1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Football 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxchoice, 22 mei 2005.

  1. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    In fifa 2005 stond de scheids er ook niet in....
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen met meerdere gasten naast je.
     
  3. tencoatie

    tencoatie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was toch dat je ene soort competitie met je vrienden kon doen
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, de computer maakt dan voor jou en je vrienden een klein toernooitje, zodat iedereen tegen elkaar speelt.
    Uiteindelijke zie je dan wie de beste is.
    Leuk idee :)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    Ik heb de scheids inderdaad nooit over het veld zien lopen
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    helaas niet zelf aanmaken wel,
    dan mis je maar 1 club
     
  7. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat schijn pass/schot gebereuren niet helemaal moet B+wit of X+wit hoort ie dan echt een schijntrap te maken (zodat de speler net alsof doet dat hij gaat schieten) of eerst een schijnbeweging en dan een pass/schot want dat gebeurt bij mij
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    afstandschoten zijn prachtig vooral op live zo scoren

    mooie strepen
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jezus zo te horen hebben ze dus echt alles van Pro evo afgekeken. Maar die career mode lijkt me dan nog wel grappig.
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik morgen ruilen... ik erger me echt te veel aan die frame drops :confused:, en vind fifa 06 niet veel verschillen van fifa 2005 wat mij het gevoel geeft alsof ik gewoon weer een oude game zit te spelen. Dan ga ik maar Far cry halen lijkt me ook wel vette game...
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Net boekje ff doorgelezen heel snel viel me op dat je ook 1-2 kan maken,

    zo gelijk op live gedaan, heel die gast weggetikt met 1-2 door het midden,

    resultaat 5-1 gewonnen :)

    Fifa 06 / W18 L13 T31
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Vandaag ook Fifa06 aangeschaft, ik moet zeggen dat het managergedeelte leuk is uitgewerkt, maar het draait natuurlijk om het voetballen zelf.
    Hierover ben ik iets minder te spreken, eerder dacht ik dat veel mensen iets te kritisch waren, maar die vertragingen in het spel zijn ronduit storend.

    Het bevreemd mij dan ook dat een blad las PU hier niet over rept en ik dit nog niet in andere bladen als Xbox magazine heb mogen lezen. Wat mij betreft haalt het toch min of meer het gevoel uit het spel. Al met al ben ik er vrij zeker van dat ik h’m morgen weer terug breng…
     
  13. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze fifa dus echt wel vet. Dat coach gedeelte vind ik leuker dan datzelfde gedeelte in pes4. Niemand kan denk ik voorspellen hoe pes5 precies wordt, maar ik vind fifa 2006 op dit moment veruit de beste voetbalgame.
    Ook een voordeel van fifa is dat als iemand langskomt, bijna iedereen fifa wel een beetje kent. 'T is een kwestie van even de knoppen van de controller kennen en dan snapt iedereen het wel. Met pes hebben leken toch meer moeite.
     
  14. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de enige pluspunten van FIFA tov PES de licenties en de Career Mode. De licenties zijn in FIFA veel beter, wat het leuker maakt om te spelen. En de Career Mode is in FIFA ook leuker (omdat je bijvoorbeeld van club kunt wisselen!). Maar voor mij blijft PES de nr1, en ik hoop dan ook dat er in PES een soortgelijke Career Mode komt als in FIFA zit. En ik hoop op meer licenties in PES!
     
  15. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje

    Als je met je aanvaller op het doel afrent wordt je vaak vast gehouden door een verdediger, dit duurt 3 sec. en dan ben je ALTIJD de bal kwijt....

    Is het niet mogelijk om hem weer van je af te duwen ofzo, want ik neem aan dat je in het echt bijv. wayne rooney niet makkelijk van de bal afzet in een rush.....
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Inhouden en de rechter stick gebruiken :)
     
  17. Gizmootje

    Gizmootje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je een competitie beginnen en met zijn 2en spelen bij fifa 2006 ?? Dit kan in de vorige versies wel ??

    gr

    Gizz
     
  18. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 3de keer nu al, dus let OP! : NEE kan niet!


    ps. iemand nog interesse in fifa 2006 voor de ps2? 47 euro incl. verzendkosten( dit mag zeker niet, dan hoor ik het wel)
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die advertentie plaatsen op Xbazar
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de rechter stick inhouden? Of inhouden met sprinten? Ik heb dat gister ook de hele tijd gehad, een vriend had Fifa 2006 gekocht en wij hebben dus heel wat potjes gespeeld. Maar als ik een loopactie maak hoeft hij maar tegen mij aan te lopen en hij heeft de bal al... helaas was dat andersom niet t geval. :mad:
     

Deel Deze Pagina