1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem ergens kan krijgen dan koop ik hem wel. Heb geen zin om helemaal tot volgende week te wachten :D :p
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    doe dan de latste tip! :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Daar kwam ik gisteren ook zelf op :D

    Maar nog minder dan 1 maand wachten tot PES5 _O_
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die wijsheid?? Mocht je hem vinden in Leiden, meld het ff. Ga ik ook gelijk kijken
     
  5. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het gevraagt aan een gast bij frs, hij zie dat er al gasten waren geweest die hem hadden gekocht bij een andere winkel, hij liet hem ook zien, maar toen kwam ie met zijn vriend en die wilde hem ook, dus gingen ze naar de frs en die verkoopte hem nog niet
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dan kunnen we er vanuit gaan dat in de orginele game de framedrops gewoon aanwezig zullen zijn?

    Nieuwe Future : Speel nu Fifa 2006 met Extra Véél Framedrops!!!! ( klinkt wel beter als off the ball controll :) )
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel mensen, Fifa 06 heeft een 85 in de PU gekregen. Het spel is erg verbetert, nog niet PES ge-evenaard, maar het komt akelig in de buurt. De AI is gewoon goed, gfx goed, management is goed, overall gameplay is goed.

    Ben echt benieuwd wanneer ik em kan...''vinden''.:+
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem zelf nog niet "gevonden". Maar gaat straks erug hard zoeken!!!!
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Of het moet al komen door de *kuch*kuch* versie ik heb.

    Wat moet dat op Live gaan geven?
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm klinkt goed ga ik morge ook maar is ff de binnenstad van utrecht in om te kijken of ie daar ergens is :D
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    sorry, verkeerd topic.
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    De review staat volgens mij ook in de nieuwe PU, die ik vanmiddag krijg. Ik ben benieuwd :p
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij een sukkel zeg, moe word ik van je. Hoeveel posts maak je om Fifa af te zeiken. Ik ga toch ook niet 10 x per dag in het PES topic, Pro Evo afzeiken? Er zitten geen framedrops in het spel, ligt gewoon aan de Xbox demo. Zelfs de PS2 versie heeft geen framedrops. Als er framedrops in de definitieve versie hadden gezeten, had het heus wel in de nieuwe PU gestaan. Ga jij nu maar weer lekker buiten spelen.....
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig de volledige versie en er zit toevallig wel framedrops in!
    Het spel vind ik wel leuk hoor, ze probeerden het moeilijker te maken maar dat je de bal niet af kunt pakken van de tegenstanders tja...een leuke zoethouder tot Pro Evo 5

    Coach-speltype is wel leuk :)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook niet mogelijk om PES zo vaak af te zeiken }:]
     
  16. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister de demo binnen gehad en dit is wat mij is opgevallen:

    - Het publiek ziet er goed uit en het geluid is ook supergoed.
    - Het voetbal is ook wel aardig alleen bij de bal afpakken/inleveren en weer terug veroveren heb ik een raar gevoel. Iets klopt er gewoon niet
    - Na een goal zie je de spelertjes zo gek wegrennen en vervolgens komt er een animatie het is jammer dat het niet in een keer door gaat door in te zoomen op de speler die gescoord heeft.
    - De bal ziet er heel erg wit zonder detail uit, hij valt teveel op misschien
    - Als je bijvoorbeeld naast kopt of net over schiet dan zie je de speler die schoot gewoon terug lopen en vlak daarna komt er een animatie waarbij hij naar z'n gezicht grijpt, voor mijn gevoel komt dat veels te laat
    - Onnoemelijk veel framedrops..tijdens een corner of een vrije trap of doeltrap zie je dat heel goed. Of Als het spel over de middenlijn gaat.
    -De spelers zien er wel goed uit en de gezichten lijken ook wel goed heb toch nog een blokkerig/robot gevoel bij ze
    - De namen/shirts etc kloppen goed ook de nieuwe shirts zitten er uiteraard in.
    - Het schieten op goal is een echte uitdaging, tot nu toe heb ik maar een keer gescoord.

    Dit was mijn mening na een aantal potjes voetbal. Het is natuurlijk een demo dus er wordt nog het een en ander bijgeschaafd mag ik hopen.
     
  17. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    JIJ kan hem nog niet hebben, in ieder geval niet de originele dus lul niet zo dom want de echte versie komt pas op officieel op 29 sept uit.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    bij sommige winkels verkopen ze hem al
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Huh?!
    Je zegt net zelf (paar postst terug) dat ze hem al verkopen in een aantal winkels in nederland :p !!
    Dus, dan moet je niet zeuren dat HIJ niet de orginele kan hebben.
    Meaby dat hij geluk heeft dat bij hem in de buurt één van die winkels zit die hem al zo vroeg verkoopt :cool: !
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lijkt me echt kut als Fifa lag heeft. Een spel kan nog zo goed zijn maar lag kan alles verpesten imo.

    Ik zou zelf ook nooit PES5 kopen als er veel lag inzat
     

Deel Deze Pagina