1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    LAG in de Offline mode, is SCHANDALIG!! :'-(
    Als dit in de ORGINELE versie komt?!?! Dan heb je ECHT een k*t game.

    En idd Tim, hoe goed het spel ook is, met LAG erin, heb je gewoon een klote game :{ , aangezien je gewoon niet lekker door kan spelen.
     
  2. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tijd worden voor een system-link optie in de Fifa reeks, jammer genoeg zit deze functie ook niet in Pro Evo 5. :'-(
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het spel is vervroegd in de winkel gekomen. Eerst zou Fifa pas begin oktober komen. Dus ik kan me haast niet voorstellen dat er dan framedrops in het spel zitten. Zelfs met Fifa 96 heb je geen framedrops, met welk spel wel anno 2005?? Ik wacht wel ff af tot de echte, originele, definitieve versie in de winkels ligt. Als een spel donderdag uitkomt, krijgen de winkels hem meestal pas dinsdag of woensdag. Ik geloof dus nog niet dat de DEFINITIEVE versie al te koop is.

    ff over de vrije trappen. Hoe kan je precies mikken waar je de bal wilt hebben??. Met Fifa 2005 kon dat precies, vond ik persoonlijk een leuk systeem. Maar de pro evo junkies moeten dit wel weten, aangezien het precies hetzelfde systeem is
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In Need for Speed: Underground (ook van EA) zaten ook redelijk wat framedrops.

    Het was alleen bij de xbox versie en niet bij die voor de PS2/GC

    Hoop echt voor de mensen die Fifa 2006 kopen dat er geen framedrops inzitten, want geef toe, dat was toch wel redelijk irritant van de demo versie
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel vaak online, ben wel gewend aan lag ondertussen :p
    Maar ik ben ook van mening hoor dat ze de definitieve versie niet mogen uitbrengen MET framedrops. Dat zou erg slordig zijn. Met een demo mag het, want tis gratis, maar niet bij een bedrag van 60 euro
     
  6. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al, alleen ik weet niet precies hoe met een directe schijnbeweging een man kan uitschakelen, hoe doe ik dit?
    Met de analoge stick zeggen jullie dna, maar wat weet ik wel, maar met een analoge stick kun je eigenlijk alleen een schijnbeweging maken, zo'n schaar, en daar passeer je geen speler mee, nee ik wil eigenlijk weten hoe je bijvoorbeeld iemand een panna kunt geven, of zo'n actie die ronaldinho altijd doet, zoiets, dat ie hem er langs speelt, of wat dan ook?
     
  7. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Met rechter analog stick
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    als je nou de rest van de post ook leest zie je dat hij om meer uitleg vraagt..

    Helaas, ik kan je niet helpen, ik heb fifa06 nog niet, en in fifa05 hebk nooit geprobeerd
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het proberen, met de linker trigger ingedrukt. Dan kan je in 05 tenminste, wat uitgebreidere trucjes doen.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wel leuk dat ze die demo hadden uitgegeven maar ik vond het een 'klote' game hoor sorry,die framerate ergerden ik me kapot aan serieus als je een speler de bal aan speelt lijkt het net alsof hij even blijft hangen (het beeld) Wel heel erg leuk dat je nu ook meteen na 1 overtreding een rode kaart kan krijgen iets wat mij dus niet lukte in fifa 2005
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In PES 4 kon dat ook }:]
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Relativeer alsjeblieft niet alles terug naar PES 4 :{ . Bij Fifa 2005 was het idd moeilijk om in 1 keer rood te krijgen. Gaf je iemand een rotschop, krijg je nog maar geel. In 2006 is het heel eenvoudig om rood te krijgen
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    jah ze kunnen bij ELectronic arts niet echt hun balans (vind ik) daar vinden
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    aantal minpunten vind ik dat de nederlandse league niet goed is uitgevoerd

    zo ziet maduro eruit als aron winter in een bejaardentehuis en om over babel en rosenberg (heeft lang haar :eek:) maar niet te spreken, en die irritante framedrops beginnen me de keel uit te hangen. Maar de gameplay is veel beter dan fifa 2005 en tis weer een tikkie lastiger
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, ik kan er niks aan doen; Waar het hart vol van is..
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk wéér geen nederlands elftal.
    En zoals killaz al zegt: Je ziet geen een ''bruine'' persoon met zwart haar(of wat ze hebben) meer grijs of bijna wit.

    Edit: Nog vergeten dat nederlandse commentaar :+
    Ik ben de thuisclub en win met 2-1.
    Zeggen ze: Goed gedaan hoor van de uitclub winnen met 0-5. Wtf 8)
    En hij begon een keer pas na een kwartier te praten maar dan niet over wat er gebeurd maar heel iets anders :{
    Beetje dom
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel es een gozer verrot geschopt (doorgebroken speler, 2 benen, van achter) en dat was in 1 keer rood :9 Vanmiddag was dat nog trouwens :D
     
  18. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij Robert van PSV lijkt het net alsof ie grijs haar heeft, serieus.
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    En bij Vieri en Kahn ook :confused:. Deco lijkt wel goed, net zoals Ronaldinho.
     
  20. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    situatie 1:

    Je trapt af.. Je gaat acties maken en dan zit je een beetje naar Evert te luisteren..

    Evert: "Hier is de opstelling, de vertrouwelijke opstellingen. Er is een goede sfeer en de spelers hebben er zin in. Het stadion is uitverkocht en de scheids staat op het punt de wedstrijd te laten beginnen." 8)
    |:- Beetje late analyse |:-

    situatie 2:

    Ik maakte een vieze tackel en de scheids fluit. (terecht)
    Evert: "Het zal me niets verbazen als de scheids hier geel voor geeft."

    *scheids geeft rood!

    Evert: "De scheids geeft rood en dat is terecht. Hij had geen keuze." |:-


    Voor de rest speelt het spel best ok hoor. ;)

    edit//
    situatie 3:

    Het staat 1-1 en de bal beland bij de tegenstander in de verdediging en die spelen de bal rustig rond.
    Youri: De verdediging is tijd aan het rekken. Ze staan immers toch voor. :{
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2005

Deel Deze Pagina