de versie die hier binnenkort uitkomt dit niet heeft.
    Wel vet dat je eindelijk weer eens een wereldteam kan vrijspelen.
    Kan alleen nergens vinden hoe je dat moet doen.
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net ook dat de voordeelregel in het spel zit. Wel goed ten opzichte van 2005
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is toch wel weer anders t.o.v. 2005.
    Weet nog niet of het een verbetering is.
    Grafisch vind ik het wel beter.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    wel een gemis geen scheids en geen grens
     
  11. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    :? Waar baseer je dat op? Die zitten er echt wel in hoor

    -edit- Na het herspelen zag ik idd dat deze er niet inzaten
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  12. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ff zonder dollen, in PU van deze maand zegt baas van EA dat fifa2006 de beste is en niets daaraan kan tippen, die game is eg gruwelijk slecht.. ben normaal al PES fan, maar dacht probeer het, want ze hebben grote mond, wie weet hebben ze in ene wel beste footy, maar het is eg bar slecht, tenus glimmen als mijn pik onder het glijmiddel, en poppetjes zijn net van plastic, daarbij nog playability gaat nergens over, gewoon zielig eerlijk gezegt., maar ja, das mijn menig, ik denk ik share het ff met jullie, als je eg van PES houd, probeer deze nieteens, je gaat grewoon huilen
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die tactiek niet vooraf instellen?
    Ik kan het alleen tijdens de wedstrijd doen.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen wat die D-pad functies inhouden (aanvallen en verdedigen)? Het wordt namelijk niet helemaal goed uitgelegd in de demo wat die dingen doen.. :{
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb eergisteren de gratis demo binnen gehad en ik moet zeggen dat ik het een bagger game vind. De game is onspeelbaar.
    Ik vind de controls heel erg slecht, het speelt voor geen meter. Het is gewoon bijna niet mogelijk een beetje redelijk goed te voetballen. Ook vind ik de camerastanden niet prettig.
    Pro Evo blijft gewoon een klasse beter.
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan jouw skills, niet aan het spel
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Leg dan even uit hoe je een fatsoenlijke aanval opzet en hoe je een goed steekballetje speelt.

    Tja de controls verder zijn wel goed omdat ze van PES gejat zijn _O_
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22


    voor een steek baletje druk y :)

    met de d pad kun je de tactics instellen CO is bijv Counter en VL is vleugel enz!
    hui de linkse trigger ingedrukt en je kunt dan je verdedeging insllen lukt het dan nog niet doe dan het volgende


    Druk op de A knop 1x 2x 5 x lukt dit niet druk op de eject knop van de xbox. haal de cd er uit en ren naar het raam, open het raam werp de cd horizontaal naar buiten dan heb je een counter
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat snap ik ook wel ;)

    Maar ik speel een steekballetje steeds in de voeten van de tegenstander terwijl het mij bij PES wel makkelijk lukt
     
  20. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    yoo mensen, fifa 06 is al te koop in verschillende winkels in nederland, helaas niet bij mij in de buurt, dus gaat morgen even naar leiden.

    als iemand hem al heeft vertel wat je ervan vind _0/
     

Deel Deze Pagina