Jah je kan hem beter gewoon op engels zetten dan is het commentaar wel in orde maar ea moet volgend jaar toch het commentaar beter regelen of dan gewoon eruit halen
Ik wilde hem eigenlijk halen voor de Xbox, maar de 360 gaat voor. Dus ik haal hem denk wel voor de 360
Van mensen (die het spel niet helemaal legaal hebben) heb ik gehoord dat de lag ook in het gewoone spel zit
zit ook in de final versie framedrops... ja is kut dan koop je fifa toch al niet meer ga je gelijk voor pes
hij is nu wel in veel winkels te koop mediamarkt FIFA Football 2006 PC Game : 34,95 FIFA Football 2006 PS2Game : 44,95 FIFA Football 2006 Xbox Game: 44,95 --------------------------------------------
LOL Ik vind hem best goed spelen, maar zet hem niet op Nederlands commentaar Wat een enthousiasme van Youri zeg ... Pfff Een depressieve oma zou nog beter commentaar geven
yessssssss!!! hij is te koop in alle music store filialen! dus alle katwijkers ren naar de winkel want ze hebben er maar enkele, ik heb de mijne uurtje geleden gekocht